Strefa OMSI

Pełna wersja: Tworzenie szablonów do malowań na modele z płatnych dodatków bez pomocy repaint toola
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Nie polecam sprawdzania tego tutorialu na czymkolwiek niebędącym C2, bo zwyczajnie wprowadza w błąd. Nieużywane obszary tekstury "_BS" w żadnym innym szablonie nie są czarne, żeby można było użyć tricku z dodawaniem!
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
5) tak przygotowany szablon bezproblemowo nadaje się jako podstawka do innych malowań;)
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
No faktycznie, w niektórych modelach to tak nie działa, ale tak na logikę to sobie można dopasować to co trzeba.
(nazwy jak zauważyłeś się zmieniają więc trochę zmodyfikuję ten poradnik)

A tak swoją drogą to nie chce mi się instalować jakiegoś programu i potem w nim grzebać, a to jest szybszy sposób na niektóre dodatki.
(zresztą od czego są zdjęcia)
Wystarczy nawet otworzyć teksturę w formacie .dds w programie Ifran_View który wyświetli odpowiedni obraz tekstury, otworzyć sobie w jakimkolwiek programie z wtyczką do eksportu .dds i też powinno działać. Repaint_Tool to po prostu zwykły konwerter do .dds
RepaintTool nie jest nawet konwerterem do dds, ponieważ pod rozszerzeniem dds zapisuje 32-bitowy bmp z kanałem alpha. Inaczej rzecz się ma w przypadku krążącego po internetach narzędzia mojego autorstwa korzystającego z NVidia Texture Tools do konwersji do prawdziwego DDS w kodowaniu DXT5.
Przekierowanie