Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Wyświetlacz nie działa po zmianie jego kształtu.

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.08.2020, 17:56 przez wyeliminowanyPL.)

Witam! Mam następujący problem z wyświetlaczami:
[Obrazek: G5RPAie.png]
Chcę się tylko dowiedzieć jak ten problem rozwiązać. Czy da się to zrobić nie ruszając skryptów? Z góry dzięki;)!
Odpowiedz

#2

prawdopodobnie wyświetlacz ma zasłonięty trójkąt bądź został usunięty, sprawdź jak wygląda siatka wyświetlacza.
Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
Odpowiedz

#3

Być może przy konwercie plików trójkąty się pozjadały i ich po prostu nie ma, więc modele są ,,dziurawe''. Jak brakuje, to zostaje ,,dorobienie'' go i oteksturowanie.
Odpowiedz

#4

(15.08.2020, 00:32)Iwo napisał(a): Być może przy konwercie plików trójkąty się pozjadały i ich po prostu nie ma, więc modele są ,,dziurawe''. Jak brakuje, to zostaje ,,dorobienie'' go i oteksturowanie.
Sprawdziłem plik .o3d, ale wszystko jest dobrze trójkąty są tak jak były przed konwertem:). Jeśli chodzi o tekstury to tylko zmniejszyłem tylny wyświetlacz bocznego i przedniego nie ruszałem.
Odpowiedz

#5

Sprawdz od drugiej strony. Moze ten trójkąt się obrocił i jest widoczny od srodka.
[Obrazek: 71972199532229830538.png]
Odpowiedz

#6
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.08.2020, 18:03 przez wyeliminowanyPL.)

(16.08.2020, 13:16)Nick™ napisał(a): Sprawdz od drugiej strony. Moze ten trójkąt się obrocił i jest widoczny od srodka.
Niestety to nie to... Dodam, że działa tylko ten boczny, a raczej jego połowa.

Może ktoś mi opisze procesy, które trzeba wykonać w blenderze, aby wyświetlacze działały poprawnie? Robię na podstawie KruegerMatrix'a.

Problem rozwiązany! Dziękuję wszystkim za zainteresowanie się tą jakże irytującą rzeczą:hihi:.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości