Napisane przez: skawek - 09.01.2025, 10:55
- Brak odpowiedzi
Cześć wszystkim
12 stycznia 2025 roku mija kolejna rocznica uruchomienia Forum. Były wzloty, były też upadki, ale trzeba przyznać, że 12 lat to kawał czasu dla takiego miejsca i mimo wszystko udało się przetrwać. To wyłącznie Wasza zasługa, gdyby nikt tu nie wchodził, nie pisał i nie byłoby nikogo do pomocy w ramach administracji, moderacji czy wsparcia technicznego, Strefy dawno by już nie było. Pozostaje więc powiedzieć - dziękuję.
W ostatnich miesiącach zaczęliśmy również odświeżać warstwę techniczną i organizacyjną. Nie tak szybko jak było to planowane, szczególnie w warstwie organizacyjnej, ale kolejny rok upłynie z pewnością pod znakiem dalszych zmian. Formuła Forum jest nieco przykurzona - korzystanie z Internetu zmieniło się na przestrzeni tylu lat i chcemy wyjść temu naprzeciw. Dyskutujemy wewnętrznie na ten temat i za jakiś czas spodziewajcie się ankiet, ogłoszeń i zmian. No chyba, że nie wypracujemy niczego, co ma większy sens. Tak też się może zdarzyć
---
Tymczasem chcę Was przenieść do czasów, gdy Forum miało roczek. Wtedy powstał artykuł w ramach tzw. Jubileuszowej Strefy Niespodzianek i w ogólności mówił o samym początku działalności. Dziś udostępniam ten artykuł dla Was ponownie, ale żeby nie było zbyt nudno - dopisałem sporo komentarzy jak niektóre kwestie wyglądają z dzisiejszej perspektywy. Tym, którym chce się czytać - życzę miłej lektury
w ostatnich dniach Forum przeżywało "zapaść" ze względu na swój wiek i duży dług technologiczny. Udało się wszystko reanimować i znów jesteśmy online, ale ze względu na podniesione koszty i ogólnie brak możliwości dalszego nawet najmniejszego rozwoju, potrzebne są konkretne działania.
Część z tych działań może powodować chwilowe niedostępności, utratę niektórych funkcji, zmianę naszych różnych przyzwyczajeń, ale jest to konieczne by zapewnić sensowne działanie, wydajność, bezpieczeństwo i możliwość rozwoju jak wcześniej wspomniałem. W ogólności chodzi o to, by Forum nie trafiło na śmietnik historii tak jak 95% innych internetowych forów. Planowe przerwy będą zapowiadane z pewnym wyprzedzeniem.
Konkretną listę przedstawię w kolejnych tygodniach, jednakże na całość mogą składać się takie kamienie milowe jak:
aktualizacja skryptu Forum do najnowszej możliwej wersji i przekształcenie bazy danych
instalacja zamienników wtyczek (o ile takowe będą)
wymiana czatu/shoutboxa na ciągle wspierany i lepiej zabezpieczony skrypt
prawdopodobna wymiana całego stylu
znaczne uproszczenie regulaminu, taryfikatora i zasad na Forum
reorganizacja działów, w tym zarchiwizowanie PZzD, kompresja działów związanych z OMSI w celu uproszczenia struktury całości
wymiana działu Pobieralnia na sensowniejsze rozwiązanie do pobierania plików - jeżeli znajdą się ręce do pracy, bo przeniesienie trzeba będzie zrobić prawdopodobnie ręcznie
wprowadzenie albumów użytkowników zamiast utrzymywania wątków ze screenami
integracja z Discordem i innymi popularnymi usługami
stworzenie odświeżonej karty "Strefa-NEWS"
reaktywacja mediów społecznościowych
W dalszej kolejności (w zależności od tego, czy będzie to miało sens, czy nie) będzie można nieco bardziej otworzyć Forum na tematykę związaną z innymi symulatorami autobusowymi, ale bez dużego rozdrabniania, OMSI póki co nadal będzie główną osią tematyczną dopóki ten temat całkowicie się nie wyczerpie.
W jeszcze dalszej kolejności planuję migrację całości na nowoczesny i płatny skrypt. Wtedy prawdopodobnie trzeba będzie podjąć decyzję, czy nie zmienić całkowicie formuły, na której oparte jest Forum, natomiast to zdecydowanie dalsza przyszłość.
W związku z powyższym, proszę Was o wyrozumiałość i zapraszam do współpracy każdego, kto chciałby swoją pracą wspomóc działania mające na celu usprawnienie całości. Do części prac potrzebna jest wiedza techniczna z zakresu PHP, HTML i CSS, ale znaczna większość nie wymaga takich umiejętności np. testowanie Forum po próbnej aktualizacji skryptu, przekształcanie Pobieralni czy administrowanie mediami społecznościowymi. Jeżeli ktoś byłby chętny - proszę o wiadomość prywatną na Forum.
Jeżeli jednak nie znajdę rąk do pomocy to przedstawiona lista zmaleje do kilku punktów, które likwidują dług technologiczny i poprawiają bezpieczeństwo.
Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie z okazji 10-lecia OMSI 2!
Premiera OMSI 2 miała miejsce 12 grudnia 2013 roku. W okrągłą 10 rocznicę wydania gry, dla wszystkich aktywnych Użytkowników Forum przygotowaliśmy konkurs. Wszelkie potrzebne informacji zamieszczamy w postaci pytań i odpowiedzi.
Co jest do wygrania?
Nagroda główna za pierwsze miejsce:
Dowolne jedno DLC do OMSI 2 z biblioteki Steam.
To ty wybierasz jaki dodatek chcesz! Jeżeli zostaniesz zwycięzcą, wybrany przez Ciebie dodatek zostanie przypisany do Twojego konta Steam.
Nagroda za drugie miejsce:
Dowolne jedno DLC do OMSI 2 z biblioteki Steam o wartości nie większej niż 70 zł.
W tym przypadku również Ty wybierasz dodatek, o który chcesz powiększyć bibliotekę. Natomiast jego wartość nie może przekroczyć 70 zł.
Nagroda za trzecie miejsce:
Karta podarunkowa o wartości 20 zł.
Te środki będziesz mógł wykorzystać na dowolne zakupy na platformie Steam.
Jakie warunki muszę spełnić, by wystartować w konkursie?
Powinieneś być zarejestrowanym użytkownikiem Forum z napisanymi co najmniej 10 (niebędącymi w Archiwum) postami na moment zakończenia konkursu, Twoje konto nie może być zawieszone ani zbanowane.
W celu przekazana nagród, uczestnicy powinni posiadać konto na platformie Steam.
Z konkursu wykluczeni są członkowie Jury.
Co jest do zrobienia?
Praca graficzna, w której dowolnie zinterpretujesz temat: "OMSI 2 - 10 lat temu i dzisiaj". Możesz zrobić kolaż, krótki komiks, skleić parę screenów, umieścić napisy, narysować coś ręcznie lub cokolwiek co tylko uznasz za fajne i pomysłowe, by wygrać nagrody! Pamiętaj, by była to grafika statyczna - nie animacja ani film.
Nie jest natomiast dozwolone użycie sztucznej inteligencji do wygenerowania obrazu, no chyba, że zrobisz to tak dobrze, że tego nie zauważymy
Pamiętaj, by praca była w całości Twojego autorstwa. Nie jest dozwolone korzystanie np. z czyichś screenów. W przypadku wykrycia oszustw czy plagiatów praca będzie od razu dyskwalifikowana.
W jakiej formie mam dostarczyć pracę i w jaki sposób?
Praca powinna być dostarczona w formacie .PNG lub .JPG i należy ją wysłać na adres mailowy: strefaomsi.adm@gmail.com
- W tytule wiadomości należy wpisać "OMSI 2 - 10 lat temu i dzisiaj".
- W treści umieścić swój nick z Forum oraz nazwę konta Steam
- W załączniku (ewentualnie w treści jako link do hostingu zewnętrznego) umieścić plik z pracą graficzną.
Możesz wysłać tylko jedną pracę!
Do kiedy trwa konkurs i kiedy będzie wyłoniony zwycięzca?
Na prace czekamy do końca roku 2023. Zwycięzców wyłonimy do 7 stycznia 2024. Nagrody zostaną przekazane maksymalnie w ciągu dwóch dni od daty ogłoszenia zwycięzców.
W jaki sposób będzie wybierana zwycięska praca?
Prace oceniać będzie Jury w składzie: Ikarus 132, tjagiel, Jestem Szymek, Goppel oraz skawek
Zwrócimy szczególną uwagę na pomysł, wykonanie oraz estetykę grafiki.
Czy muszę wiedzieć coś więcej?
Tylko to, że zastrzegamy prawo do opublikowania prac na łamach Forum i serwisów społecznościowych Forum, oczywiście z podaniem Autora każdej z prac.
Jeżeli masz inne pytania - napisz prywatną wiadomość na Forum do dowolnej osoby z Jury.
Napisane przez: skawek - 30.12.2018, 16:19
- Brak odpowiedzi
Z dniem 1 stycznia 2019 roku obowiązywać będzie nowa zasada dotycząca ostrzeżeń. Otóż w przypadku posta, który łamie wiele punktów Regulaminu, przyznane zostanie jedno ostrzeżenie. Wybierany w takim przypadku będzie punkt o najwyższej karze procentowej. Jednocześnie zachowana zostanie zasada stopniowania ostrzeżeń, czyli pierwsze ostrzeżenie będzie zerowe, kolejne dwa niskoprocentowe i dopiero później normalne.
Uzasadnieniem takiej decyzji jest przede wszystkim wyeliminowanie przypadków, w których przyznawane ostrzeżenia za jeden post powodują natychmiastowe zawieszenie konta, co kłóci się z ideą stopniowania ostrzeżeń a Użytkownik nie dostaje "drugiej szansy".
Kolejna zmiana, bardziej kosmetyczna, dotyczy ostrzeżeń związanych z punktem 4.6 Regulaminu Forum (poruszanie kwestii technicznych w Pobieralni). Aktualne kary wynoszą 20% jako ostrzeżenie niskoprocentowe i 40% jako ostrzeżenie normalne. Od 1 stycznia będą to kolejno: 10% i 30%, czyli mniejsze.
Korekty zostaną naniesione na Taryfikator z dniem 1 stycznia 2019 roku, czyli w momencie wprowadzenia zmian.
Napisane przez: skawek - 18.08.2018, 21:15
- Brak odpowiedzi
W dniu dzisiejszym rozpocząłem pracę nad przejściem Forum na szyfrowane połączenie. Certyfikat póki co jest testowy, ale już zapewnia podstawowe bezpieczeństwo i na części stron powinniście widzieć "zieloną kłódkę" jako potwierdzenie tego faktu.
Niestety całość procedury nie jest taka prosta ze względu na osadzane obrazki - w avatarach, sygnaturach i postach. Z tego też powodu część stron jest na razie oznaczana jako niebezpieczna, gdyż posiada mieszaną zawartość (obrazki ładowane z zewnętrznych serwerów nieobsługujących szyfrowania).
W ciągu tygodnia:
Zostaną wyłączone avatary, które są umieszczone na serwerach nieobsługujących szyfrowania. WDROŻONE
Poniżej lista użytkowników posiadających takie avatary:
Zniknie możliwość wstawiania avatarów ze źródeł, które nie obsługują szyfrowanego połączenia. WDROŻONE
Wszelkie linki do YT zostaną uaktualnione do HTTPS. WDROŻONE
Aktualny testowy certyfikat zostanie zastąpiony przez dedykowany certyfikat Certum. WDROŻONE
W dalszej kolejności:
Podmiana linków do obrazków na hostingach imgur, zapodaj, hostmat w sygnaturach i postach (zmiana z HTTP na HTTPS)
Obrazy umieszczane na serwerach, które nie obsługują szyfrowania (czyli w linku obrazka jest HTTP a nie HTTPS) będą wyświetlane w postaci linków a nie obrazków - zarówno w sygnaturach jak i postach. Obsługa obrazków po HTTPS będzie niezmieniona. GOTOWE, OCZEKUJE NA WDROŻENIE
Za wszelkie niedogodności przepraszam, natomiast szyfrowane połączenie gwarantuje bezpieczeństwo i jest powoli wręcz wymuszane przez przeglądarki i mechanizmy wyszukiwarek (Google).
Napisane przez: skawek - 16.10.2016, 17:21
- Brak odpowiedzi
Zgodnie z zapowiedziami, wprowadzamy ograniczenia dotyczące promowania streamów, które są nieraz wyraźnie poniżej jakiegokolwiek poziomu i podpadają pod wiele punktów Regulaminu z paragrafu drugiego.
Nie chodzi tutaj wyłącznie o wulgaryzmy czy przekleństwa (aczkolwiek ich nadmiar również wpływa na tą decyzję) a głównie o sposób traktowania się nawzajem - obrażanie, obgadywanie a i czasem treści, które podpadają nie tylko pod zasady forumowe, ale i dalece przekraczające granice przyzwoitości.
Nie będziemy promować tego typu miejsc i w związku z tym nałożone zostają ograniczenia w linkowaniu i podwieszaniu ogłoszeń związanych ze streamami.
Streamerzy, którzy mają gdzieś to, co się dzieje na streamie czy czacie obok streama mają prawo jednorazowo zapowiedzieć i zalinkować stream na czacie forumowym. Mówiąc bardziej dokładnie - ograniczenie dzienne to jeden link w czasie trwania transmisji oraz jedna zapowiedź streama (przed transmisją). Prawo do promowania takiego streama ma wyłącznie osoba prowadząca i nikt inny. Za promocję mogą zostać również uznane dyskusje na temat co się dzieje/działo na streamie.
Naruszenie powyższych zasad będą karane z racji punktu 2.4 Regulaminu Forum - tygodniowym zawieszeniem na czat oraz stosownym warnem.
Streamerzy, którzy zadeklarują trzymanie streamu i powiązanego czatu w pewnych ryzach (oczywiście jasne jest, że nie da się tego zrobić w 100%) będą mogli promować transmisje tak jak do tej pory, a Ekipa będzie podwieszać link w ogłoszeniach czatu lub Forum. Każda osoba, która chciałaby taką deklarację złożyć jest proszona o napisanie PW w tej sprawie do administracji/moderacji. Będziemy wyrywkowo spoglądać na takie streamy w celach weryfikacji.
Napisane przez: mattez - 22.06.2016, 15:48
- Brak odpowiedzi
Moi drodzy,
Ostatnimi czasy coraz popularniejsze robi się przekręcanie nicków. Smiechy hihy heheszki, ale nie każdemu to się podoba i nie dziwię się.
Jeśli ktokolwiek poczuje się urażony na skutek przekręcenia jego nicku, proszę o taką informację wraz z dowodem w postaci screenshot'a. Każdy ma się tutaj czuć swobodnie, bez szykanowania, przedrzeźniania, jeżeli komuś to przeszkadza i nie czuje się tutaj swobodnie, bo ktoś notorycznie przekręca jego nick, będziemy wyciągać z tego konsekwencje.
UWAGA:
Proszę brać ten temat na poważnie - wszelkie próby "kolesiostwa" (zgłaszania nielubianych osób, gdy akceptowało się przekręcanie nicku przez innych), wyłudzania ostrzeżeń lub jakichkolwiek oszustw będą skutkowały w pierwszej kolejności ukaraniem zgłaszającego.
Każdy zatwierdzony przez Administrację przypadek ewidentnego i celowego przekręcania nicków celem obrażenia, dogryzienia, etc. będzie karany ostrzeżeniem z zakresu 50-80% (zgodnie z nowymi zasadami nakładania ostrzeżeń - pierwsze bez procentów, drugie i trzecie 50% i każde kolejne 80%) oraz 7-dniowym banem na czacie (jeśli to miało miejsce na czacie) na każdą prośbę zgłaszającego/poszkodowanego o ile administracja stwierdzi, że przekręcony nick może w jakikolwiek sposób go urazić. Mam dość wiecznych skarg. Jeśli nie umiecie się szanować na wzajem, to skończy się pobłażanie...
Kara może zostać wyjątkowo nie nałożona, jeśli przypadek jest kontrowersyjny, bez świadomego celu obrażenia, etc. Każde takie sytuacje będziemy rozpatrywać indywidualnie i zapisywać w naszym wewnętrznym dziale razem z dostarczonymi zasadami. Jeśli sytuacja się powtórzy, będziemy karać bez wyjaśnienia.
Raporty proszę składać do dowolnego członka grupy Administratorów/Moderatorów.
Podstawa regulaminowa, na której opierać będziemy kary:
§2. Treści zabronione Niedopuszczalne (w każdym miejscu i formie) są treści: 2.3 Zawierające groźby lub obraźliwe w stosunku do kogokolwiek;
Tym razem nie będę Was zamęczał regulaminami, przedstawię tylko ramowe zasady tego Konkursu.
Co trzeba zrobić?
Grafikę w rozdzielczości 1920x100 pikseli, która docelowo miałaby zająć miejsce w nagłówku, czyli podmieniłaby banner: http://i.imgur.com/yugZuXC.jpg . Ma być to coś maksymalnie estetycznego, reprezentacyjnego i pokazywać scenę OMSI, najlepiej polską dość szeroko. Nie sugeruję, że praca ma być podobna do obecnego banneru, ale zamysł jest taki, by przedstawić w jakiś szerszy sposób polskie modele i mapy. Grafika ma być w formacie .PNG i tylko w takim formacie - bez przepuszczania przez skrypty/wtyczki optymalizujące rozmiar.
Jakie są nagrody?
Żeby było jasne - nie ma nagród gwarantowanych. Nagroda będzie przysługiwała osobie, która wykona (najlepszą) grafikę nadającą się do nagłówka Forum. Poprzeczka jest dość wysoko nie ze względu na obecną grafikę, tylko na fakt, że jest to najbardziej rzucający się w oczy element na Forum i jeden z najbardziej reprezentacyjnych. Reguła jest prosta: grafika wskakuje w nagłówek = osoba otrzymuje nagrodę. A nagrodą będzie karta Google Play (a właściwie kod do wykorzystania) na aplikacje i inne treści o wartości 75 złotych. W grę wchodzą ewentualne inne nagrody o tej samej wartości (bądź niższej), które można przekazać drogą elektroniczną. W przypadku chęci otrzymania takiej nagrody niestandardowej należy uprzednio skontaktować się z organizatorem, czyli ze mną na privie w celu potwierdzenia możliwości zakupu.
Kto wygrywa i kto będzie wybierał najlepszą pracę?
Nie oszukujmy się, nie sądzę, żeby prace napływały w dużych ilościach i że będą to prace w większości wysokich lotów. Są jednak szanse, że wśród prac znajdą się perełki i wtedy wybierać będzie obecna Ekipa. Najlepsza praca wskoczy w nagłówek a osoba, która takową wykona - zostanie nagrodzona. W razie większych wątpliwości przewidywana jest szeroka ankieta na łamach Forum. Jeśli żadna z prac nie będzie wystarczająco dobra - nagroda przyznana nie zostanie. Nie ma więc sensu zabierać się za pracę bez pomysłu i umiejętności.
Do kiedy i gdzie należy przesyłać prace?
Konkurs został przedłużony do 7 czerwca (włącznie). Wstępnie na prace czekam do końca maja bieżącego roku, jeśli ktokolwiek stwierdzi, że potrzebuje więcej czasu - na wyraźną prośbę na privie czas ten może zostać wydłużony, nie dłużej jednak jak do 15 czerwca. W przypadku zmian, zostanie tu zamieszczona stosowna notka, w tej chwili 31 maja to ostatni dzień przesyłania prac. Adres mailowy, na który należy nadsyłać grafiki to mail administracyjny, czyli strefaomsi.adm@gmail.com . W tytule wiadomości należy podać hasło "Grafika na konkurs", w treści umieścić link do grafiki (bądź dołączyć do wiadomości w postaci załącznika) a także nick z Forum.
