| Wyświetlacz nie działa po zmianie jego kształtu. |
Witam! Mam następujący problem z wyświetlaczami:
![]() Chcę się tylko dowiedzieć jak ten problem rozwiązać. Czy da się to zrobić nie ruszając skryptów? Z góry dzięki !
prawdopodobnie wyświetlacz ma zasłonięty trójkąt bądź został usunięty, sprawdź jak wygląda siatka wyświetlacza.
Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
Być może przy konwercie plików trójkąty się pozjadały i ich po prostu nie ma, więc modele są ,,dziurawe''. Jak brakuje, to zostaje ,,dorobienie'' go i oteksturowanie.
(15.08.2020, 00:32)Iwo napisał(a): Być może przy konwercie plików trójkąty się pozjadały i ich po prostu nie ma, więc modele są ,,dziurawe''. Jak brakuje, to zostaje ,,dorobienie'' go i oteksturowanie.Sprawdziłem plik .o3d, ale wszystko jest dobrze trójkąty są tak jak były przed konwertem . Jeśli chodzi o tekstury to tylko zmniejszyłem tylny wyświetlacz bocznego i przedniego nie ruszałem.
Sprawdz od drugiej strony. Moze ten trójkąt się obrocił i jest widoczny od srodka.
![]()
(16.08.2020, 13:16)Nick™ napisał(a): Sprawdz od drugiej strony. Moze ten trójkąt się obrocił i jest widoczny od srodka.Niestety to nie to... Dodam, że działa tylko ten boczny, a raczej jego połowa. Może ktoś mi opisze procesy, które trzeba wykonać w blenderze, aby wyświetlacze działały poprawnie? Robię na podstawie KruegerMatrix'a. Problem rozwiązany! Dziękuję wszystkim za zainteresowanie się tą jakże irytującą rzeczą .
|
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

![[Obrazek: G5RPAie.png]](https://i.imgur.com/G5RPAie.png)
!
. Jeśli chodzi o tekstury to tylko zmniejszyłem tylny wyświetlacz bocznego i przedniego nie ruszałem.
![[Obrazek: 71972199532229830538.png]](https://hostmat.eu/images/71972199532229830538.png)
.