| Obiekty 3D (By Mark) |
|
Projekt: Obiekty 3D
Autor: Mark Opis: Dziękuję, że postanowiłeś poświęcić swój czas na zapoznanie się z moimi modyfikacjami do symulatora autobusów OMSI. Każdy z obiektów funkcjonuje właściwie w dowolnej wersji aplikacji dostępnej dotychczas w sprzedaży. Słupki przystankowe KZK GOP | Timetable boards
System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej KZK GOP | Digital information system Automat Biletowy KZK GOP | Ticket machine Automat Biletowy ŚKUP | Ticket machine Wiaty AMS | Bus shelters Wiata Merkury | Bus shelter Blaszane wiaty typu "gdańskiego" | Sheet bus shelters Kiosk RUCH | Newsstand Kiosk z Torunia | Newsstand Sklep meblowy "Społem" | Furniture store Bloki mieszkalne z Torunia | Residential buildings Mały blok mieszkalny z Torunia | Small residential building Kamienica z ulicy Słowackiego w Katowicach | Tenement house Dom Handlowy "Zenit" w Katowicach | Trading house ![]()
Poprawiłem wiaty AMS z powodu problemów z Alphą i podmieniłem linki do pobrania. Proszę o ponowne pobranie
![]() Obiekty zostały poddane testom wydajności i poprawione w tym aspekcie. Zaktualizowane zostały wszystkie obiekty i nie powinny być za ciężkie. Wszyscy, którzy pobierali moje dodatki są proszeni o usunięcie starych wersji i dodanie nowych.
Polecam najpierw pobrać obiekt, gdyż dach istnieje, a to że go na zdjęciu nie widać to tylko z tego powodu iż kiosk jest tworzony na podstawie tego FPSo-zżeracza od Amfitriona. Warto w nim zwrócić uwagę na umiejscowienie dachu, pozdrawiam.
(11.02.2014, 11:38)erap2 napisał(a): A czy brak dachu jest widoczny z szoferki? Pamiętaj o tym że brak dachu zmniejsza ilość poly i tekstur, dzięki czemu model jest mniej FPS-ożerny. Taki argument jest kompletnie nie na miejscu w przypadku niskiej architektury, gdyż wystarczy pierwsza lepsza kamera z zewnątrz czy po prostu oględne spojrzenie na mapę i widać coś, co nie wygląda dobrze. (11.02.2014, 13:32)Mark napisał(a): Polecam najpierw pobrać obiekt, gdyż dach istnieje, a to że go na zdjęciu nie widać to tylko z tego powodu iż kiosk jest tworzony na podstawie tego FPSo-zżeracza od Amfitriona. Warto w nim zwrócić uwagę na umiejscowienie dachu, pozdrawiam. Z Twojej wypowiedzi wnioskuję (choć nie przyglądałem się tamtemu obiektowi) że dach jest niżej niż tablice "RUCH", w takim razie wszystko gra
Wow! Naprawdę mega, mega, świetne obiekty! Z niecierpliwością czekam na next. ;] Powodzenia.
|
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

![[Obrazek: h1no.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/690/h1no.jpg)
![[Obrazek: zqrg.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/707/zqrg.jpg)
![[Obrazek: azmd.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/27/azmd.jpg)
![[Obrazek: 29fb.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/600/29fb.jpg)
![[Obrazek: krqc.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/690/krqc.jpg)
![[Obrazek: gnn5.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/703/gnn5.jpg)
![[Obrazek: sskv.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/20/sskv.jpg)
![[Obrazek: y85p.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/844/y85p.jpg)
![[Obrazek: kiosk-Mark_jpg_750x750_q85.jpg]](http://wstaw.org/m/2014/02/20/kiosk-Mark_jpg_750x750_q85.jpg)
![[Obrazek: m78q.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/30/m78q.jpg)
![[Obrazek: yg8f.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/21/yg8f.jpg)
![[Obrazek: g5c6.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/199/g5c6.jpg)
![[Obrazek: 2b3c.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/594/2b3c.jpg)
![[Obrazek: 6w95.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/703/6w95.jpg)
![[Obrazek: creativecommons.png]](http://www.lib.nthu.edu.tw/image/creativecommons.png)
. Ktoś, kto będzie tworzył mapy na teranie GOP-u oraz na terenach pomorskich na pewno skorzysta, tylko tak dalej.
![[Obrazek: 45857854095787739114.jpg]](http://iv.pl/images/45857854095787739114.jpg)

![[Obrazek: t4agXQ1.png]](http://i.imgur.com/t4agXQ1.png)