Kto może brać udział w konkursie?
Każdy, kto ma aktywne (niezawieszone/niezbanowane) konto na Forum (bany na czat się nie liczą) w chwili zakończenia konkursu i założone w kwietniu 2016 roku bądź wcześniej. Nie ma ograniczeń co do liczby postów.
Pozostałe zasady:
- wszystkie elementy pracy muszą być autorskie (czyli korzystamy z własnych materiałów, ewentualnie z materiałów innych po wyrażeniu przez nich zgody);
- praca nie może zawierać reklam (z wyłączeniem reklam przedsiębiorstw przewozowych, które pojawiają się na różnych malowaniach);
- jedna osoba może wysłać maksymalnie dwie prace;
- wszelkie próby oszustwa (np. multikonta) będą starannie wykrywane i karane z pełną surowością;
- z udziału w konkursie wykluczona jest ścisła Ekipa Forum (administratorzy i moderatorzy).
Zapraszamy do udziału w kolejnym konkursie organizowanym przez Forum Strefa-OMSI.pl we współpracy z wydawcą dodatków - firmą Aerosoft. Do wygrania są dwa najnowsze płatne dodatki do OMSI 2: Citybus O305G oraz Citybus O405/O405G.
Wszelkie informacje znajdziecie w Regulaminie poniżej. Zapraszamy do udziału wszystkich zainteresowanych, tym bardziej, że forma prac jest tym razem pisemna. Czekamy na nie do 26 marca. Zwycięzców nagrodzimy 1 kwietnia (i nie jest to żart prima-aprilisowy)
REGULAMIN :
1. Organizatorem konkursu "Prima-Mercedes" jest Forum Strefa-OMSI.pl we współpracy z wydawcą dodatków będących nagrodami - firmą Aerosoft. 2. W konkursie mogą brać udział Użytkownicy posiadający co najmniej 10 wartościowych postów na Forum lub o stażu przekraczającym 3 miesiące oraz bezwzględnie aktywne (niezawieszone/niezbanowane) konto na Forum w chwili rozpoczęcia sprawdzania prac, czyli w dniu 27 marca. Z udziału wykluczeni są członkowie Jury. 3. Uczestnik zgłasza się do konkursu poprzez wysłanie swojej pracy na adres mailowy: konkurs@strefa-omsi.pl 4.Ramowy harmonogram konkursu: a) Nadsyłanie prac: 12 - 26 marca (włącznie) 2016r. b) Wyłonienie Zwycięzców: do 30 marca. c) Przekazanie nagród: 1 kwietnia. 5.Forma prac i ich nadsyłanie: a) Konkurs ma charakter tekstowy, prace składają się z dwóch części pisemnych. b)Pierwsza część polega na ułożeniu sloganu (hasła) reklamowego dodatku, który Uczestnik chciałby wygrać (oczywiście tylko spośród dwóch możliwych do wygrania). Maksymalna liczba słów hasła wynosi 15. c)W drugiej części należy wskazać ulubiony autobus/autokar marki Mercedes (dowolny ze świata realnego) i taki wybór uzasadnić - maksymalnie 120 słowami. Nie chodzi tu o świat wirtualny, tylko o rzeczywistość. d) Dane wymagane w zgłoszeniu oprócz treści pracy to: nick z forum, imię oraz miejscowość zamieszkania. e) Obydwie części prac i dane dodatkowe można przesyłać bezpośrednio w treści maila, bądź ewentualnie jako załączniki typu .txt .doc bądź .docx . f) W przypadku chęci wygrania obu dodatków przez Uczestnika - musi on przysłać dwa maile (z różnymi hasłami reklamowymi i z taką samą drugą częścią pracy). g) Jeśli z hasła reklamowego nie wynika, który dodatek został wybrany, w mailu należy umieścić stosowną informację. h) Przyjmujemy prace wyłącznie w języku polskim. (We'll accept entries only in Polish). 6.Ocena prac: a) Pracę będzie oceniać Jury w składzie: Spons_, m@ttez, Lion's, skawek. b) Każdy oceniający przyzna notę w skali od 1 do 10 dla każdej części pracy (czyli maksymalna nota za całą pracę wynosi 2*10*4 = 80 punktów). c) Pod uwagę będzie brana tylko i wyłącznie treść (także poprawność ortograficzna i językowa), a nie forma. 7.Wyłonienie Zwycięzców: a) Prace będą podzielone na dwie grupy - jedna dotyczyć będzie dodatku Citybus O305G, druga Citybus O405/O405G. Wygrywa najlepsza praca (o największej liczbie punktów) w każdej z tych kategorii a Zwycięzcy (bądź Zwycięzca, jeśli jedna osoba wygra w obydwu kategoriach) bezpłatnie otrzyma klucz do płatnego dodatku, o który się ubiegał. b) W przypadku remisu decyduje dokładna data i godzina nadesłania pracy (im wcześniej tym lepiej). 8. Osoby, które będą w jakikolwiek sposób oszukiwały (zakładanie multikont, próby wpływania na decyzję Jury, nabijanie postów, by osiągnąć minimum itd.) będą automatycznie dyskwalifikowane. 9. Po nadejściu pracy, w ciągu 24 godzin Uczestnik będzie informowany mailowo o przyjęciu bądź odrzuceniu pracy oraz ewentualnie o powodzie odrzucenia. Możliwa jest jednorazowa poprawa maila odrzuconego z przyczyn formalnych (np. braku wymaganych dodatkowych informacji albo wątpliwości co do wybranego dodatku), natomiast nie ma możliwości poprawiania treści prac. Należy zatem pilnować, by nie przekroczyć liczby słów i wysłać już sprawdzoną pod każdym względem pracę. 10. Warunkiem skorzystania z nagrody jest posiadanie łączności internetowej pozwalającej na ściągnięcie zawartości dodatków, stanowiących nagrody konkursowe. Zwycięzcy przekazywany jest klucz umożliwiający dostęp i pobranie danego dodatku (platforma Aerosoft/Steam). Uczestnik nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów poza tymi, wynikającymi z dostępu do Internetu. 11. Spójniki "i", "oraz", "a", "lub" itd. są liczone jako pełnoprawne słowa. 12. Konkurs nie jest żartem prima-aprilisowym pomimo wskazującej na to nazwy i daty odbioru nagrody. Organizator jest już posiadaniu kluczy czekających na Zwycięzców. 13. Z przyczyn nadzwyczajnych, niniejszy Regulamin może ulec drobnym korektom, o których będą informowani w tym temacie wszyscy zainteresowani.
Nagrody :
- Zwycięzca w kategorii "Citybus O305G" - klucz uprawniający do bezpłatnego pobrania tego dodatku i możliwość jego przypisania do konta Steam (tak jak przy normalnym zakupie);
- Zwycięzca w kategorii "Citybus O405/O405G" - klucz uprawniający do bezpłatnego pobrania tego dodatku i możliwość jego przypisania do konta Steam (tak jak przy normalnym zakupie);
- ranga Aktywnego na miesiąc dla Zwycięzców, o ile nie mają już rangi wyższej.
Napisane przez: skawek - 02.03.2016, 21:33
- Brak odpowiedzi
W związku z wieloma problemami na poprzednim hostingu, zdecydowałem się na przenosiny. W tej chwili jesteśmy na serwerach linuxpl, na planie dość wysokim, więc czasy wczytywania i dostępu do strony powinny się skrócić, a już na pewno powinien poprawić się ogólny komfort korzystania z Forum.
Można je uploadować ponownie, zużyty na nie transfer został odjęty z kont Użytkowników.
Przepraszamy za wszelkie problemy, jednak nie wynikały one z błędów administracji Forum, tylko z awarii poprzedniego usługodawcy. Oby na nowych serwerach wszystko było już w porządku.