16.04.2013, 19:09
Witam serdecznie.
Piszę niniejszego posta z prośbą o poradę użytkowników, szczególnie bardziej zaawansowanych w modelowaniu. Otóż pytanie jest proste - czy tekstury większych obiektów dawać w formacie .dds, czy .bmp? BMP oferuje lepszą jakość tekstur, kosztem ich rozmiaru na dysku, zaś DDS na odwrót - słabsza jakość, jednak rozmiar kilkukrotnie mniejszy, czyli zarazem prędkość wczytywania większa. Które radzicie stosować?
Piszę niniejszego posta z prośbą o poradę użytkowników, szczególnie bardziej zaawansowanych w modelowaniu. Otóż pytanie jest proste - czy tekstury większych obiektów dawać w formacie .dds, czy .bmp? BMP oferuje lepszą jakość tekstur, kosztem ich rozmiaru na dysku, zaś DDS na odwrót - słabsza jakość, jednak rozmiar kilkukrotnie mniejszy, czyli zarazem prędkość wczytywania większa. Które radzicie stosować?