Strefa OMSI

Pełna wersja: Edytor/łączenie splinów - funkcja "complete to"
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

Od pewnego czasu grzebię sobie w pewnej mapce. Chciałem połączyć dwie ulice w różnych miejscach mapy autostradą. Wyprowadziłem wylot z jednej ulicy, poprowadziłem autostradę w opowiednie miejsce, z drugiej ulicy też poprowadziłem wylot i chciałem go połączyć z autostradą.
Tutaj zaczyna się problem: opcja "complete to" nie działa (wyskakują dwa błędy, nie może znaleźć rozwiązania, nie może znaleźć punktu). Postanowiłem nawet ręcznie zagiąć ulicę tak, by był idealnie dopasowany, jednak ścieżka pokazuje, że jest przerwana w tym miejscu. Dodam, że oba spliny, które chcę połączyć są na pewnej wysokości.
Czy jest jakaś możliwość połączenia takich splinów?

Dziękuję z góry za odpowiedzi.
Siemka,
słuchaj ta opcja jest tak beznadziejna, że...
Bywa tak, że czasami działa bez problemu a czasami trzeba siedzieć nawet godzinę, bądź dłużej (aż się uda) - najlepszym rozwiązaniem jest kombinowanie (:hihi: ), albo dopasowanie ręczne (jest to pracochłonne, ale możliwe - sam tak robię).
Co do łączenia, najlepiej łączyć je pasami (punkt w tym samym miejscu - w ulicy a i b), u mnie czasami pomaga zwiększenie liczny na 2000, ale tak jak pisałem wcześniej - ta opcja jest wybredna, wszystko jej przeszkadza w prawidłowym funkcjonowaniu.:)

Pozdrawiam,
MrYanke$
Zmiana opcji łączenia na 2000 nic nie pomogła, jednak kombinowałem ile wlezie z dopasowaniem ręcznie i udało się. Okazało się, że musi być idealny kąt i idealna odległość, żeby splin załapał połączenie z drugim. Jeżeli po wybraniu tracks&trips pokazuje źle połączone spliny trzeba zrobić tak, by znaczek błędu nałożył się na drugi znaczek, wtedy łapie.
Zrobię mały odkop i podepnę się pod ten temat, by nie tworzyć nie potrzebnie nowego.
Pytanko odnośnie edytora OMSI 2 i oczywiście funkcji "complete to", która jak wspomniał Mattez, nie zawsze działa.

I tak, jeśli nie możemy połączyć np. invis street za pomocą w/w opcji i kombinujemy ręcznie, udaje nam się nie ma żadnych znaczków które wskazywały by na złe połączenie ścieżek.
Pytanie czy przy takim "połączeniu" ścieżek, samochody nie będą nam potem znikały ?
Czy będzie się działo tak tylko w przypadku złego połączenia ?

Pozdrawiam.
101%, jeśli nie ma znaczków - pojazdy będą jechały normalnie. To akurat wielokrotnie sprawdzałem.
Przepraszam, że odkopuje stary jak świat temat ale jak mam precyzyjnie określić odległość tak żeby spliny się połączyły?
Jak ścieżka jest odpowiednio połączona i nie ma żadnych błędów, znaczka ani nic to oznacza, że jest dobrze połączone. Chociaż że complete to nie jest takie złe, nieraz można pobawić się z małymi splinami, np. 1m i 100 radiusa, później -100 i próbować do skutku.
Przekierowanie