Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Obiekty 3D (By Mark)

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.12.2016, 17:38 przez Mark.)

Projekt: Obiekty 3D
Autor: Mark


Opis: Dziękuję, że postanowiłeś poświęcić swój czas na zapoznanie się z moimi modyfikacjami do symulatora autobusów OMSI. Każdy z obiektów funkcjonuje właściwie w dowolnej wersji aplikacji dostępnej dotychczas w sprzedaży.

Słupki przystankowe KZK GOP | Timetable boards

System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej KZK GOP | Digital information system

Automat Biletowy KZK GOP | Ticket machine

Automat Biletowy ŚKUP | Ticket machine

Wiaty AMS | Bus shelters

Wiata Merkury | Bus shelter

Blaszane wiaty typu "gdańskiego" | Sheet bus shelters

Kiosk RUCH | Newsstand

Kiosk z Torunia | Newsstand

Sklep meblowy "Społem" | Furniture store

Bloki mieszkalne z Torunia | Residential buildings

Mały blok mieszkalny z Torunia | Small residential building

Kamienica z ulicy Słowackiego w Katowicach | Tenement house

Dom Handlowy "Zenit" w Katowicach | Trading house
Wszystkie moje prace udostępniane w sieci można wykorzystywać, modyfikować oraz przesyłać dalej w oparciu o licencję Creative Commons.

[Obrazek: creativecommons.png]
Odpowiedz

#2

No ładnie, ładnie;). Ktoś, kto będzie tworzył mapy na teranie GOP-u oraz na terenach pomorskich na pewno skorzysta, tylko tak dalej.
[Obrazek: 45857854095787739114.jpg]
Odpowiedz

#3

Poprawiłem wiaty AMS z powodu problemów z Alphą i podmieniłem linki do pobrania. Proszę o ponowne pobranie;)
Obiekty zostały poddane testom wydajności i poprawione w tym aspekcie. Zaktualizowane zostały wszystkie obiekty i nie powinny być za ciężkie. Wszyscy, którzy pobierali moje dodatki są proszeni o usunięcie starych wersji i dodanie nowych.
Odpowiedz

#4

Bardzo fajne urozmaicenie otoczenia :)
Odpowiedz

#5

Czy można prosić taką wiate:
http://www.phototrans.eu/14,625636,0,MAN_NL202_70.html
Pozdro:)
[Obrazek: Bez_nazwy_png_300x300_q85.jpg]
Odpowiedz

#6

Nie żeby coś, ale zapomniałeś o dachu :P
Odpowiedz

#7

A czy brak dachu jest widoczny z szoferki? Pamiętaj o tym że brak dachu zmniejsza ilość poly i tekstur, dzięki czemu model jest mniej FPS-ożerny.
[Obrazek: t4agXQ1.png]
Odpowiedz

#8

Polecam najpierw pobrać obiekt, gdyż dach istnieje, a to że go na zdjęciu nie widać to tylko z tego powodu iż kiosk jest tworzony na podstawie tego FPSo-zżeracza od Amfitriona. Warto w nim zwrócić uwagę na umiejscowienie dachu, pozdrawiam.
Odpowiedz

#9

(11.02.2014, 11:38)erap2 napisał(a): A czy brak dachu jest widoczny z szoferki? Pamiętaj o tym że brak dachu zmniejsza ilość poly i tekstur, dzięki czemu model jest mniej FPS-ożerny.

Taki argument jest kompletnie nie na miejscu w przypadku niskiej architektury, gdyż wystarczy pierwsza lepsza kamera z zewnątrz czy po prostu oględne spojrzenie na mapę i widać coś, co nie wygląda dobrze.

(11.02.2014, 13:32)Mark napisał(a): Polecam najpierw pobrać obiekt, gdyż dach istnieje, a to że go na zdjęciu nie widać to tylko z tego powodu iż kiosk jest tworzony na podstawie tego FPSo-zżeracza od Amfitriona. Warto w nim zwrócić uwagę na umiejscowienie dachu, pozdrawiam.

Z Twojej wypowiedzi wnioskuję (choć nie przyglądałem się tamtemu obiektowi) że dach jest niżej niż tablice "RUCH", w takim razie wszystko gra :)
Odpowiedz

#10

Wow! Naprawdę mega, mega, świetne obiekty! Z niecierpliwością czekam na next. ;] Powodzenia.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: