Strefa OMSI

Pełna wersja: Chromowana tekstura - problem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Problem pojawił się po ponownym zapisaniu tekstury w programie graficznym. Nie wiem co jest nie tak, proszę o pomoc.
Przezroczystość ustawiłeś (w paint.net 25/255)?
Tak a dokładniej w gimpie i dalej to samo.
Hmm. To pozostaje głupia metoda, która czasem działa. Zapisz nowy plik lekko zmieniając jego nazwę, zmień to także w .cti (ja robiłem tak: pierwsza tekstura nazywała się „#102.dds”, to druga potem „#102 x.dds” - i działało!). Tą grę czasem trzeba w taki dziwny sposób oszukać, niestety.
Niestety mimo zmiany nazw oraz pliku cti wciąż ten sam efekt. Nieważne czy zapisane jest w gimpie czy też w paint.net. Nie trzeba nawet nic zmieniać a po prostu wczytać i zapisać oryginał by się zrobiło takie coś. Jest to też jedyny model w którym takie coś występuje, nigdy się z czymś takimi nie spotkałem. Dodam że dotyczy to każdej tekstury dla tego modelu.
-------------------
Rozwiązanie: Okazało się że warstwa musi mieć krycie ustawione ze 100 na 1. Nie wiem czemu akurat tak, no ale dzięki temu jest juz normalnie.
Odznacz w opcjach grafiki refleksy i bumpy.
Albo użyj repaint toola... wtedy malowanie będzie git, a niczego nie trzeba będzie wyłączać.
(20.12.2020 06:12)kch2979 napisał(a): [ -> ]Albo użyj repaint toola... wtedy malowanie będzie git, a niczego nie trzeba będzie wyłączać.

Robiłem repainty na C2 w repaint tool i miałem "chromowane" malowanie.
Przekierowanie