Strefa OMSI

Pełna wersja: Solaris Urbino II - poprawiony
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
(10.09.2021 10:19)Kuba! napisał(a): [ -> ]W pulpicie MOKI bardzo nienaturalnie zachowuje się obrotomierz. Między podniesieniem wskazówki, a opadnięciem nie ma jakby płynnego przejścia
W .cfg modelu trzeba odszukać linijkę "Dashboard\MOKI\Urbino_II_moki_rpm.o3d" a następnie zmienić wartość "maxspeed" na mniejszą. Dzięki temu wskazówka nie będzie przemieszczała się z prędkością światła. Dodam, że w Solarisach kerszera wartość ta wynosiła bodajże 60:)
(05.05.2021 00:57)kch2979 napisał(a): [ -> ]Raport z prac:

Kajam się, jeśli chodzi o dźwięki drzwi. Podmieniłem oryginalne i zostawiłem w folderze Tueren, zatem sam zastawiłem na siebie pułapkę.

Jeśli chodzi o kasowniki, wszystkie już są wgrane do modeli (R&G KRG-6 od Helvete z Citaro FL oraz Ascom Monetel z moda na Irisbusa Agorę L). Przetestowałem właśnie dźwięki, udało się ze sterowaniem przez setvar (czyli każdy kasownik można zmienić w locie podczas gry i równocześnie zmienią się dźwięki wydawane przez urządzenia).

Niestety wydłuża się lista znanych błędów w Monetelach:
- mapowanie boków jest na tróję z plusem (bo logo ZTM lekko faluje, a tekstura jest wspólna dla obu boków, więc logo ZTM jest na jednym z nich - wybrałem lewy, bo rzadziej oglądany - odwrócona)
- kasowniki w przyczepie Urbino 18 no nie chcą działać idealnie, czyli ekraniki są statyczne, wyświetlana jest jedynie tekstura napisu, a nie dynamiczny napis. Zaradziłem temu doraźnie zmieniając teksturę, by wyglądała jak dynamiczny napis.

Jakoś do rana to wrzucę do wszystkich wozów, zbiorę pliki i wrzucę jako kolejną poprawkę.

------------------

Edit: Gotowe, paczka z poprawką już jest na stronie. Szerokości, przyczepności!

Mimo poprawki nadal nie ma "piknięcia" przed zamknięciem drzwi w większości wersji. Póki co piknięcie zaobserwowałem jedynie w 4 drzwiowej wersji bez "D", w większości pozostałych od razu odtwarza się dźwięk zamykających się drzwi, które to przez chwilę jeszcze stoją (czas piknięcia).
Mimo moich starań i aktualizacji paczki z modelem nie udaje się wszystkiego wyeliminować. Przykro mi, że paczka, która została wydana 29.05.2021 nadal nie pomogła ci.

(Nazwa paczki kończy się datą, v20210529.)

Ja ją właśnie przejrzałem i tam wszystko jest.

Folder "DRZWI" oraz zaktualizowane wpisy w plikach CFG "DRZWI\d*cls.wav" w każdym z autobusów.
Gwiazdka zastępuje cyfry 1, 2 i 4.

Nie wierzysz? Wejdź na stronę, pobierz, otwórz, użyj opcji "szukaj" w Notatniku.

Możesz uwierzyć też na słowo i pobrać bez sprawdzania.

Tyle.

Dobrego dnia i powodzenia.
Ano właśnie sprawdziłem i wygląda to tak, że w tej wersji co wyżej napisałem faktycznie są te wpisy w/w przez ciebie, ale już np. w wersji D_U18 są stare wpisy "tueren\door1_cls.wav". I tak - patrzę w wersji z 29 maja
Model o niebo lepszy niż dostarczane nam z dodatku. Jestem bardzo zadowolony. Jedynie do czego mogę się przyczepić, to biały wyświetlacz VDO w wersji 18m.
Czy jest jeszcze w paczce dostępne readme? Było kiedyś takie dostępne i były tam wypisane konfiguracje silnik + skrzynia do dołączonych malowań.
witam który plik odpowiada za kamere bo jak dla mnie to ona jest za blisko kierownicy
Plik z rozszerzeniem .bus.
a dokładniej bo jak tak sie nie znam na tych nazwach
Witam. Nie mogę postawić autobusu. Gra mi mówi że wybrałem zły numer autobusu, A żadnego nie posiadam. Czy mógłby ktoś pomóc? Dzięki
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie