Strefa OMSI

Pełna wersja: Białe tekstury po pewnym czasie gry
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć.
mam problem z białymi teksturam.
Od początku gry jest ok, dopiero po pewnym czasie auta/autobusy/znaki robią się białe. Log w załaczniku.
Karta graficzna Nvidia Gtx1660Ti
To normalne w OMSI - to nie jest gra w którą można grać w nieskończoność, po pewnym czasie wszystko zaczyna się powoli robić białe, z czasem jest tego coraz więcej - i jedyne co można zrobić to wyłączyć grę i zacząć od początku.
Dzięki za odpowiedź.
Naprawdę już po 50minutach gry może wystąpić coś takiego?
Zmiana ustawień graficznych na słabsze nie pomoże? Aczkolwiek mam poustawiane tak jak, ktoś tutaj pisał w poradniku jakie wybrać optymalne.
Zmniejszenie ustawień może pomóc, ale w końcu autobusy i tekstury i tak zrobią się białe. A jeśli chodzi o czas tego "wybielania", to jest to zależne od specyfikacji komputera i ciężkości mapy oraz autobusu.
Pomóc może zainstalowanie 4GB Patcha, pomóc może zwiększenie dostępnej pamięci dla tekstur. Po 50 min nie jest to normalne, rzecz się dzieje zdecydowanie za szybko. Ja tak mam po 1,5 h grania na Hamburgu w samym centrum i chyba raz tylko wywaliło mi Lublin, reszta działa normalnie.
Czy to chodzi o ten patch - https://ntcore.com/?page_id=371 ?
Właśnie go zainstalowałem.

Dostępną pamięć dla tekstur mam na 900MB.
Wieczorem testy;)
Jakie ustawienia pamięci tekstur dla tej karty graficznej? Pamięci karty graficznej mam 14k MB .
Jakieś ustawienia jeszcze sugerujecie zmienić?
Ustaw o 100 mniej, niż pamięć karty;) Poza tym, jeśli problem będzie się nasilał, to powinieneś używać tekstur słabszej jakości, ograniczyć ilość autobusów AI, zmniejszyć odległość rysowania obiektów. Musisz samemu pokombinować i testować, które ustawienie najlepiej zadziała na Twoim sprzęcie.
Z pamięcią dla tekstur w zależności od pamięci karty też trzeba ostrożnie. Ostatnio ustawiłem u siebie 7000 MB (kartę mam 8 GB) - i zaraz po uruchomieniu OMSI (mapa Berlin X10) 80% pojazdów było białych. Zmniejszyłem do 4000 - i wszystko pięknie działa. Jeszcze to potestuję powoli zwiększając - ale odnoszę wrażenie, że gra może mieć jakiś problem z obsługą zbyt dużej ilości pamięci na karcie graficznej. Może i chodziło o model karty - nie wiem, ale ktoś pisał, że OMSI niekoniecznie musi dobrze dogadywać się z najnowszym sprzętem, z uwagi na technologię, w której była tworzona gra. W każdym razie ten parametr trzeba często dobrać metodą prób i błędów w zależności od posiadanego sprzętu.
Przekierowanie