Odpowiedź 
[Mapa] Felsheim (v1.3)
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 220
Dołączył: 02-2014
Podziękowań: 388
Post: #1
Felsheim (v1.3)
Mam pewne problemy z mapą.
1.W niektórych miejscach pojawiają się białe części ulic.
2.Występuje u mnie brak tekstur na górach (najprawdopodobniej).
3.Przy pętli FH-Wilhelmstal Siedlung Hinteraue (końcowy dla linii 1) na około drzew ( chodnik pośrodku pętli ) mam brak chodnika.
Nie wiem o co może chodzić czy to jakieś braki czy nie. Map tools nie wykrywa żadnych braków a mapę i grę wgrywałem kilka razy.
Jeżeli napisałem w złym dziale to przepraszam.

skawek w dniu 01.01.2015 o 23:38 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Tak, w złym, powinno być ostrzeżenie. Post oddzieliłem.



[Obrazek: 2822IN7.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.07.2015 00:20 przez Spons_.)
01.01.2015 23:12
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 220
Dołączył: 02-2014
Podziękowań: 388
Post: #2
RE: Felsheim v1.02
Mam problem z Felsheim 1.02. Otóż mam widoczne same niebo. W wersji I tego nie było. Mapę, obiekty i spliny wgrywałem kilkukrotnie, a map tools żadnego braku nie wykrywa


[Obrazek: 2822IN7.png]
07.01.2015 21:06
Szukaj postów Cytat

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,327
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 420
Post: #3
RE: Felsheim v1.1
Spróbuj odpalić mapę edytorem i sprawdzić spójność plików w Steam.


!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
08.01.2015 01:05
Szukaj postów Cytat

PowerMan
Zasłużeni
Liczba postów: 697
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 206
Post: #4
RE: Felsheim v1.1
Mapę, obiekty i spliny możesz wgrywać nawet stokrotnie a to może nic nie dać.O ile się nie mylę, to do tej mapy były jakieś dodatkowe pojazdy, mogą być również potrzebne pojazdy statyczne (To możesz sprawdzić otwierając notatnikiem plik parklist_p w folderze z mapą), to może być przyczyna takiego stanu rzeczy.


[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

08.01.2015 05:56
Szukaj postów Cytat

MPK-Łódź Sp. z o.o.
Użytkownicy
Liczba postów: 207
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 37
Post: #5
RE: Felsheim v1.1
Wersja 1.3
Autobusy na pętli Felsheim ZOO mają postój przed pętlą i powinny zatrzymują się na pasie bus, ale czasami zatrzymują się na ulicy. Powoduje to zatrzymanie pojazdów Ai-autobusów i samochodów.
[attachment=877]
Nie wiem co robić. Czy na poprzednich wersji też tak było?
Pomocy


MPK-Łodź 24/h #odc. 1
MPK-Łodź 24/h #odc. 2
MPK-Łodź 24/h #odc. 3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.02.2015 19:22 przez PIERRE5.)
06.02.2015 17:04
Szukaj postów Cytat

PowerMan
Zasłużeni
Liczba postów: 697
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 206
Post: #6
RE: Felsheim v1.1
Niestety jest to bolączką od pierwszej wersji projektu.
Teoretycznie nie jest to jakiś irytujący problem, bo wystarczy
przesunąć czas o kilka sekund i droga wolna.
Nie mniej, jak widać autor tego do tej pory nie poprawił.


[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

06.02.2015 23:30
Szukaj postów Cytat

MPK-Łódź Sp. z o.o.
Użytkownicy
Liczba postów: 207
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 37
Post: #7
RE: Felsheim v1.1
Za uwarzył, że ten problem jest tylko wtedy, gdy autobus jedzie pusty (brak pasażerów). Wtedy autobus nie wjeżdża na pętle by wypuścić ludzi tylko od razu jedzie na postój techniczny albo, gdy już na postoju technicznym stoi autobus na pasie bus. Wtedy coś się miesza i nie wjeżdża na pas bus tylko jedzie do przestanku i staje na ulicy.

skawek w dniu 07.02.2015 o 15:07 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Co to za twory ortograficzne?



MPK-Łodź 24/h #odc. 1
MPK-Łodź 24/h #odc. 2
MPK-Łodź 24/h #odc. 3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.02.2015 12:35 przez PIERRE5.)
07.02.2015 14:28
Szukaj postów Cytat

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 1
Dołączył: 02-2015
Post: #8
RE: Felsheim v1.03
Przejechałem sie linią 6 i niestety brakuje mapy w obu kierunkach a szkoda bo ogólnie projekt jest super.

Spons_ w dniu 08.03.2015 o 20:57 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Pobieralnia nie jest działem w którym, uzyskasz pomoc dotyczącą dodatków, które się tam znajdują.


08.03.2015 14:31
Szukaj postów Cytat

Pogromca Szatana
Użytkownicy
Liczba postów: 23
Dołączył: 02-2014
Podziękowań: 0
Post: #9
Felsheim, po załadowaniu widać tylko niebo.
No więc, tak jak w temacie.
Kod:
====================
    Start logging
====================

Date:    17/03/2015
Time:    11:31:40
Version: 2.1

0 11:31:40 -  -       Information: OMSI is working in fullscreen mode
1 11:32:48 -  -     Warning:       Did not find texture file "30er_reihensiedlung01.bmp"!
2 11:32:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "reifen.bmp"!
3 11:32:49 -  -       Information: Audio Mixer erstellen...
4 11:32:54 -  -       Information: Input Manager erstellen...
5 11:32:54 -  -       Information: Tastaturbefehle laden...
6 11:32:54 -  -       Information: Game Controller laden...
7 11:32:54 -  -       Information: Progman initialisieren...
8 11:32:54 -  -       Information: Partikelvertices initialisieren...
9 11:32:54 -  -       Information: Lichtquellen initialisieren...
10 11:32:54 -  -       Information: System-Scriptvariablen initialisieren...
11 11:32:54 -  -       Information: Redline initialisieren...
12 11:32:54 -  -       Information: Traffic Path Manager initialisieren...
13 11:32:54 -  -       Information: Plugins initialisieren...
14 11:32:54 -  -       Information: Spline-Helper initialisieren...
15 11:32:55 -  -     Warning:       Did not find texture file "path_car_1.bmp"!
16 11:33:10 -  -       Information: Load maps\Felsheim\global.cfg map...
17 11:33:10 -  -       Information: Load Cloud and Snowfall objects...
18 11:33:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "texture.tga"!
19 11:33:10 -  -     Warning:       Did not find texture file "Snow_1.bmp.001"!
20 11:33:10 -  -       Information: Load Precip. Part. System...
21 11:33:10 -  -       Information: Load Precip. Sound...
22 11:33:10 -  -       Information:    Sound erstellen...
23 11:33:10 -  -       Information:    Sound laden...
24 11:33:10 -  -       Information: Set Weather System vars...
25 11:33:10 -  -       Information: Sky and Weather created
26 11:33:10 -  -       Information: Date: 2015 0317, Time: 113157
27 11:33:18 -  -       Information: Fonts initialized
28 11:33:18 -  -       Information: Map created
29 11:33:19 -  -       Information:   Map Global File loaded
30 11:33:19 -  -       Information:   Registrations loaded
31 11:33:19 -  -       Information:   Parked Cars loaded
32 11:33:19 -  -       Information:   Map AILists loaded
33 11:33:19 -  -       Information:   New Centerkachel set
34 11:33:19 -  -       Information:   VarParents loaded
35 11:33:19 -  -       Information:   Special Objects refreshed
36 11:33:19 -  -       Information:   Object and Spline Matrices refreshed
37 11:33:19 -  -       Information: Map loaded
38 11:33:19 -  -       Information: Humans created
39 11:33:19 -  -       Information: Editor refreshed
40 11:33:19 -  -     Warning:       Cloudtype "-1" could not be found!
41 11:33:19 -  -       Information: Weather loaded


Spons_ w dniu 17.03.2015 o 11:41 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

W dziale PzzD obowiązuje zasada 1 dodatek - 1 wątek.
Połączono z istniejącym już tematem.


17.03.2015 11:39
Szukaj postów Cytat

PowerMan
Zasłużeni
Liczba postów: 697
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 206
Post: #10
RE: Felsheim v1.3
Z loga niestety nic nie wynika, upewnij się, że masz najnowszą wersję tego projektu:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content..
Przed uruchomieniem, sprawdź mapę programem MapTools i ew. braki zamieść Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Z tego co widzę, to przynajmniej w wersji 1.03 w podstawowym pliki ailists.cfg
dołączonym do mapy, użył pojazdów z płatnego dodatku "Hamburg: Day&Night".
W przypadku, gdy nie posiadasz tego dodatku, wchodzisz w źródło projektu, czyli:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content..
I z pola Alternative AI-Listen wybierasz odpowiadający Ci zestaw.
Następnie nadpisujesz pliki i o ile masz wszystkie obiekty i spliny uruchamiasz normalnie mapę.


[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.03.2015 12:17 przez Spons_.)
17.03.2015 11:45
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: