Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Projekt Gorzów Wielkopolski
Autor Wiadomość

Twórca
Twórcy
Liczba postów: 22
Dołączył: 01-2021
Podziękowań: 225
Post: #1
Projekt Gorzów Wielkopolski
Projekt który myślałem że raczej nie ziści się, jak milion poprzednich map które robiłem, zaczął przybierać żądanej tolerancji tego co oczy mogą uznać za znośne.

Projekt Gorzów Wielkopolski - mapa która docelowo ma mieć XYZ linii, tworzona razem z Pitorasem, nabrała kształtu. Mianowicie linia 119 kursująca między pętlą autobusowo-tramwajową Wieprzyce obok zajezdni MZK do Chróścika / zakładu INNEKO w Chróściku przez Kostrzyńsko-Słubicką Specjalną Strefę Ekonomiczną, jest typową linią dowożącą pracowników do mieszczących się tam zakładów pracy, oraz jako linia łącząca byłą wioskę Chróścik, która obecnie mieści się w granicach administracyjnych miasta Gorzowa. Linia jest w około 75% ukończona, aczkolwiek w przeciwieństwie do moich poprzednich map, użytkownik nie dostaje nowotworu gałek ocznych od patrzenia na nią. Do mapy sam tworzyłem wiele różnych dedyków (od budynków przez infrastrukturę kolejowo-drogową czy pare dedykowanych autobusów, tramwaje, autobusy czy pociągi AI, różnorakie spliny, helpery. Jest dużo obiektów z podstawki, ale nie są one absolutnie wszędzie). Nie mniej jednak poprzednie 'niewypały' dały mi trochę doświadczenia w tworzeniu map, na tyle, że jestem w stanie zaprezentować coś, co najcudowniejsze wizualnie nie jest, ale jest akceptowalne (na poziomie map sprzed paru lat, może coś pokroju projektu szczecin). Na mapie celowo unikam jak ognia używania radiusów.

Generalnie - to jest zrobionego bardzo dużo układu drogowego (około 1/3 miasta), mapa teoretycznie miałaby potencjał na stanie się mapą również tramwajową, aczkolwiek na razie skupiam się jedynie na liniach autobusowych. Na chwilę obecną, przetrasowanie ma kilkanaście linii (101, 105, 111, 117, 119, 121, 136, 401, 402, 403, 503, 505, T2, T4, T-A, T-P), przy czym w/w linie w większości nie mają w ogóle otoczenia (jeszcze). Będę chciał wydać 119 jako pierwsza semi-sensowna mapa mojego autorstwa po której da się nawet jeździć.

Tak więc... feedback będzie mile widziany. Poniżej screeny z ulicy Dobrej, od pętli Wieprzyce do (pół)ronda przy ulicy Szczecińskiej.

[Obrazek: daLCkuL.jpeg]
[Obrazek: Fi9K2En.jpeg]
[Obrazek: Vmzr0jP.jpeg]
[Obrazek: msddD1G.png]
[Obrazek: oFvJHVj.jpeg]
[Obrazek: vPZRcKc.jpeg]
[Obrazek: c2CWrpB.png]
[Obrazek: YHnfwTB.png]


[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
16.04.2024 11:18
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Konduktor5-8 , wodniak , polak1616 , Pirzmak , A3d9k , Ghost Rider , mmiki26 , ryszard , Alex Simulations , kubakubiszon123

Jolliee
Zasłużeni
Liczba postów: 76
Dołączył: 05-2015
Podziękowań: 478
Post: #2
RE: Projekt Gorzów Wielkopolski
Skoro prosisz o feedback, to wyślę od siebie kilka wyrazów. :E Ogólnie na screenach trochę tak pokadrowałeś scenę, ze mapa jest trochę na drugim planie, ale to co widać jest bardzo ładne. Fajnie wyszedł Ci las, widzę wkomponowałeś tam mój las z Podmiejskiej - uważaj z jego ilością, bo mapowanie tekstur jest tam tak zepsute, ze kazdy plane ma osobny materiał, co powoduje ze orzy duzej ilości tego lasu, fpsy spadają jak glupie. Jeśli chodzi o jakieś porady wizualne, to ode mnie jeszcze mogę polecić pobawienie się z kolorowaniem trawy teksturą piasku przy krawznikach i chodnikach, bo daje to fajniy efekt odcięcia/przejścia.
Podsumowując ogólnie podoba mi się wizualnie mapka, życzę powodzenia w dalszych pracach.


[Obrazek: sygna.png]
18.04.2024 21:40
Szukaj postów Cytat

A serious rock fan
Eksperci
Liczba postów: 492
Dołączył: 03-2016
Podziękowań: 541
Post: #3
RE: Projekt Gorzów Wielkopolski
Z czego kojarzę to podsyłałem Sobolowi poprawioną wersję tego lasu co tego problemu nie ma, dodatkowo inspirując się twoim obiektem zrobiłem własną wersje bardziej powszechnego typu lasu mieszanego który można zaobserwować na screenach, cieszę się, że mogłem pomóc w przyspieszeniu pracy, każdy twórca map wie jak tworzenie lasu pojedyńczymi obiektami jest irytujące.


Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
23.04.2024 08:20
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: mmiki26
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: