Strefa OMSI

Pełna wersja: Golczewo 2.0.3
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Wyłączenie kolizji jest niemal konieczne w OMSI. Pomijam niewidoczne ściany - ale AI potrafi tak głupio zajechać drogę, że potem się zżymasz, że przez takie coś załapiesz mnóstwo opóźnienia (bo jeśli dobrze pamiętam - po kolizji pokazuje się informacja o opóźnieniu z powodu oczekiwania na policję czy coś takiego). Dlatego też nikt raczej z włączonymi kolizjami nie jeździ - a więc i autorzy map raczej nie testują swoich map z włączonymi kolizjami, bo to nie ma sensu. I kółko się zamyka.
(14.04.2023 09:51)tjagiel napisał(a): [ -> ]/ ciach /

A jeszcze dopytam. Czy na podstawce gry i w oficjalnych DLC (z wyjątkiem błędów pojazdów) też bywają takie niewidzialne ściany ? Jazda z kolizjami dodaje realizmu więc tam gdzie można bym zostawiał. A co do wypadków to masz rację. W realu to po tylu wypadkach co ja mam na karcie kierowcy to już dawno bym pewno się świetnie bawił na przymusowych wakacjach fundowanych przez państwo:) . Ponadto np. w Solarisach włącza się jakiś czerwony alarm, załącza hamulec parkingowy i trzeba od nowa zrestartować pojazd co nie jest (dla mnie) takie łatwe. A np w Jelczach jak zauważyłem przestają raptem działać przyciski otwierania.
Z tego co pamiętam, w podstawce niewidzialnych ścian nie ma - na początku jeździłem z włączonymi kolizjami, a zanim zainstalowałem jakikolwiek dodatek to objeździłem dość mocno mapy z podstawki (cały samouczek na Grundorfie i wszystkie linie w różnych latach w Berlinie) i problemu z niewidzialnymi ścianami tam nie miałem. Podczas jeżdżenia w Berlinie, po pewnym czasie wyłączyłem kolizje z powodu zachowania AI, o którym pisałem wcześniej - i potem już nigdy nie włączałem. Dlatego nie wiem jak wyglada sprawa w płatnych DLC. Co do realizmu to się z Tobą zgodzę - ale mając na jednej szali realizm, a ja drugiej wkurzenie przez zachowanie AI - wybrałem jednak jazdę bez kolizji:)
Mapa mnie wciąż zadziwia. Jest naprawdę genialna. Właśnie przed chwilą stałem przed szlabanem linią 84 i przejeżdżał pociąg ! I taka malutka sugestia do Twórcy mapy jak jeszcze coś tu poprawia, że ten pociąg mógłby być trochę głośniejszy:) Bo żeby go usłyszeć musiałem ostro podgłośnić kino domowe. Był cichy zarówno z podglądu zewn. jak i wewn. Ale jak pisałem mapka kozacka: tramwaje, pociągi, ludzie w lodziarni:)
Ja nie wiem, czy ten temat poruszano kiedyś, ale się zapytam dla pewności... Chciałem stestować na tej mapie tramwaj NF6D, ale jak ruszę z ustawionym kierunkiem nagle go wywala i pokazuje, że "Zjazd do zajezdni" (sprawdzone przez opcję z napisami "Shift+Y") i od razu wszyscy chcą wysiąść... Czy jest jakaś opcja, aby taki tramwaj trochę dla tej mapy nietypowy jakoś przystosować do jazdy?
Znajdź w hofie ten kierunek i zmień jego wpis z [terminus_allexit] na samo [terminus].
[Obrazek: image.png?width=1202&height=676]

AI próbuje być zbyt miłe na Miranda i mnie przepuścić, jednocześnie blokując całą drogę. Dopiero jak przejechałem obok niego się ruszył.
Zmagam się z problemem stojących tramwajów w ruchu AI, które zamiast jechać to jak święte krowy stoją na torach blokując ruch. Czy ktoś ma jakieś rozwiązanie tego problemu?
Zmagam się z problemem odnośnie tekstur. Większość wiat przystankowych, niektóre "ściany" i nie tylko posiadają całkowicie białe tekstury. Link do screenshotów: https://www.mediafire.com/file/65hjp78lk...y.zip/file

Wie ktoś może jak to rozwiązać? Z góry dziękuję :D
Co masz na myśli?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Przekierowanie