Jak ustawić przezroczystość w obiekcie? | |||
Witam dostałem model, który nie ma przezroczystości pomiędzy barierkami, ponieważ jest to kładka. Moje pytanie to jak dodać przezroczystość do takiego obiektu, czy wpisuje się to w plik sco czy jak? Z góry dziękuję za każdą odpowiedź
Przezroczystość można uaktywnić przy pomocy tagu wpisu matl_alpha z odpowiednią wartością w pliku konfiguracyjnym. Informacje o stosowaniu znajdują się tutaj.
![]() Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆ Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
(19.02.2019, 18:29)MichauSto napisał(a): Przezroczystość można uaktywnić przy pomocy tagu wpisu matl_alpha z odpowiednią wartością w pliku konfiguracyjnym. Informacje o stosowaniu znajdują się tutaj. Niestety nie działa ![]() Załączam screen z obiektem
Sama tekstura jest przezroczysta i zapisana w formacie obsługującym przezroczystość?
Ta "jakaśtamtekstura.png" ma być teksturą z folderu texture właśnie tej kładki :v
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |