Strefa OMSI

Pełna wersja: Felsheim (v1.3)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam pewne problemy z mapą.
1.W niektórych miejscach pojawiają się białe części ulic.
2.Występuje u mnie brak tekstur na górach (najprawdopodobniej).
3.Przy pętli FH-Wilhelmstal Siedlung Hinteraue (końcowy dla linii 1) na około drzew ( chodnik pośrodku pętli ) mam brak chodnika.
Nie wiem o co może chodzić czy to jakieś braki czy nie. Map tools nie wykrywa żadnych braków a mapę i grę wgrywałem kilka razy.
Jeżeli napisałem w złym dziale to przepraszam.
Mam problem z Felsheim 1.02. Otóż mam widoczne same niebo. W wersji I tego nie było. Mapę, obiekty i spliny wgrywałem kilkukrotnie, a map tools żadnego braku nie wykrywa
Spróbuj odpalić mapę edytorem i sprawdzić spójność plików w Steam.
Mapę, obiekty i spliny możesz wgrywać nawet stokrotnie a to może nic nie dać.O ile się nie mylę, to do tej mapy były jakieś dodatkowe pojazdy, mogą być również potrzebne pojazdy statyczne (To możesz sprawdzić otwierając notatnikiem plik parklist_p w folderze z mapą), to może być przyczyna takiego stanu rzeczy.
Wersja 1.3
Autobusy na pętli Felsheim ZOO mają postój przed pętlą i powinny zatrzymują się na pasie bus, ale czasami zatrzymują się na ulicy. Powoduje to zatrzymanie pojazdów Ai-autobusów i samochodów.
[attachment=877]
Nie wiem co robić. Czy na poprzednich wersji też tak było?
Pomocy
Niestety jest to bolączką od pierwszej wersji projektu.
Teoretycznie nie jest to jakiś irytujący problem, bo wystarczy
przesunąć czas o kilka sekund i droga wolna.
Nie mniej, jak widać autor tego do tej pory nie poprawił.
Za uwarzył, że ten problem jest tylko wtedy, gdy autobus jedzie pusty (brak pasażerów). Wtedy autobus nie wjeżdża na pętle by wypuścić ludzi tylko od razu jedzie na postój techniczny albo, gdy już na postoju technicznym stoi autobus na pasie bus. Wtedy coś się miesza i nie wjeżdża na pas bus tylko jedzie do przestanku i staje na ulicy.
Przejechałem sie linią 6 i niestety brakuje mapy w obu kierunkach a szkoda bo ogólnie projekt jest super.
No więc, tak jak w temacie.
Kod:
====================
    Start logging
====================

Date:    17/03/2015
Time:    11:31:40
Version: 2.1

0 11:31:40 -  -       Information: OMSI is working in fullscreen mode
1 11:32:48 -  -     Warning:       Did not find texture file "30er_reihensiedlung01.bmp"!
2 11:32:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "reifen.bmp"!
3 11:32:49 -  -       Information: Audio Mixer erstellen...
4 11:32:54 -  -       Information: Input Manager erstellen...
5 11:32:54 -  -       Information: Tastaturbefehle laden...
6 11:32:54 -  -       Information: Game Controller laden...
7 11:32:54 -  -       Information: Progman initialisieren...
8 11:32:54 -  -       Information: Partikelvertices initialisieren...
9 11:32:54 -  -       Information: Lichtquellen initialisieren...
10 11:32:54 -  -       Information: System-Scriptvariablen initialisieren...
11 11:32:54 -  -       Information: Redline initialisieren...
12 11:32:54 -  -       Information: Traffic Path Manager initialisieren...
13 11:32:54 -  -       Information: Plugins initialisieren...
14 11:32:54 -  -       Information: Spline-Helper initialisieren...
15 11:32:55 -  -     Warning:       Did not find texture file "path_car_1.bmp"!
16 11:33:10 -  -       Information: Load maps\Felsheim\global.cfg map...
17 11:33:10 -  -       Information: Load Cloud and Snowfall objects...
18 11:33:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "texture.tga"!
19 11:33:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "Snow_1.bmp.001"!
20 11:33:10 -  -       Information: Load Precip. Part. System...
21 11:33:10 -  -       Information: Load Precip. Sound...
22 11:33:10 -  -       Information:    Sound erstellen...
23 11:33:10 -  -       Information:    Sound laden...
24 11:33:10 -  -       Information: Set Weather System vars...
25 11:33:10 -  -       Information: Sky and Weather created
26 11:33:10 -  -       Information: Date: 2015 0317, Time: 113157
27 11:33:18 -  -       Information: Fonts initialized
28 11:33:18 -  -       Information: Map created
29 11:33:19 -  -       Information:   Map Global File loaded
30 11:33:19 -  -       Information:   Registrations loaded
31 11:33:19 -  -       Information:   Parked Cars loaded
32 11:33:19 -  -       Information:   Map AILists loaded
33 11:33:19 -  -       Information:   New Centerkachel set
34 11:33:19 -  -       Information:   VarParents loaded
35 11:33:19 -  -       Information:   Special Objects refreshed
36 11:33:19 -  -       Information:   Object and Spline Matrices refreshed
37 11:33:19 -  -       Information: Map loaded
38 11:33:19 -  -       Information: Humans created
39 11:33:19 -  -       Information: Editor refreshed
40 11:33:19 -  -     Warning:       Cloudtype "-1" could not be found!
41 11:33:19 -  -       Information: Weather loaded
Z loga niestety nic nie wynika, upewnij się, że masz najnowszą wersję tego projektu:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content..
Przed uruchomieniem, sprawdź mapę programem MapTools i ew. braki zamieść Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Z tego co widzę, to przynajmniej w wersji 1.03 w podstawowym pliki ailists.cfg
dołączonym do mapy, użył pojazdów z płatnego dodatku "Hamburg: Day&Night".
W przypadku, gdy nie posiadasz tego dodatku, wchodzisz w źródło projektu, czyli:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content..
I z pola Alternative AI-Listen wybierasz odpowiadający Ci zestaw.
Następnie nadpisujesz pliki i o ile masz wszystkie obiekty i spliny uruchamiasz normalnie mapę.
Przekierowanie