Strefa OMSI

Pełna wersja: Rozszerzona Kraina (v4.56 - OMSI 1, v4.7 - OMSI 2)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
[Obrazek: g2mYJ0i.jpg]

Projekt: Rozszerzona Kraina
Wersja: 4.56 (OMSI 1), 4.7 (OMSI 2)


Opis:
Witam serdecznie

Chcę Wam przedstawić dalszy rozwój mojej mapy, która się nazywa Rozszerzona Kraina do OMSI 1 i 2 . Jest to ciekawa kontynuacja poprzedniej mapy, poniewaz sytuacja na mapie zaczyna sie stabilizowac i nabierac rytmu komunikacyjnego.

Mapa przedstawia zachodnią część Tajemniczej Krainy, do której wjeżdża coraz więcej autobusów. Prócz podstawowych miejscowości takich jak Rudek i Czupidłowo dołączyło jeszcze wiele innych sąsiednich, takich jak np Gąski i Wykno, które na podstawie "negocjacji zawartych w OMSI", domagają się utworzenia kolejnych linii autobusowych łączących te miejscowości z gminnym Rudkiem i nie gorszym Czupidłowem.

Oto linie autobusowe, kursujące obecnie po Tajemniczej Krainie:

Kod:
"80" ->przyspieszona<- RUDEK OS.MAGURY - WITKOWO
"81" - HORDEK - RUDEK OS.MAGURY
"N82" ->nocna<- RYNEK RUDECKI - CZUPIDŁOWO RYNEK  (na LINII/TRASIE wpisujemy 08235)
"83" - CZUPIDŁOWO KOŚCIÓŁ - KALINOWO KOŚCIÓŁ
"84" - CZUPIDŁOWO KOŚCIÓŁ - WITKOWO
"85" - CZUPIDŁOWO RYNEK - RUDEK OS.MAGURY
"86" - GĄSKI PĘTLA - DYLONGI PLAŻA
"87" - okrężna - WYKNO PKP - RUDEK - DYLONGI - CZUPIDŁOWO - GĄSKI - WYKNO PKP
"88" - okrężna - WYKNO PKP - GĄSKI - WYKNO PKP - RUDEK - WYKNO PKP
"89" ->linia wewnetrzna w Czupidłowie<- GMINA - GLINIANKI
"90" ->powrotna<- CZUPIDŁOWO RYNEK - RUDEK OS. MAGURY - ZAJEZDNIA - /zawieszona/
"91" - KALINOWO STRAŻ - RUDEK - WYKNO PKP
"92" - CZUPIDŁOWO RYNEK - RUDEK - RUDEK HIPERMARKET - RUDEK OS.MAGURY
"93" - CZUPIDŁOWO RYNEK - RUDEK - HORDEK
"94" - ŻABKI - CZUPIDŁOWO - GĄSKI - KRUKI -> RZEPIEC
"95" - okrężna - KRADKI - CARREFOUR - CZUPIDŁOWO RYNEK - GLINIANKI - LIDL - CARREFOUR - KRADKI
"PKS"
1/ KRADKI PKS - CZUPIDŁOWO - ŻABKI
2/ KRADKI PKS - CZUPIDŁOWO - KALINOWO - SUROWE - RUDEK /RYNEK RUDECKI/

Jak wiadomo te linie wchodzą w skład ogólnokrajowego systemu połączeń autobusowych spółki Komunikacja Krajowa AS i jest obecnie obsługiwana przez zajezdnię w Rudku.

Trasy maja średni przebieg ok 25 do 30 minut. Zrożnicowany teren powoduje, że możemy się trochę pościgać na drogach, jak również z kłopotami pokonywać zakręty.

Mapa ma również tę zaletę, że po jej wgraniu, zobaczymy na niej takie autobusy AI jak Solaris Urbino U15, jak rowniez Jelcz M125M Dana. W przypadku łatwej zmiany konfiguracji pliku AILIST.CFG możemy wprowadzic na trasy swoje modele autobusów.

Kraina 4.56 w wersji BETA do OMSI 1 - najnowsza
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
(Wersja wzbogacona mapy to NewMap-zapas)
Można konwertować do OMSI 2 ale bez linii autobusowych!
====================================================================
Wersja 4,7 do OMSI 2:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

MALOWANIA I AILISTS.CFG BEZ MALOWAŃ:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
====================================================================
NOWOŚCI wersji 4.7:
1/ Przebudowane osiedle Glinianki
2/ Przebudowane niektóre skrzyżowania lub pozamieniane na kostki AI
3/ Złagodzony podjazd na trasie WYKNO - RUDEK
4/ Wprowadzony tunel na trasie WYKNO - RUDEK
====================================================================
PLAN dla wersji 4.8:
1/ Budowa obwodnicy
====================================================================
kompletny folder tekstur: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

UWAGA: do prawidłowego działania potrzebujemy MEGA POLISH MOD - Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content. /zaktualizowany/

