Strefa OMSI

Pełna wersja: "Mercedes" Conecto LF
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Nie ukrywam, że 12-metrowe Conecto LF Euro 4/5 i EEV to moje ulubione wozy od paru dobrych lat.:D W moim mieście do 2019 r. jeździły łącznie 3 takie egzemplarze, ale podobają mi się również te z innych miejscowości. Nie miałem jeszcze okazji jechać Euro 6, przegubami oraz nową generacją, więc oceniać po samych filmach z YouTube nie będę.
Mam świadomość tego, że to tańsza wersja starego Citaro (tak samo nowa generacja jest tańszym C2), ale absolutnie nie zniechęca mnie to. Conecto LF wyróżniają się na tle innych Merców. Uwielbiam w nich dosłownie wszystko, nawet te rzeczy, które dla większości osób są wadami. :E Mowa tu m.in. o pospolitych i charakterystycznych dla nich przypadłościach, czyli np.: piszczące, ale ciche drzwi, alarm przed i w trakcie ich zamykania, piszczenie i trzaskanie wszystkiego na nierównościach, żółte poręcze, szyba w drzwiach kierowcy, wygodne siedzenia, czy dość cichy silnik (zwłaszcza, kiedy się nie dodaje gazu). Strasznie podoba mi się również ogólny design z zewnątrz, jak i wnętrze. Charakterystyczna deska rozdzielcza bardziej mi się podoba niż zwykłe VDO. Dźwięki w niemal każdej wersji (oczywiście cały czas mowa o 12 m E4/E5/EEV) to muzyka dla moich uszu, uwielbiam połączenie OM926LA z Voithem D854.3.:D
Conecto uchodzą za wozy kruche i rozlatujące się przy każdej okazji. Ja jestem tego zdania, że to kwestia tylko tego, jak przewoźnik o nie dba.:P
No i co tu więcej pisać - po prostu je uwielbiam.:D
A, wytłumaczy mi ktoś, jakie poprawne oznaczenie ma Conecto LF? Wszędzie słyszę coś takiego, jak "Mercedes 628 Conecto", ale nie wiem, czy to jest "prawidłowe" (chodzi mi o takie coś jak np. Citaro ma O530;) ).
Mercdes-Benz O628LF/O628/O628 Conecto/O628 Conecto LF i tak dalej, wszystkie są jak najbardziej poprawne.
O628 to oznaczenie kodowe tego modelu. Conecto to tylko nazwa handlowa.
Można używać samego O628 jak i samego Conecto LF w odniesieniu do tego modelu. Lecz to LF jest bardzo ważne bo samo Conecto to był zupełnie inny autobus.
KaJot Conecto do OMSI nazwał "Citybus 628c LF", więc najbardziej ciekawi mnie, skąd wzięło się z kolei to oznaczenie... Ale te odpowiedzi też bardzo mi się przydały.;)
O628C, C dlatego ze Conecto a ze ma byc jako płatny to nie moze wykorzystać nazwy handlowej. No LF bo Low Floor.
Tabliczka VIN mówi "CONECTO". 628 to numer rodziny podwozia CITARO. Jest to zmodyfikowany CITARO o niskiej jakości.
O 530 TR (TR jest dla Turcji) może być użyty jako kryptonim.
Ale co ty gadasz O628 to oznaczenie Conecto a O530 to oznaczenie Citaro. Jezeli masz paplać głupoty to sie nie wyrażaj. Conecto nie jest niskiej jakości, bo jest na prawde dobrej a to ze wiekszosc miast traktuje je bez jakiegokolwiek zadbania to sie to konczy zajechanymi autobusami. Takie cos jak O530TR to chyba jakies twoje urojenie bo nic takiego nigdy nie istniało.
Najbardziej prawdopodobne dla mnie jest jednak oznaczenie "O345C", bo tak się oznaczało najstarsze LF-ki, zanim jeszcze dostały nazwę "Conecto LF" (np. z 2008), produkowane po starych O345. Dowód: http://phototrans.pl/14,316233,0,Mercede..._7074.html:D
Nie spotkałem się właściwie kiedykolwiek z czymś takim, jak "O628" i podobne, więc nie wiem, czy w ogóle jest to czegokolwiek realne oznaczenie.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie