[OMSI 2] Gdańsk (mapa półrealna) | |||
Nieprawda. OMSI ma problem i z udźwignięciem ciężkich obiektów, i z udźwignięciem dużej ilości lekkich. Za dużo obiektów = freezy przy ładowaniu tile, zawsze. A kiedy sąsiednie tile również są porządnie zabudowane, to FPSy bardzo maleją.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Cytat:Nieprawda. OMSI ma problem i z udźwignięciem ciężkich obiektów, i z udźwignięciem dużej ilości lekkich. Za dużo obiektów = freezy przy ładowaniu tile, zawsze. A kiedy sąsiednie tile również są porządnie zabudowane, to FPSy bardzo maleją. Mi chodziło o to że jeśli przykładowo postawię zamiast 20 obiektów ciężkich 20 lekkich to logiczne że uzyskam więcej FPS. A w takiej filozofii powstaję właśnie Gdańsk. Obiekty są odchudzone do granic możliwości a tworzenie ich większości od podstaw przeze mnie i przez moich kolegów daje możliwość dostosowania się do tego jak rozbudowany jest mój projekt i zapobieganie spadku wydajności. Mam też sposób na sprawdzanie wydajności mapy już na tym poziomie budowy i uwierzcie że FPS jest na odpowiednim poziomie.
Ogólnie ładnie, klimatycznie, ale:
- http://hostmat.eu/images/57383849330176811918.png ten namiot po lewej wygląda na zbyt duży, krawężnik między jezdnią a parkingiem jest za wysoko; - http://hostmat.eu/images/55057865872642918128.png Auta "wtapiają się" w asfalt, neon "Scandic" można by dać na alfie; - http://hostmat.eu/images/29528063400596342565.png poobracaj te krzewy na środku, bo wygląda to bardzo nienaturalnie, co robi ten czerwony golf po lewej?; - http://hostmat.eu/images/52736220172715093021.png czy tam, po lewej przy torach potrzebne jest robienie sieci trakcyjnej i tego płotu po drugiej stronie, czy będzie to widoczne? Zdecydowanie do wymiany tekstura asfaltu. I faktycznie trochę przesadzasz z ilością buszy.
Pozdrawiam Przemo
Z tym asfaltem to ja już nie wiem jaki mam wybrać by Was zadowolić...z resztą myślę że to akurat kwestia gustu. Jednym się podoba, innym nie.
"Mi chodziło o to że jeśli przykładowo postawię zamiast 20 obiektów ciężkich 20 lekkich to logiczne że uzyskam więcej FPS"
Nieprawda. Wciąż jest to 20 obiektów, których OMSI nie przetrawi lub będzie mieć z nimi problem. Niezależnie, czy są lekkie, czy ciężkie. Cytat:Nieprawda. Wciąż jest to 20 obiektów, których OMSI nie przetrawi lub będzie mieć z nimi problem. Niezależnie, czy są lekkie, czy ciężkie. Idąc więc Twoim tokiem rozumowania nie ma sensu optymalizować budynków??? Bo czy ustawię same płaskie ściany czy normalne modele nie wpłynie to na FPS??? Bzdura...
Widać, nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. Bywa.
Chodziło mi o to, że obojętnie, czy dasz 20 lekkich obiektów, czy 20 ciężkich, OMSI i tak będzie mieć problem z dużym zagęszczeniem zabudowy terenu. Wszystko zeżre FPS, bo OMSI jest źle napisane i sobie nie radzi z tym i tamtym. Tego nie zmienisz, nawet poprzez lekkie obiekty. Ale budujcie jak chcecie, to nie ja odpowiadam za wydajność mapy.
Nie buduję jak chcę tylko zwarzywszy na to że jest to projekt prawie realny nie obejdę zagęszczenia jakie panuje w tym rejonie miasta.
Dobrze, to dobrze, że chcesz zrobić prawie 100% centrum. Budynki, backdropy, pojazdy i inne...
Ciężki mi pytać, ale ktoś musi zadać to pytanie (niestety). Jaki masz staż w Omsi? Biorąc pod uwagę, że to jest Twój/Wasz pierwszy projekt, więc robienie "wszystkiego" jest bez sensu. Są projekty, przy których autorzy pracowali nawet krótko, ale drugie tyle przesiedzieli nad optymalizowaniem mapy (gdzie właśnie usuwali niepotrzebne i niewidoczne tereny). Wyżej, większość Użytkowników ma racje, po pierwsze dlatego, że mają wiedzę zdobytą podczas podróżowania na innych projektach , a po drugie, część z nich stworzyła (albo tworzą ![]() Ograniczcie ilość zabudowy. Nikt nie będzie Wam łaził po każdej bocznej uliczce tak jak w Symulatorze Autobusów i Tramwajów szukając kołpaków. | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |