Zajezdnia już stoi, obok przystanku "Zajezdnia".
Co do ulicy Raptowskiego, nie zwróciłem na to uwagi, że się powtarza. I tak nie ma przystanku "Raptowskiego", w zamian nazwałem ulicę "Budowlaną". Podobnie jest z "Miranda" i "Mirandy". Miranda nie ma, jest tylko zajezdnia.
Niedługo pokażę również screeny dużej części mapy. Stay tuned!
KMSzczecin, mam prośbę - weź popraw tytuł wątku bo jest bezsensowny i odnosi sie do 24 marca, mamy 30 sierpnia i widzieliśmy o wiele więcej nowych terenów.
Zapowiadana ogromna porcja screenów z postępów nad Golczewem
Tory na 6 i 7 screenie wyglądają dziwnie na drodze. Zlewają się z liniami poziomymi. Tak to super
Nawet spoko wyszło to, tylko jak dla mnie brzydka jest ta kamienista droga na 11 screenie
Dawno nie oceniałem czegoś, ale miło, że mogę to zrobić ponownie
Na samym początku pominę fakt, że na każdym screenie jest nakładka discorda...
1.
https://i.imgur.com/sqRNYId.jpg - mocno czysty asfalt, nie ma nawet śladów kół. Oprócz tego pomyślałbym nad ostrzejszą teksturą chodnika.
2.
https://i.imgur.com/6JYziCS.jpg - dosyć ostra zmiana asfaltów i chodnika po lewej. Oprócz tego wyrównałbym poziom trawy między krawężnikami, a chodnikami.
3.
https://i.imgur.com/a1pucJp.jpg - po prawej chodnik nagle staje się płytami betonowymi
4.
https://i.imgur.com/8MwTQqf.jpg - tak jak na innych screenach - zakleiłeś rowek szyn kostką, tramwaj raczej nie pojedzie.
5.
https://i.imgur.com/s0zRUAo.jpg - centrum przesiadkowe w środku lasu? A la Fikcyjny Szczecin?
6.
https://i.imgur.com/aYEBsiY.jpg - zmień tą teksturę drogi, zbyt powtarzalna.
7.
https://i.imgur.com/xLCMDTu.jpg - ten krawężnik w zatokach...
8
https://i.imgur.com/AKopcgR.jpg - pominę CPN, ale zmniejsz trylinkę, za duże kostki.
9.
https://i.imgur.com/kkiRjbj.jpg - ludzie mają przeskakiwać przez tory na drugi przystanek? Brakuje przejścia. Swoją drogą, pomyślałbym o czymś na rondzie, bo aktualnie to takie "pseudorondo" - można przejchać środkiem
10.
https://i.imgur.com/R8TupcW.jpg - samochody w kostce
11.
https://i.imgur.com/JI4T0Fn.jpg - przyciemniłbym balustradę, bo wali po oczach.
Ale ogólnie zrobiłeś postęp więc nie można bardzo narzekać
Powodzenia!
Odpowiem na kilka Twoich punktów:
1. Kilka osób już zdążyło zwrócić na to uwagę, poprawione.
2. Ostre zmiany również staram się eliminować, by było delikatniej.
3.
4. Te tory są tu rzucone tymczasowo, planuję zrobić odpowiedniego splina pasującego do tekstury drogi na której się zajmuje.
5. Po drugiej stronie, niewidoczne na screenie, stoją domy i kościół.
6. Zrobione
7. Poprawione
8. Taką teksturę znalazłem, w samej grze z pozycji kierowcy wygląda dobrze.
9. Przejście jest wzdłuż drogi, dodam tam jakieś linie poziome.
10. Wyniesione
11. I przyciemnione
Dzięki za rozpisaną opinię, pomoże na pewno w rozbudowie.
5. Jeżeli
to ma dawać wystarczające potoki na taki przystanek przesiadkowy to wiesz...
8. A to ja wiem, ona ze Szczecina jest, ale jest za dużo za duża. Zobacz jak to wygląda w Szczecinie albo Wąbrzeźnie (na CPNie samochody też utonęły, teraz widzę
)
9. Biedni pasażerowie jak im każesz łazić tak:
Zresztą tak też nie można
5. Daje, 500m dalej jest małe miasteczko (Barki).
8. Janusz Golczewski na swój CPN takie sobie kupił i raczej zostaną
Ale jest zbyt biedny by kupić nówki sztuki
9. Pisałem, że dodam linie poziome i zalegalizuję przejście
5. I ludzie będą chodzić pół kilometra ze środka lasu do jakiejś wioski? Absurd trochę