Do OMSI 2 autobus: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Ja dodam od siebie, że "dorobiona" część mapy dla przyspieszonej linii 80 jest strasznie niedopracowana. Jest jedna fajna górka, ale podjazd i zjazd jest źle wykonany i mamy wrażenie jazdy po schodach, braki w otoczeniu, wygląda jakbyśmy całkowicie zmienili mapę... jakby dodać elementów otoczenia, wyrównać tą górkę i dopracować pętlę 80'tki, będzie dobrze
Oooo...kogo ja widzę, rzadki gość xD

A co do mapy: górka jest zrobiona jak z kart, nie tak to się robi, wzniesienia powinny być płynne. Po drugie, za tą pętlą na 80-tce urywa się droga... Trochę nie fajnie to wygląda, już wystarczyło dorobić zakręt, koło pętli "zasadzić" parę drzewek, co by urwisko za zakrętem nie było widoczne. Inna sprawa - źle połączone Spline'y trochę gryzą w oczy i karoserie, jako że poprzerywane ścieżki AI powodują ich nagłe pojawianie się przed facjatą, a następstw tego nie muszę chyba tłumaczyć:)

Jest jeszcze parę miejsc gdzie AI nie stosuje się do sygnalizacji, lub wręcz odwrotnie - stosuje się wprost odwrotnie:)

Ale ogólnie rozbudowa na +:)
(04.02.2013 18:13)gryf114 napisał(a): [ -> ]Można dodać na inny serwer?

Z czasem zobaczymy.

(04.02.2013 19:27)siwy_Snk napisał(a): [ -> ]Nie rozumiem jednego, przy wgrywaniu plików z pkt. 3 zastępują one identyczne, które zostały wgrane wraz z plikami z pkt.2, gdzie tu sens i o co tu chodzi? Nie wystarczy od razu wgrać z pkt.3?

Tutaj przede wszystkim chodzi o skompletowanie tak, aby nie brakowalo obiektow. Tworca Krainy zaczal, a ja udoskonalilem. Juz nie jeden raz powtarzam sposob wgrywania. Natomiast gdy bedziemy miec to juz w komplecie, to bedziemy grac z Krainy_2, gdyz to ona posiada 4 linie autobusowe /wkrotce bedzie 6/.

(04.02.2013 20:39)Mattez napisał(a): [ -> ]Ja dodam od siebie, że "dorobiona" część mapy dla przyspieszonej linii 80 jest strasznie niedopracowana. Jest jedna fajna górka, ale podjazd i zjazd jest źle wykonany i mamy wrażenie jazdy po schodach, braki w otoczeniu, wygląda jakbyśmy całkowicie zmienili mapę... jakby dodać elementów otoczenia, wyrównać tą górkę i dopracować pętlę 80'tki, będzie dobrze

Wszystko w swoim czasie. Bedzie czas, dopracujemy. Adres do obecnej aktualizacji: http://hostuje.net/file.php?id=5de48294e...1ebfc18be6

(04.02.2013 21:41)siwy_Snk napisał(a): [ -> ]Oooo...kogo ja widzę, rzadki gość xD

A co do mapy: górka jest zrobiona jak z kart, nie tak to się robi, wzniesienia powinny być płynne. Po drugie, za tą pętlą na 80-tce urywa się droga... Trochę nie fajnie to wygląda, już wystarczyło dorobić zakręt, koło pętli "zasadzić" parę drzewek, co by urwisko za zakrętem nie było widoczne. Inna sprawa - źle połączone Spline'y trochę gryzą w oczy i karoserie, jako że poprzerywane ścieżki AI powodują ich nagłe pojawianie się przed facjatą, a następstw tego nie muszę chyba tłumaczyć:)

Jest jeszcze parę miejsc gdzie AI nie stosuje się do sygnalizacji, lub wręcz odwrotnie - stosuje się wprost odwrotnie:)

Ale ogólnie rozbudowa na +:)

Jesli chodzi o skrzyzowanie, to taki plik jak RQ_15,5_3spur_11,5m_Sidewalk_junct.sco, ma zle dopracowane czasy zielonych czerwonych i zoltych swiatel. Probuje to jakos zmienic, ale jak narazie mi to nie wychodzi /szukam pomocy/.

Podjazd na pewno zostanie zmieniony, opieramy sie narazie na rozwoju mapki.

Petla, pewnie ta w Witkowie, tez bedzie uatrakcyjniona. Powstala niedawno, potrzebuje czasu wolnego, bo w pracy nic nie zrobie.

Archiwalna Kraina miala 1 linie i sie bardzo podobala. Czulem, ze to bedzie krytykowane, ale pomalu. wszystko sie zrobi, tymbardziej ze mam prawie 50 na karku i czasu niezbyt wiele.

Ale rekompensata gwarantowana:)

(04.02.2013 22:11)klocrafi napisał(a): [ -> ]To podsumowując bo opinie są różne warto pobierać?

Mozna!

Podmienisz np za Jelcza, bedzie jezdzil jako AI.

