Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 1 & 2]  Rozszerzona Kraina (v4.56 - OMSI 1, v4.7 - OMSI 2)

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.03.2016, 09:19 przez Spons_.)

[Obrazek: g2mYJ0i.jpg]

Projekt: Rozszerzona Kraina
Wersja: 4.56 (OMSI 1), 4.7 (OMSI 2)


Opis:
Witam serdecznie

Chcę Wam przedstawić dalszy rozwój mojej mapy, która się nazywa Rozszerzona Kraina do OMSI 1 i 2 . Jest to ciekawa kontynuacja poprzedniej mapy, poniewaz sytuacja na mapie zaczyna sie stabilizowac i nabierac rytmu komunikacyjnego.

Mapa przedstawia zachodnią część Tajemniczej Krainy, do której wjeżdża coraz więcej autobusów. Prócz podstawowych miejscowości takich jak Rudek i Czupidłowo dołączyło jeszcze wiele innych sąsiednich, takich jak np Gąski i Wykno, które na podstawie "negocjacji zawartych w OMSI", domagają się utworzenia kolejnych linii autobusowych łączących te miejscowości z gminnym Rudkiem i nie gorszym Czupidłowem.

Oto linie autobusowe, kursujące obecnie po Tajemniczej Krainie:

Kod:
"80" ->przyspieszona<- RUDEK OS.MAGURY - WITKOWO
"81" - HORDEK - RUDEK OS.MAGURY
"N82" ->nocna<- RYNEK RUDECKI - CZUPIDŁOWO RYNEK  (na LINII/TRASIE wpisujemy 08235)
"83" - CZUPIDŁOWO KOŚCIÓŁ - KALINOWO KOŚCIÓŁ
"84" - CZUPIDŁOWO KOŚCIÓŁ - WITKOWO
"85" - CZUPIDŁOWO RYNEK - RUDEK OS.MAGURY
"86" - GĄSKI PĘTLA - DYLONGI PLAŻA
"87" - okrężna - WYKNO PKP - RUDEK - DYLONGI - CZUPIDŁOWO - GĄSKI - WYKNO PKP
"88" - okrężna - WYKNO PKP - GĄSKI - WYKNO PKP - RUDEK - WYKNO PKP
"89" ->linia wewnetrzna w Czupidłowie<- GMINA - GLINIANKI
"90" ->powrotna<- CZUPIDŁOWO RYNEK - RUDEK OS. MAGURY - ZAJEZDNIA - /zawieszona/
"91" - KALINOWO STRAŻ - RUDEK - WYKNO PKP
"92" - CZUPIDŁOWO RYNEK - RUDEK - RUDEK HIPERMARKET - RUDEK OS.MAGURY
"93" - CZUPIDŁOWO RYNEK - RUDEK - HORDEK
"94" - ŻABKI - CZUPIDŁOWO - GĄSKI - KRUKI -> RZEPIEC
"95" - okrężna - KRADKI - CARREFOUR - CZUPIDŁOWO RYNEK - GLINIANKI - LIDL - CARREFOUR - KRADKI
"PKS"
1/ KRADKI PKS - CZUPIDŁOWO - ŻABKI
2/ KRADKI PKS - CZUPIDŁOWO - KALINOWO - SUROWE - RUDEK /RYNEK RUDECKI/

Jak wiadomo te linie wchodzą w skład ogólnokrajowego systemu połączeń autobusowych spółki Komunikacja Krajowa AS i jest obecnie obsługiwana przez zajezdnię w Rudku.

Trasy maja średni przebieg ok 25 do 30 minut. Zrożnicowany teren powoduje, że możemy się trochę pościgać na drogach, jak również z kłopotami pokonywać zakręty.

Mapa ma również tę zaletę, że po jej wgraniu, zobaczymy na niej takie autobusy AI jak Solaris Urbino U15, jak rowniez Jelcz M125M Dana. W przypadku łatwej zmiany konfiguracji pliku AILIST.CFG możemy wprowadzic na trasy swoje modele autobusów.

Kraina 4.56 w wersji BETA do OMSI 1 - najnowsza
https://mega.co.nz/#!HdgTQbyQ!9ONxC0P0Xa...YWmOtnOyt0
(Wersja wzbogacona mapy to NewMap-zapas)
Można konwertować do OMSI 2 ale bez linii autobusowych!
====================================================================
Wersja 4,7 do OMSI 2:
https://mega.co.nz/#!XQo0yZqA!LDo9Qmq6Vf..._4Ny2Zzr7c

MALOWANIA I AILISTS.CFG BEZ MALOWAŃ:
https://mega.co.nz/#!fEIXUBaD!kuuq3r8e7J...b9LxjtZ9Rg
====================================================================
NOWOŚCI wersji 4.7:
1/ Przebudowane osiedle Glinianki
2/ Przebudowane niektóre skrzyżowania lub pozamieniane na kostki AI
3/ Złagodzony podjazd na trasie WYKNO - RUDEK
4/ Wprowadzony tunel na trasie WYKNO - RUDEK
====================================================================
PLAN dla wersji 4.8:
1/ Budowa obwodnicy
====================================================================
kompletny folder tekstur: http://hostuje.net/file.php?id=85356be5a...93fd27cc9f

UWAGA: do prawidłowego działania potrzebujemy MEGA POLISH MOD - link /zaktualizowany/


#2

Ja dodam od siebie, że "dorobiona" część mapy dla przyspieszonej linii 80 jest strasznie niedopracowana. Jest jedna fajna górka, ale podjazd i zjazd jest źle wykonany i mamy wrażenie jazdy po schodach, braki w otoczeniu, wygląda jakbyśmy całkowicie zmienili mapę... jakby dodać elementów otoczenia, wyrównać tą górkę i dopracować pętlę 80'tki, będzie dobrze

#3

Oooo...kogo ja widzę, rzadki gość xD

A co do mapy: górka jest zrobiona jak z kart, nie tak to się robi, wzniesienia powinny być płynne. Po drugie, za tą pętlą na 80-tce urywa się droga... Trochę nie fajnie to wygląda, już wystarczyło dorobić zakręt, koło pętli "zasadzić" parę drzewek, co by urwisko za zakrętem nie było widoczne. Inna sprawa - źle połączone Spline'y trochę gryzą w oczy i karoserie, jako że poprzerywane ścieżki AI powodują ich nagłe pojawianie się przed facjatą, a następstw tego nie muszę chyba tłumaczyć:)

Jest jeszcze parę miejsc gdzie AI nie stosuje się do sygnalizacji, lub wręcz odwrotnie - stosuje się wprost odwrotnie:)

Ale ogólnie rozbudowa na +:)

#4
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.02.2013, 10:50 przez praiks.)

(04.02.2013, 18:13)gryf114 napisał(a): Można dodać na inny serwer?

Z czasem zobaczymy.

(04.02.2013, 19:27)siwy_Snk napisał(a): Nie rozumiem jednego, przy wgrywaniu plików z pkt. 3 zastępują one identyczne, które zostały wgrane wraz z plikami z pkt.2, gdzie tu sens i o co tu chodzi? Nie wystarczy od razu wgrać z pkt.3?

Tutaj przede wszystkim chodzi o skompletowanie tak, aby nie brakowalo obiektow. Tworca Krainy zaczal, a ja udoskonalilem. Juz nie jeden raz powtarzam sposob wgrywania. Natomiast gdy bedziemy miec to juz w komplecie, to bedziemy grac z Krainy_2, gdyz to ona posiada 4 linie autobusowe /wkrotce bedzie 6/.

(04.02.2013, 20:39)Mattez napisał(a): Ja dodam od siebie, że "dorobiona" część mapy dla przyspieszonej linii 80 jest strasznie niedopracowana. Jest jedna fajna górka, ale podjazd i zjazd jest źle wykonany i mamy wrażenie jazdy po schodach, braki w otoczeniu, wygląda jakbyśmy całkowicie zmienili mapę... jakby dodać elementów otoczenia, wyrównać tą górkę i dopracować pętlę 80'tki, będzie dobrze

Wszystko w swoim czasie. Bedzie czas, dopracujemy. Adres do obecnej aktualizacji: http://hostuje.net/file.php?id=5de48294e...1ebfc18be6

(04.02.2013, 21:41)siwy_Snk napisał(a): Oooo...kogo ja widzę, rzadki gość xD

A co do mapy: górka jest zrobiona jak z kart, nie tak to się robi, wzniesienia powinny być płynne. Po drugie, za tą pętlą na 80-tce urywa się droga... Trochę nie fajnie to wygląda, już wystarczyło dorobić zakręt, koło pętli "zasadzić" parę drzewek, co by urwisko za zakrętem nie było widoczne. Inna sprawa - źle połączone Spline'y trochę gryzą w oczy i karoserie, jako że poprzerywane ścieżki AI powodują ich nagłe pojawianie się przed facjatą, a następstw tego nie muszę chyba tłumaczyć:)

Jest jeszcze parę miejsc gdzie AI nie stosuje się do sygnalizacji, lub wręcz odwrotnie - stosuje się wprost odwrotnie:)

Ale ogólnie rozbudowa na +:)

Jesli chodzi o skrzyzowanie, to taki plik jak RQ_15,5_3spur_11,5m_Sidewalk_junct.sco, ma zle dopracowane czasy zielonych czerwonych i zoltych swiatel. Probuje to jakos zmienic, ale jak narazie mi to nie wychodzi /szukam pomocy/.

Podjazd na pewno zostanie zmieniony, opieramy sie narazie na rozwoju mapki.

Petla, pewnie ta w Witkowie, tez bedzie uatrakcyjniona. Powstala niedawno, potrzebuje czasu wolnego, bo w pracy nic nie zrobie.

Archiwalna Kraina miala 1 linie i sie bardzo podobala. Czulem, ze to bedzie krytykowane, ale pomalu. wszystko sie zrobi, tymbardziej ze mam prawie 50 na karku i czasu niezbyt wiele.

Ale rekompensata gwarantowana:)

(04.02.2013, 22:11)klocrafi napisał(a): To podsumowując bo opinie są różne warto pobierać?

Mozna!

Podmienisz np za Jelcza, bedzie jezdzil jako AI.

(04.02.2013, 20:39)Mattez napisał(a): Ja dodam od siebie, że "dorobiona" część mapy dla przyspieszonej linii 80 jest strasznie niedopracowana. Jest jedna fajna górka, ale podjazd i zjazd jest źle wykonany i mamy wrażenie jazdy po schodach, braki w otoczeniu, wygląda jakbyśmy całkowicie zmienili mapę... jakby dodać elementów otoczenia, wyrównać tą górkę i dopracować pętlę 80'tki, będzie dobrze

Wracajac jeszcze do podjazdu, bycmoze nie jest on taki jaki bysmy chcieli, tylko zestopniowany. Powiem Wam ze jadac z Bielska Bialej przez Straconke, dawno temu, podjazd tez tak dziwnie wygladal. Ale Jelcz 043 i z nim sobie dal rade.

To tylko taka informacja.

_____________________________

Jeszcze jedno, mowisz o niedopracowaniu kolo gorki i petli. A czy wgrales wszystkie obiekty?
Kolo gorki jest wiele drzew a nawet las. Przy petli tez sa. Pozniej dojda krowy na pastwiska i jeszcze co tylko sie da. Tak wiec sprawdz obiekty.

(04.02.2013, 21:41)siwy_Snk napisał(a): Oooo...kogo ja widzę, rzadki gość xD

A co do mapy: górka jest zrobiona jak z kart, nie tak to się robi, wzniesienia powinny być płynne. Po drugie, za tą pętlą na 80-tce urywa się droga... Trochę nie fajnie to wygląda, już wystarczyło dorobić zakręt, koło pętli "zasadzić" parę drzewek, co by urwisko za zakrętem nie było widoczne. Inna sprawa - źle połączone Spline'y trochę gryzą w oczy i karoserie, jako że poprzerywane ścieżki AI powodują ich nagłe pojawianie się przed facjatą, a następstw tego nie muszę chyba tłumaczyć:)

Jest jeszcze parę miejsc gdzie AI nie stosuje się do sygnalizacji, lub wręcz odwrotnie - stosuje się wprost odwrotnie:)

Ale ogólnie rozbudowa na +:)

Jeszcze raz jesli chodzi o spliny. Tu nie chodzi o zle polaczenia, tylko o wlasne polaczenia, poniewaz, niektore spliny, zle schodzily sie ze skrzyzowaniami itp. Dlatego musialem zastosowac wlasne traki, by mozna bylo urzadzic jazde dla Jelczy i Solarisow AI. Bez tego nie chcialy jezdzic.

________________________________________________

Wszelkie rady i podpowiedzi a takze pomoc piszcie na PW:)

Jesli cokolwiek okaze sie pomocne, zastosuje to w dalszym rozwoju mapki.
(04.02.2013, 18:13)gryf114 napisał(a): Można dodać na inny serwer?

Niestety, nie da sie dodac po Twojej mysli, poniewaz nie mam dostepu do pliku oryginalnego. On jest bardzo wazny w calym ukladzie, gdyz stanowi zalążek mapy.

#5

Bardzo dobra mapka, przyjemnie się jeździ i po takich długich przystankach.

#6

(11.02.2013, 13:15)Dawidek02 napisał(a):
(11.02.2013, 11:11)praiks napisał(a): Oto link do rozkladow:

http://hostuje.net/file.php?id=ad4b2c144...8d49ef097d

Hof jest razem z aktualizacja w osobnym pliku. Dobrze obejrzyjcie

Można nowy link, bo wygasł

Ja to sprawdze pod wieczor.

Tylko ze cos mi sie nie chce wierzyc ze brak rozkladu w aktualizacji. Sprawdz katalog TTD w Krainie_2, czy sa pliki ttl, ttp i ttr. Jesli sa, to wystarczy tylko hofa podmienic pod dany model autobusu. Bo ja mam to samo, nawet testuje rozne sytuacje i w razie jakiegos bledu, sciagam rowniez te aktualizacje by moc grac dalej na tej mapce.
Jesli cos nie jest w porzadku, usun cala Kraine i wgraj na nowo.
[Obrazek: mini.php?str=YTo0OntzOjQ6ImZpbGUiO3M6Mzk...dvcmllIjt9]

#7

Bardzo fajna mapka;) moim zdaniem nie ma dużych wymogów jeśli chodzi o parametry kompa:) czekam na v4:)

#8

Sa poprawione swiatla na skrzyzowaniu w Witkowie, co bylo dosyc trudne, majac niewiele czasu. Poprawilem jeszcze kilka miejsc, dla plynnosci. Dodalem miejscowosci, przez ktore pojedzie nowa linia. Zapraszam do pobrania aktualizacji.
Moze brakowac paru obiektow z MEGA POLISH MODU. Wowczas trzeba go pobrac.
[Obrazek: mini.php?str=YTo0OntzOjQ6ImZpbGUiO3M6Mzk...dvcmllIjt9]

#9

Mapka bardzo fajna i nie dużo wymaga od komputera i FPSy są na dobrym poziomie. Dla rozluźnienia zawsze odpalam Krainę:)

#10

Zapraszam do uaktualnionej wersji mapy Rozszerzona Kraina v4:

Link podstawowy: http://hostuje.net/file.php?id=56a943aab...825740f52c
Link z konieczna aktualizacja: -

Testuj zapowiedzi /beta/: -
[Obrazek: mini.php?str=YTo0OntzOjQ6ImZpbGUiO3M6Mzk...dvcmllIjt9]




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości