02.06.2018, 20:48
Nie ukrywam, że 12-metrowe Conecto LF Euro 4/5 i EEV to moje ulubione wozy od paru dobrych lat. W moim mieście do 2019 r. jeździły łącznie 3 takie egzemplarze, ale podobają mi się również te z innych miejscowości. Nie miałem jeszcze okazji jechać Euro 6, przegubami oraz nową generacją, więc oceniać po samych filmach z YouTube nie będę.
Mam świadomość tego, że to tańsza wersja starego Citaro (tak samo nowa generacja jest tańszym C2), ale absolutnie nie zniechęca mnie to. Conecto LF wyróżniają się na tle innych Merców. Uwielbiam w nich dosłownie wszystko, nawet te rzeczy, które dla większości osób są wadami. Mowa tu m.in. o pospolitych i charakterystycznych dla nich przypadłościach, czyli np.: piszczące, ale ciche drzwi, alarm przed i w trakcie ich zamykania, piszczenie i trzaskanie wszystkiego na nierównościach, żółte poręcze, szyba w drzwiach kierowcy, wygodne siedzenia, czy dość cichy silnik (zwłaszcza, kiedy się nie dodaje gazu). Strasznie podoba mi się również ogólny design z zewnątrz, jak i wnętrze. Charakterystyczna deska rozdzielcza bardziej mi się podoba niż zwykłe VDO. Dźwięki w niemal każdej wersji (oczywiście cały czas mowa o 12 m E4/E5/EEV) to muzyka dla moich uszu, uwielbiam połączenie OM926LA z Voithem D854.3.
Conecto uchodzą za wozy kruche i rozlatujące się przy każdej okazji. Ja jestem tego zdania, że to kwestia tylko tego, jak przewoźnik o nie dba.
No i co tu więcej pisać - po prostu je uwielbiam.
Mam świadomość tego, że to tańsza wersja starego Citaro (tak samo nowa generacja jest tańszym C2), ale absolutnie nie zniechęca mnie to. Conecto LF wyróżniają się na tle innych Merców. Uwielbiam w nich dosłownie wszystko, nawet te rzeczy, które dla większości osób są wadami. Mowa tu m.in. o pospolitych i charakterystycznych dla nich przypadłościach, czyli np.: piszczące, ale ciche drzwi, alarm przed i w trakcie ich zamykania, piszczenie i trzaskanie wszystkiego na nierównościach, żółte poręcze, szyba w drzwiach kierowcy, wygodne siedzenia, czy dość cichy silnik (zwłaszcza, kiedy się nie dodaje gazu). Strasznie podoba mi się również ogólny design z zewnątrz, jak i wnętrze. Charakterystyczna deska rozdzielcza bardziej mi się podoba niż zwykłe VDO. Dźwięki w niemal każdej wersji (oczywiście cały czas mowa o 12 m E4/E5/EEV) to muzyka dla moich uszu, uwielbiam połączenie OM926LA z Voithem D854.3.
Conecto uchodzą za wozy kruche i rozlatujące się przy każdej okazji. Ja jestem tego zdania, że to kwestia tylko tego, jak przewoźnik o nie dba.
No i co tu więcej pisać - po prostu je uwielbiam.