(04.02.2013 20:39)Mattez napisał(a): [ -> ]Ja dodam od siebie, że "dorobiona" część mapy dla przyspieszonej linii 80 jest strasznie niedopracowana. Jest jedna fajna górka, ale podjazd i zjazd jest źle wykonany i mamy wrażenie jazdy po schodach, braki w otoczeniu, wygląda jakbyśmy całkowicie zmienili mapę... jakby dodać elementów otoczenia, wyrównać tą górkę i dopracować pętlę 80'tki, będzie dobrze

Wracajac jeszcze do podjazdu, bycmoze nie jest on taki jaki bysmy chcieli, tylko zestopniowany. Powiem Wam ze jadac z Bielska Bialej przez Straconke, dawno temu, podjazd tez tak dziwnie wygladal. Ale Jelcz 043 i z nim sobie dal rade.

To tylko taka informacja.

_____________________________

Jeszcze jedno, mowisz o niedopracowaniu kolo gorki i petli. A czy wgrales wszystkie obiekty?
Kolo gorki jest wiele drzew a nawet las. Przy petli tez sa. Pozniej dojda krowy na pastwiska i jeszcze co tylko sie da. Tak wiec sprawdz obiekty.

(04.02.2013 21:41)siwy_Snk napisał(a): [ -> ]Oooo...kogo ja widzę, rzadki gość xD

A co do mapy: górka jest zrobiona jak z kart, nie tak to się robi, wzniesienia powinny być płynne. Po drugie, za tą pętlą na 80-tce urywa się droga... Trochę nie fajnie to wygląda, już wystarczyło dorobić zakręt, koło pętli "zasadzić" parę drzewek, co by urwisko za zakrętem nie było widoczne. Inna sprawa - źle połączone Spline'y trochę gryzą w oczy i karoserie, jako że poprzerywane ścieżki AI powodują ich nagłe pojawianie się przed facjatą, a następstw tego nie muszę chyba tłumaczyć:)

Jest jeszcze parę miejsc gdzie AI nie stosuje się do sygnalizacji, lub wręcz odwrotnie - stosuje się wprost odwrotnie:)

Ale ogólnie rozbudowa na +:)

Jeszcze raz jesli chodzi o spliny. Tu nie chodzi o zle polaczenia, tylko o wlasne polaczenia, poniewaz, niektore spliny, zle schodzily sie ze skrzyzowaniami itp. Dlatego musialem zastosowac wlasne traki, by mozna bylo urzadzic jazde dla Jelczy i Solarisow AI. Bez tego nie chcialy jezdzic.

________________________________________________

Wszelkie rady i podpowiedzi a takze pomoc piszcie na PW:)

Jesli cokolwiek okaze sie pomocne, zastosuje to w dalszym rozwoju mapki.
(04.02.2013 18:13)gryf114 napisał(a): [ -> ]Można dodać na inny serwer?

Niestety, nie da sie dodac po Twojej mysli, poniewaz nie mam dostepu do pliku oryginalnego. On jest bardzo wazny w calym ukladzie, gdyz stanowi zalążek mapy.
Bardzo dobra mapka, przyjemnie się jeździ i po takich długich przystankach.
(11.02.2013 13:15)Dawidek02 napisał(a): [ -> ]
(11.02.2013 11:11)praiks napisał(a): [ -> ]Oto link do rozkladow:

http://hostuje.net/file.php?id=ad4b2c144...8d49ef097d

Hof jest razem z aktualizacja w osobnym pliku. Dobrze obejrzyjcie

Można nowy link, bo wygasł

Ja to sprawdze pod wieczor.

Tylko ze cos mi sie nie chce wierzyc ze brak rozkladu w aktualizacji. Sprawdz katalog TTD w Krainie_2, czy sa pliki ttl, ttp i ttr. Jesli sa, to wystarczy tylko hofa podmienic pod dany model autobusu. Bo ja mam to samo, nawet testuje rozne sytuacje i w razie jakiegos bledu, sciagam rowniez te aktualizacje by moc grac dalej na tej mapce.
Jesli cos nie jest w porzadku, usun cala Kraine i wgraj na nowo.
Bardzo fajna mapka;) moim zdaniem nie ma dużych wymogów jeśli chodzi o parametry kompa:) czekam na v4:)
Sa poprawione swiatla na skrzyzowaniu w Witkowie, co bylo dosyc trudne, majac niewiele czasu. Poprawilem jeszcze kilka miejsc, dla plynnosci. Dodalem miejscowosci, przez ktore pojedzie nowa linia. Zapraszam do pobrania aktualizacji.
Moze brakowac paru obiektow z MEGA POLISH MODU. Wowczas trzeba go pobrac.
Mapka bardzo fajna i nie dużo wymaga od komputera i FPSy są na dobrym poziomie. Dla rozluźnienia zawsze odpalam Krainę:)
Zapraszam do uaktualnionej wersji mapy Rozszerzona Kraina v4:

Link podstawowy: http://hostuje.net/file.php?id=56a943aab...825740f52c
Link z konieczna aktualizacja: -

Testuj zapowiedzi /beta/: -
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie