Chromowana tekstura - problem | |||
Witam. Problem pojawił się po ponownym zapisaniu tekstury w programie graficznym. Nie wiem co jest nie tak, proszę o pomoc.
Przezroczystość ustawiłeś (w paint.net 25/255)?
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Hmm. To pozostaje głupia metoda, która czasem działa. Zapisz nowy plik lekko zmieniając jego nazwę, zmień to także w .cti (ja robiłem tak: pierwsza tekstura nazywała się „#102.dds”, to druga potem „#102 x.dds” - i działało!). Tą grę czasem trzeba w taki dziwny sposób oszukać, niestety.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Niestety mimo zmiany nazw oraz pliku cti wciąż ten sam efekt. Nieważne czy zapisane jest w gimpie czy też w paint.net. Nie trzeba nawet nic zmieniać a po prostu wczytać i zapisać oryginał by się zrobiło takie coś. Jest to też jedyny model w którym takie coś występuje, nigdy się z czymś takimi nie spotkałem. Dodam że dotyczy to każdej tekstury dla tego modelu.
------------------- Rozwiązanie: Okazało się że warstwa musi mieć krycie ustawione ze 100 na 1. Nie wiem czemu akurat tak, no ale dzięki temu jest juz normalnie.
Albo użyj repaint toola... wtedy malowanie będzie git, a niczego nie trzeba będzie wyłączać.
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |