Strefa OMSI

Pełna wersja: "Mercedes" Conecto LF
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
W oficjalnej broszurze Mercedesa dotyczącej Conecto pojawia się oznaczenia "C628.331" dla solówki i "C628.341" dla przeguba. Mowa tu oczywiście o Conecto po lifcie.
O345 to Conecto pierwszej generacji. 628 to oznaczenie podwozia Conecto LF czy Citaro, 628 02 to Citaro po facelifcie, a 628 03 to najnowsze Citara.
O345C to Conecto wysokopodłogowe, na TWB jest błąd.
[Obrazek: jnxHgOR.png]
Nie ma błędu, bo model został zmieniony, co widać w metryczce pojazdu. Pod wcześniejszymi zdjęciami dane się nie aktualizują:P /EOT
Niestety nic przyjemnego (od strony pasażera).

Wąskie przejścia, bardzo słabe wykorzystanie przestrzeni. Szczególnie razi to rozwiązanie strefy dla rowerów i wózków - mało wygodne dla rowerzysty, a wszystkie te poręcze zapychają za dużo miejsca osobom stojącym i utrudniają ruch w tłoku. Chyba najgorszy autobus do jazdy w godzinach szczytu z jakim miałam do czynienia, nawet gorszy w tym zakresie niż Solbus (śpieszę dodać że Solbus ma też inne liczne wady).

Co do zalet Conecto - cichy silnik oraz to że pomimo niewysokiej jakości wykończenia, raczej nie ma tendencji do głośnego telepania wszystkimi możliwymi panelami plastikowymi (w przeciwieństwie do np. wspomnianego Solbusa).

W mojej opinii zdecydowanie wypada na minus na tle Solarisów i nawet starych Ikarusów (tych które doczekały końca we w miarę dobrym stanie).


Być może Conecto lepiej sprawdza się w mniejszych miastach gdzie godziny szczytu nie grają takiej roli, tłoku nie ma i większość pasażerów siedzi. W Warszawie dla mnie jako pasażera się nie sprawdził.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie