Strefa OMSI

Pełna wersja: Gdańsk (mapa półrealna)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Ja w omsi jeżdżę od bardzo dawna...pierwszy raz miałem styczność z tym symulatorem krótko po wydaniu Omsi 1 i od tamtej pory też objeździłem chyba wszystkie mapy co wyszły. Koledzy którzy mi pomagają nie mają doświadczenia w tej grze ale ze względu na to że studiujemy razem grafikę komputerową i ogarniamy każdy program do tworzenia, modelowania itp. ja postanowiłem wszystko składać a oni mi tylko modelują obiekty.

Na tej mapie nie ma nawet bocznych uliczek które by nie były widziane z pozycji kierowcy...wszystko co widać na screenach jest konieczne i nie ma tam niepotrzebnych obiektów bo niby po co miałyby być
(17.03.2017 18:12)Przemo11 napisał(a): [ -> ]- http://hostmat.eu/images/52736220172715093021.png czy tam, po lewej przy torach potrzebne jest robienie sieci trakcyjnej i tego płotu po drugiej stronie, czy będzie to widoczne?
Owszem będzie, z perspektywy Błędnika (estakada), gdy autor postanowi zrobić np. 131, 210, drogę do bazy na Hallera, czy choćby plac postojowy na Giełguda.;)
Tak czytam i czytam a jako, że na mapach się nie znam to się nie wypowiadam ale jedno przykuło moją uwagę. Jak można mówić, że x obiektów ciężkich czy lekkich będzie tak samo wpływało na wydajność gry xD To trochę bez sensu, liczą się trójkąty a nie całe obiekty, a omsi łapie zawiechę przy wczytywaniu tekstur;)
Może nie do końca o to kolegom chodziło. Ja mogę powiedzieć, że przy tej samej ilości trójkątów jeden ciężki obiekt będzie mniej ciął niż np. 20 lżejszych obiektów. Specyfika OMSI jest taka, że zasadniczo nie przepada ono za nagromadzeniem obiektów w jednym miejscu, bo później drastycznie wpływa to na czas wczytywania kafla, i o ile na samym kaflu, jeśli jest dużo obiektów lekkich nie będzie cięło, to przy jego wczytywaniu, czyli jakieś 2 kafle wcześniej lagi mogą być ogromne.
Dobra koniec tych rozważań :D
Ja będę trzymać się mojego planu i opierać się na własnych doświadczeniach i testach w kwestii optymalizacji tej mapy.
Już kiedyś to pisałem ale powtórzę jeszcze raz że bubla na którym nie da się płynnie jeździć NIE WYDAM. Więc to pozostawcie mi bo nie jestem zielony w tych sprawach.
Witam:)
Dawno mnie tu nie było przez co pojawiło się mnóstwo pytań na temat tego czy projekt jest dalej kontynuowany.
Otóż tak...pracuję dalej nad mapą. Prace skupiły się głównie na poprawianiu tego co już było zrobione oraz modelowaniu obiektów. Powstają jednocześnie nowe tereny które wkrótce zaprezentuje. A na razie taki jeden screen na dowód tego że coś tam się tworzy.

Okolice przystanku Zaroślak:
https://imgur.com/a/ARcwZ
Bardzo ładnie to wygląda. Czekam z niecierpliwością na zakończenie projektu bo ma duży potencjał:)
Jest zupełnie płasko, co psuje to zdecydowanie odbiór tego miejsca
Płasko??? Fragment terenu pokazany na zdjęciu w rzeczywistości nie posiada żadnych pagórków więc skoro staram się w miarę realnie odwzorować tę okolicę no to musi tak być.
Autora mapy w wypadku chęci pokazania postępów w tworzeniu mapy proszę o kontakt drogą prywatną lub zgłoszenie posta.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie