Odpowiedź 
[Edytor] Spliny unoszące się nad ziemią.
Autor Wiadomość

Twórca vZTM Warszawa
Użytkownicy
Liczba postów: 170
Dołączył: 04-2015
Podziękowań: 72
Post: #1
[Edytor] Spliny unoszące się nad ziemią.
Cześć, borykam się od pewnego czasu z problemem. Mianowicie, gdy położę jakąkolwiek drogę lub chodnik na mapie, wtedy on unosi się nad ziemią. Czy jest jakiś sposób na obniżenie tego? Na tym ten problem polega: https://hostmat.eu/images/65934561946214211559.png - proszę o pomoc.


Pomogłem? Podziękuj w formie reputacji!
14.06.2016 17:43
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 109
Dołączył: 03-2014
Podziękowań: 24
Post: #2
RE: [Edytor] Spliny unoszące się nad ziemią.
Jeśli dobrze cię zrozumiałem to:
Domyślnie każdy spline jest troszkę nad ziemią. Ale możesz go obniżyć wpisując w edytorze, kiedy zaznaczysz danego splina. Wpisz w pole z: np. - 0.05 tak mi się wydaje, że jak to wpiszesz to nie będzie już się unosił.
Pozdrawiam:)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.09.2016 08:15 przez ryszard.)
14.06.2016 17:51
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: kardaszjan

halo?
Zasłużeni
Liczba postów: 211
Dołączył: 08-2015
Podziękowań: 679
Post: #3
RE: [Edytor] Spliny unoszące się nad ziemią.
Jeśli mi się wdaje to droga jest 0.1m nad poziomem morza. Każdy ma tak.


Jeśli chcesz docenić moją pracę oraz mnie wspomóc i motywować, to możesz dokonać wpłaty darowizny.
[Obrazek: F3sEzzB.png]
14.06.2016 17:54
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: kardaszjan

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #4
RE: [Edytor] Spliny unoszące się nad ziemią.
Edytor domyślnie kładzie drogi niewiele ponad podłożem, właśnie o wysokość wskazaną na screenie. Nie da się tego zmienić, tak napisano tą aplikację. Można to obejść obniżając ręcznie każdego splina lub podnosząc podłoże w zakładce terrain opcją "do wysokości", możesz tam poprobowac i potem zwiększyć zasięg i zrobić to dla całej mapy.
Radzę jednak poczytać niżej.


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.06.2016 21:42 przez pause1.)
14.06.2016 18:08
Szukaj postów Cytat

Twórca vZTM Warszawa
Użytkownicy
Liczba postów: 170
Dołączył: 04-2015
Podziękowań: 72
Post: #5
RE: [Edytor] Spliny unoszące się nad ziemią.
A jak właśnie obniżyć ręcznie każdego splina?


Pomogłem? Podziękuj w formie reputacji!
14.06.2016 18:53
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 255
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 180
Post: #6
RE: [Edytor] Spliny unoszące się nad ziemią.
Nie ma żadnego ograniczenia w programie.

W pliku splina za domyślną wysokość tektury odpowiada druga wartość liczbowa w linijce np:
[profilepnt]
-8.500
0.100
0.005
0.167

Możesz dać 0.000 i bedzie stykać się z ziemią. Ból jest taki, że przy małej odległości od ziemi, będzie walka tekstur - czy ma się pojawić tekstura splina czy tekstura ziemi.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.06.2016 18:55 przez mpaw82.)
14.06.2016 18:54
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: kardaszjan

Twórca vZTM Warszawa
Użytkownicy
Liczba postów: 170
Dołączył: 04-2015
Podziękowań: 72
Post: #7
RE: [Edytor] Spliny unoszące się nad ziemią.
O to mi chodziło, temat wyczerpany.


Pomogłem? Podziękuj w formie reputacji!
14.06.2016 19:32
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: