Witam! Mam następujący problem z wyświetlaczami:
Chcę się tylko dowiedzieć jak ten problem rozwiązać. Czy da się to zrobić nie ruszając skryptów? Z góry dzięki
!
prawdopodobnie wyświetlacz ma zasłonięty trójkąt bądź został usunięty, sprawdź jak wygląda siatka wyświetlacza.
Być może przy konwercie plików trójkąty się pozjadały i ich po prostu nie ma, więc modele są ,,dziurawe''. Jak brakuje, to zostaje ,,dorobienie'' go i oteksturowanie.
(15.08.2020 00:32)Iwo napisał(a): [ -> ]Być może przy konwercie plików trójkąty się pozjadały i ich po prostu nie ma, więc modele są ,,dziurawe''. Jak brakuje, to zostaje ,,dorobienie'' go i oteksturowanie.
Sprawdziłem plik .o3d, ale wszystko jest dobrze trójkąty są tak jak były przed konwertem
. Jeśli chodzi o tekstury to tylko zmniejszyłem tylny wyświetlacz bocznego i przedniego nie ruszałem.
Sprawdz od drugiej strony. Moze ten trójkąt się obrocił i jest widoczny od srodka.
(16.08.2020 13:16)Nick™ napisał(a): [ -> ]Sprawdz od drugiej strony. Moze ten trójkąt się obrocił i jest widoczny od srodka.
Niestety to nie to... Dodam, że działa tylko ten boczny, a raczej jego połowa.
Może ktoś mi opisze procesy, które trzeba wykonać w blenderze, aby wyświetlacze działały poprawnie? Robię na podstawie KruegerMatrix'a.
Problem rozwiązany! Dziękuję wszystkim za zainteresowanie się tą jakże irytującą rzeczą
.