Witam dostałem model, który nie ma przezroczystości pomiędzy barierkami, ponieważ jest to kładka. Moje pytanie to jak dodać przezroczystość do takiego obiektu, czy wpisuje się to w plik sco czy jak? Z góry dziękuję za każdą odpowiedź
Przezroczystość można uaktywnić przy pomocy tagu wpisu matl_alpha z odpowiednią wartością w pliku konfiguracyjnym. Informacje o stosowaniu znajdują się Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content..
(19.02.2019 18:29)MichauSto napisał(a): [ -> ]Przezroczystość można uaktywnić przy pomocy tagu wpisu matl_alpha z odpowiednią wartością w pliku konfiguracyjnym. Informacje o stosowaniu znajdują się Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content..
Niestety nie działa
ustawienie math alpha
Załączam screen z obiektem
Sama tekstura jest przezroczysta i zapisana w formacie obsługującym przezroczystość?
(19.02.2019 20:01)KMSzczecin napisał(a): [ -> ]Sama tekstura jest przezroczysta i zapisana w formacie obsługującym przezroczystość?
Tak jest w png i tło jest usunięte
(19.02.2019 20:45)mati555 napisał(a): [ -> ]Plik .sco pokaż.
Plik po modyfikacji Michau_Sto
Kod:
[groups]
1
ZugerPoznan
[friendlyname]
Kladka_Rataje
--------------------------
[mesh]
kladka.o3d
[matl]
jakaśtamtekstura.png
0
[matl_alpha]
1
[collision_mesh]
kladka.o3d
[shadow]
[fixed]
Ta "jakaśtamtekstura.png" ma być teksturą z folderu texture właśnie tej kładki :v