16.12.2020, 22:55
16.12.2020, 23:38
Przezroczystość ustawiłeś (w paint.net 25/255)?
17.12.2020, 00:04
Tak a dokładniej w gimpie i dalej to samo.
17.12.2020, 00:37
Hmm. To pozostaje głupia metoda, która czasem działa. Zapisz nowy plik lekko zmieniając jego nazwę, zmień to także w .cti (ja robiłem tak: pierwsza tekstura nazywała się „#102.dds”, to druga potem „#102 x.dds” - i działało!). Tą grę czasem trzeba w taki dziwny sposób oszukać, niestety.
17.12.2020, 12:31
Niestety mimo zmiany nazw oraz pliku cti wciąż ten sam efekt. Nieważne czy zapisane jest w gimpie czy też w paint.net. Nie trzeba nawet nic zmieniać a po prostu wczytać i zapisać oryginał by się zrobiło takie coś. Jest to też jedyny model w którym takie coś występuje, nigdy się z czymś takimi nie spotkałem. Dodam że dotyczy to każdej tekstury dla tego modelu.
-------------------
Rozwiązanie: Okazało się że warstwa musi mieć krycie ustawione ze 100 na 1. Nie wiem czemu akurat tak, no ale dzięki temu jest juz normalnie.
-------------------
Rozwiązanie: Okazało się że warstwa musi mieć krycie ustawione ze 100 na 1. Nie wiem czemu akurat tak, no ale dzięki temu jest juz normalnie.
20.12.2020, 04:08
Odznacz w opcjach grafiki refleksy i bumpy.
20.12.2020, 06:12
Albo użyj repaint toola... wtedy malowanie będzie git, a niczego nie trzeba będzie wyłączać.
22.12.2020, 02:49
(20.12.2020 06:12)kch2979 napisał(a): [ -> ]Albo użyj repaint toola... wtedy malowanie będzie git, a niczego nie trzeba będzie wyłączać.
Robiłem repainty na C2 w repaint tool i miałem "chromowane" malowanie.