Strefa OMSI

Pełna wersja: Błędy i bugi w OMSI2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Chciałbym, abyśmy tu zebrali jak najwięcej zauważonych bugów i błędów grze.
Dodam od siebie problem z AOD. Jeśli włączymy AOD, to po jego wyłączeniu drzwi się nie zamykają
Po drugie ustawiłem przez IBISa wyświetlacze na Grundorfie, a paxy nie zamierzały wsiadać.
No to ja dodam moje błędy:
1. Brak możliwości jazdy na innych mapach niż Berlin, bądź Grundorf (przy ładowaniu innych map wychodzą błędy).
2. Po kilkunastu minutach jazdy program przestaje odpowiadać i trzeba wyłączać grę.
3. Mogłaby być lepsza kompatybilność wsteczna tj. żeby nie trzeba było wszystkich dodatków kopiować do "dwójki" (wiem, że to bardziej sugestia niż błąd)
4. Jadąc na mapie Projekt Szczecin 1.00 (fictional) autobus w jednym miejscu staje i nie da się nim ruszyć. Piesi, samochody AI jeżdżą wtedy normalnie.
Pozdrawiam:)
İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Tych problemów z mapą jest jeszcze więcej, chociażby jadąc od strony Ruhleben, gdzie mamy przykładowo niedokończoną drogę.
Kolejna sprawa, z mojej analizy wynika, że fatalny jest system wczytywania tekstur, ruchu itd. Obniża on podczas swojej pracy FPSy w przedziale 5-25, w zależności od tego ile musi wczytać tego wszystkiego. Wystarczy spojrzeć sobie, że gdy gra załaduje wszystko i będziemy w pewnym punkcie stali, choćby Ruhleben, FPSy wzrosną (w moim przypadku aż o 10 FPSów!). Szkoda, że jest to efekt chwilowy, bo jadąc dalej, przy pracującym systemie wczytywania obiektów, jakość spada.

Nie jest prawdą to, że wielowątkowość nic nie daje, ponieważ rzeczywiście ruch rozkłada się po rdzeniach fizycznych. Wystarczy porównać, naciskając CTRL+F12. Warto zwrócić uwagę, że pamięć (prywatny zestaw roboczy) jest rzeczywiście na solidniejszym poziomie, dwukrotnie mniejsza niż w przypadku OMSI 1.

@szczepan1998
AD 2. Problem jest do rozwiązania, sprawdź spójność plików i niech wyjdzie pomyślnie. Od tej pory (przynajmniej mi) zniknął już ten problem.

Reasumując: nie uważam, że należy kreślić OMSI 2 na samym początku. Ta gra ma potencjał i jestem pewny, że autorzy nie zostawią nas z tymi problemami.
(12.12.2013 21:57)Nesty napisał(a): [ -> ]@szczepan1998
AD 2. Problem jest do rozwiązania, sprawdź spójność plików i niech wyjdzie pomyślnie. Od tej pory (przynajmniej mi) zniknął już ten problem.

Zrobiłem to i rzeczywiście pojeździłem może 10 minut dłużej, po czym problem się powtórzył i nadal jest.:(
Ja zauważyłem że przy jeździe nocą Manem NG 272 jego drugi człon tzn. od przeguba do końca pojazdu, pojazd nie jest oświetlony.

http://imageshack.us/photo/my-images/689/8b7s.jpg/
Miałem ciekawą sytuację na Grundorfie, ponieważ wybrałem NG272 z takim samym numerem co AI. Na pętli okazało się, że NG272 AI składa się z: kierowcy, harmonijki i świateł... Zabrakło bryły pojazdu.

No i po 10 minutach przypisywania przycisków przy kierownicy, OMSI stwierdziło że zrobi sobie odpoczynek.
@mpaw82
Miałem dokładnie ten sam problem, wynika on z ustawień (odznaczyłeś prawdopodobnie opcję).

@jelcz95
Nie zauważyłem takiego błędu, wszystko działa poprawnie.
Może się mylę że to bug, ale podjechałem na przystanek początkowy-przegub jeszcze piszczał. Zmieniłem godzinę o +5 minut i odjechałem, ale wtedy przegub już nie piszczał.
Proszę nie pisać: "Nie zauważyłem tego błędu", "Nie potwierdzam", ponieważ u mnie to też nie występuje cały czas. To dopiero pierwszy raz, a przegubem jechałem już ok. 10 razy (i ani razu nie dojechałem, ale to szczegół). I np. kolega @jelcz95 pokazał nam taki bug i on też może występować 1/10, 1/100, a nawet 1/1000 kursów.
Mam to samo. Co ciekawe, ten błąd przy zamykaniu OMSI pojawił się dopiero przy zrobienie "sprawdzenia spójności plików" ;)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Przekierowanie