28.06.2019, 12:07
Projekt: Golczewo
Wersja: 1.1.0
Autor: KMSzczecin
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Changelog 1.0.1:
Kod:
- poprawiono zbyt wysokie krawężniki na przystankach
- poprawiono pliki HOF
- poprawiona mapa z dokumentacji.
Changelog 1.0.2:
Kod:
- naprawiono wszystkie białe tekstury
- poprawiono pliki HOF i jedną bitmapę
- poprawiono kilka błędów na samej mapie.
Changelog 1.1.0:
Kod:
– Całkowicie przebudowana siatka połączeń
– Nowe, bardziej sensowne rozkłady jazdy
– Całkowita przebudowa pętli przy Galerii Północ – cały teren został zbudowany praktycznie od nowa, jedynie zostały resztki układu drogowego
– Całkowita przebudowa pętli przy dworcu PKP i skoncentrowanie golczewskiej komunikacji w tym miejscu
– Naprawa różnych błędów, które wyłapali gracze od czasu wydania wersji 1.0.2
– Nowe malowania na autobusy w paczce (dzięki Alex Simulations)
– Nowe remonty, objazdy, utrudnienia
– Likwidacja linii tramwajowej i uruchomienie linii za tramwaj
– Wymiana kilku tekstur, aby mapa wyglądała ładniej
– Poprawa kilku podjazdów, które były zbyt ostre
Zamienić pliki przy instalacji. Do zainstalowania łatki 1.1.0 wystarczy wersja 1.0.0 Golczewa (nie trzeba pobierać pozostałych łatek).
Opis:
Po dwóch latach prac, wydaję w końcu Golczewo. Po drobnym wycieku postanowiłem przyspieszyć premierę najszybciej jak to możliwe, ale to już inna sprawa. Przejdźmy do mięcha.
Golczewo to małe miasteczko powstałe w czasach dwudziestolecia międzywojennego, później rozbudowywane i unowocześniane. Miasto posiada własną komunikację miejską, obsługiwaną przez MZK Golczewo. Mapa zawiera sześć linii, 6 autobusowych (w tym dwie nocne) oraz jedną linię zatramwajową. Układ drogowy jest luźno wzorowany Szczecinem i innymi miastami, a niektóre tereny są realnym odwzorowaniem istniejących realnie miejsc w Polsce.
Linie znajdujące się na mapie:
15 – Koranowo <=> Dworzec PKP
czas przejazdu: ok. 21 min. w jedną stronę; za tramwaj
64 – Barki <=> Dworzec PKP
czas przejazdu: ok. 18-19 min. w jedną stronę; wariant skrócony linii 94
84 – Galeria Północ <=> Kaputniki Szpital
czas przejazdu: ok. 18 min. w jedną stronę
94 – Barki <=> Raptowskiego
czas przejazdu: ok. 31-32 min. w jedną stronę
96 – Rondo Żołnierzy Wyklętych <=> Dworzec PKP
czas przejazdu: ok. 9 min. w jedną stronę
535 – Koranowo Borsucza <=:> Dworzec PKP
czas przejazdu: ok. 22-23 min. w jedną stronę; linia nocna
537 – Raptowskiego <=> Dworzec PKP
czas przejazdu: ok. 22-25 min. w jedną stronę; linia nocna
Projekt składa się z 123 kafli, wielkości 300x300m. Aby przepisowo przejechać całą mapę z pętli „Galeria Północ” na pętlę „Raptowskiego” przez wszystkie miejsca na mapie, należy poświęcić na ten cel około godzinę czasu, co świadczy o wielkości mapy. Do projektu są dorzucone tekstury na autobusy Solaris Urbino 10, 12 i 18, Jelcze M125M i M185M, MANy Lion’s City (autorstwa Sobola), MANy NL202, Mercedesy O530 i O530G (z modyfikacją autorstwa Morphiego w wersji piątej), Mercedesy Facelifty, Urbino II i Solarisy IV generacji. Na mapie przejedziesz się po terenach podmiejskich, wiejskich, jak i miejskich, przez Golczewo, Koranowo czy Barki. Na mapie znajduje się ruch samochodów AI (sztucznej inteligencji) oraz autobusów kierowanych przez grę, które możesz spotkać na innych liniach.
Więcej w dołączonym do paczki przewodniku użytkownika, z którym należy koniecznie się zapoznać.
Screeny:
Spodobało się? Zostaw rep+ i opisz wrażenia z mapy w odpowiedzi, zachęcisz mnie w ten sposób do działania
Cóż, nie pozostaje mi nic innego, niż życzyć szerokości jeżdżąc po wirtualnym mieście.
Szerokości życzy KMSzczecin.