Strefa OMSI

Pełna wersja: Obiekty 3D (By Mark)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Projekt: Obiekty 3D
Autor: Mark


Opis: Dziękuję, że postanowiłeś poświęcić swój czas na zapoznanie się z moimi modyfikacjami do symulatora autobusów OMSI. Każdy z obiektów funkcjonuje właściwie w dowolnej wersji aplikacji dostępnej dotychczas w sprzedaży.

Słupki przystankowe KZK GOP | Timetable boards
[Obrazek: h1no.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej KZK GOP | Digital information system
[Obrazek: zqrg.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Automat Biletowy KZK GOP | Ticket machine
[Obrazek: azmd.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Automat Biletowy ŚKUP | Ticket machine
[Obrazek: 29fb.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Wiaty AMS | Bus shelters
[Obrazek: krqc.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Wiata Merkury | Bus shelter
[Obrazek: gnn5.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Blaszane wiaty typu "gdańskiego" | Sheet bus shelters
[Obrazek: sskv.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Kiosk RUCH | Newsstand
[Obrazek: y85p.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Kiosk z Torunia | Newsstand
[Obrazek: kiosk-Mark_jpg_750x750_q85.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Sklep meblowy "Społem" | Furniture store
[Obrazek: m78q.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Bloki mieszkalne z Torunia | Residential buildings
[Obrazek: yg8f.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Mały blok mieszkalny z Torunia | Small residential building
[Obrazek: g5c6.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Kamienica z ulicy Słowackiego w Katowicach | Tenement house
[Obrazek: 2b3c.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Dom Handlowy "Zenit" w Katowicach | Trading house
[Obrazek: 6w95.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Wszystkie moje prace udostępniane w sieci można wykorzystywać, modyfikować oraz przesyłać dalej w oparciu o licencję Creative Commons.

[Obrazek: creativecommons.png]
No ładnie, ładnie;). Ktoś, kto będzie tworzył mapy na teranie GOP-u oraz na terenach pomorskich na pewno skorzysta, tylko tak dalej.
Poprawiłem wiaty AMS z powodu problemów z Alphą i podmieniłem linki do pobrania. Proszę o ponowne pobranie;)
Obiekty zostały poddane testom wydajności i poprawione w tym aspekcie. Zaktualizowane zostały wszystkie obiekty i nie powinny być za ciężkie. Wszyscy, którzy pobierali moje dodatki są proszeni o usunięcie starych wersji i dodanie nowych.
Bardzo fajne urozmaicenie otoczenia :)
Czy można prosić taką wiate:
http://www.phototrans.eu/14,625636,0,MAN_NL202_70.html
Pozdro:)
Nie żeby coś, ale zapomniałeś o dachu :P
A czy brak dachu jest widoczny z szoferki? Pamiętaj o tym że brak dachu zmniejsza ilość poly i tekstur, dzięki czemu model jest mniej FPS-ożerny.
Polecam najpierw pobrać obiekt, gdyż dach istnieje, a to że go na zdjęciu nie widać to tylko z tego powodu iż kiosk jest tworzony na podstawie tego FPSo-zżeracza od Amfitriona. Warto w nim zwrócić uwagę na umiejscowienie dachu, pozdrawiam.
(11.02.2014 11:38)erap2 napisał(a): [ -> ]A czy brak dachu jest widoczny z szoferki? Pamiętaj o tym że brak dachu zmniejsza ilość poly i tekstur, dzięki czemu model jest mniej FPS-ożerny.

Taki argument jest kompletnie nie na miejscu w przypadku niskiej architektury, gdyż wystarczy pierwsza lepsza kamera z zewnątrz czy po prostu oględne spojrzenie na mapę i widać coś, co nie wygląda dobrze.

(11.02.2014 13:32)Mark napisał(a): [ -> ]Polecam najpierw pobrać obiekt, gdyż dach istnieje, a to że go na zdjęciu nie widać to tylko z tego powodu iż kiosk jest tworzony na podstawie tego FPSo-zżeracza od Amfitriona. Warto w nim zwrócić uwagę na umiejscowienie dachu, pozdrawiam.

Z Twojej wypowiedzi wnioskuję (choć nie przyglądałem się tamtemu obiektowi) że dach jest niżej niż tablice "RUCH", w takim razie wszystko gra :)
Wow! Naprawdę mega, mega, świetne obiekty! Z niecierpliwością czekam na next. ;] Powodzenia.
Stron: 1 2
Przekierowanie