23.02.2019, 23:30
23.02.2019, 23:35
Ad 2 - to ja wiem, ale popatrz sobie na samo skrzyżowanie - tam się prosi albo o rozbieg, albo o nieco inaczej skonstruowany łuk. Na chwilę obecną 15-metrowcem tam łatwo nie wykręcisz.
Popatrz sobie tu: https://www.google.pl/maps/@50.2942236,1...bfov%3D100
albo tu: https://www.google.pl/maps/@50.2901151,1...312!8i6656
Skrzyżowanie ma ułatwiać skręt, a nie celowo utrudniać manewr, szczególnie jeśli to jest wyjazd z przystanku.
Popatrz sobie tu: https://www.google.pl/maps/@50.2942236,1...bfov%3D100
albo tu: https://www.google.pl/maps/@50.2901151,1...312!8i6656
Skrzyżowanie ma ułatwiać skręt, a nie celowo utrudniać manewr, szczególnie jeśli to jest wyjazd z przystanku.
23.02.2019, 23:40
Pętla była poprawiana 3 razy, wyjedziesz i 5, 8, 10, 12, 15, 18 a nawet 22 czy 25m wozem. Sprawdzałem. Nie ma z tym problemu.
23.02.2019, 23:41
Okej, ale tak czy inaczej - sam wyjazd jest skonstruowany nielogicznie, a już na pewno nie może być aż tak kanciaty. OMSI to nie minecraft
23.02.2019, 23:44
Tu akurat się chwytałem jak największej ilości opcji poprawy wydajności, ponieważ optymalizacja tego miejsca jest krótko mówiąc fatalna i dalej walczę by było lepiej.
23.02.2019, 23:55
Nieprofesjonalne podejście. Po pierwsze, 4 spline'y zamiast jednego znacząco wydajności nie obniżą. Po drugie - scenerię tego miejsca można zrobić lżejszą bez ubytku na jakości. Popatrz sobie na zaparkowane auta (zresztą - wtopione w asfalt) - na nich np. można oszczędzić. Już nawet nie mówię o tym, że w miejscach ostro zabudowanych dużo daje modelowanie skrzyżowań.
24.02.2019, 00:10
Głównym problemem jest gęsta zabudowa tego miejsca, z wieloma drogami oraz 4 całymi zapełnionymi tileami. Nad tymi autami popracuję, a co do wyjazdu, to pomyślałem o tej pętli, a nie samym wyjeździe. Tam mogę oczywiście poprawić.
16.03.2019, 19:11
16.03.2019, 20:21
Uwielbiam takie "spolszczone" tereny! Mapa bardzo przypomina klimat małych polskich miasteczek. Myślę, że spokojnie można ją porównywać do Fikcyjnego Pomorza czy Dopiewa. Mam nadzieję że po ukończeniu wersji 1.0, dalej będziesz kontynuował prace przy mapie!
Życzę powodzenia w rozwoju mapy!
Życzę powodzenia w rozwoju mapy!
10.04.2019, 18:54
Projekt żyje, spokojnie. Ruszyła budowa dwujezdniowej ulicy na długość ok. 2-3km, później małe osiedle i koniec! Wyczekujcie i kibicujcie, oceniajcie i krytykujcie, pomaga mi to
Linia w lewym dolnym rogu została wymieniona, nie pisać mi o tym.