Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Białe tekstury po pewnym czasie gry

#1

Cześć.
mam problem z białymi teksturam.
Od początku gry jest ok, dopiero po pewnym czasie auta/autobusy/znaki robią się białe. Log w załaczniku.
Karta graficzna Nvidia Gtx1660Ti

Załączone pliki
.txt   logfile.txt (Rozmiar: 115.23 KB / Pobrań: 20)
Odpowiedz

#2

To normalne w OMSI - to nie jest gra w którą można grać w nieskończoność, po pewnym czasie wszystko zaczyna się powoli robić białe, z czasem jest tego coraz więcej - i jedyne co można zrobić to wyłączyć grę i zacząć od początku.
 Podziękowania za post: MZK_Szczecin(+1)
Odpowiedz

#3

Dzięki za odpowiedź.
Naprawdę już po 50minutach gry może wystąpić coś takiego?
Zmiana ustawień graficznych na słabsze nie pomoże? Aczkolwiek mam poustawiane tak jak, ktoś tutaj pisał w poradniku jakie wybrać optymalne.
Odpowiedz

#4

Zmniejszenie ustawień może pomóc, ale w końcu autobusy i tekstury i tak zrobią się białe. A jeśli chodzi o czas tego "wybielania", to jest to zależne od specyfikacji komputera i ciężkości mapy oraz autobusu.
Odpowiedz

#5

Pomóc może zainstalowanie 4GB Patcha, pomóc może zwiększenie dostępnej pamięci dla tekstur. Po 50 min nie jest to normalne, rzecz się dzieje zdecydowanie za szybko. Ja tak mam po 1,5 h grania na Hamburgu w samym centrum i chyba raz tylko wywaliło mi Lublin, reszta działa normalnie.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
 Podziękowania za post: mnk(+1)
Odpowiedz

#6

Czy to chodzi o ten patch - https://ntcore.com/?page_id=371 ?
Właśnie go zainstalowałem.

Dostępną pamięć dla tekstur mam na 900MB.
Wieczorem testy;)
Odpowiedz

#7
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.12.2020, 20:17 przez mnk.)

Jakie ustawienia pamięci tekstur dla tej karty graficznej? Pamięci karty graficznej mam 14k MB .
Jakieś ustawienia jeszcze sugerujecie zmienić?
Odpowiedz

#8

Ustaw o 100 mniej, niż pamięć karty;) Poza tym, jeśli problem będzie się nasilał, to powinieneś używać tekstur słabszej jakości, ograniczyć ilość autobusów AI, zmniejszyć odległość rysowania obiektów. Musisz samemu pokombinować i testować, które ustawienie najlepiej zadziała na Twoim sprzęcie.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
 Podziękowania za post: mnk(+1)
Odpowiedz

#9

Z pamięcią dla tekstur w zależności od pamięci karty też trzeba ostrożnie. Ostatnio ustawiłem u siebie 7000 MB (kartę mam 8 GB) - i zaraz po uruchomieniu OMSI (mapa Berlin X10) 80% pojazdów było białych. Zmniejszyłem do 4000 - i wszystko pięknie działa. Jeszcze to potestuję powoli zwiększając - ale odnoszę wrażenie, że gra może mieć jakiś problem z obsługą zbyt dużej ilości pamięci na karcie graficznej. Może i chodziło o model karty - nie wiem, ale ktoś pisał, że OMSI niekoniecznie musi dobrze dogadywać się z najnowszym sprzętem, z uwagi na technologię, w której była tworzona gra. W każdym razie ten parametr trzeba często dobrać metodą prób i błędów w zależności od posiadanego sprzętu.
 Podziękowania za post: Ikarus 132(+1) , mnk(+1) , EngineV8(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości