Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 19 Głosów - 2.63 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Projekt_Śląsk (BETA)
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 38
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 23
Post: #1
Projekt_Śląsk (BETA)
[Obrazek: pqrQh94.png]

Projekt: Projekt_Śląsk
Wersja: BETA
Autor: nicer34567 (aka Njupl aka Gojoj z Sosnowca) :iksde:

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Nie mam już sił do poprawiania tej mapy, a nie chcę też tego trzymać, więc puszczam Śląsk w takiej a nie innej formie. Brakuje głównie AI i paru poprawek otoczenia (w tym obiektów). Wolę to wydać w takiej formie, niż chomikować u siebie głupio wierząc, że kiedykolwiek faktycznie wezmę się w garść i to dokończę :iksde:

Screeny:
[Obrazek: z2T28to.png]
[Obrazek: hmJEsaC.png]
[Obrazek: ivnqHVC.png]

Nie potwierdzam działania na starszych niż 027 wersjach OMSI.

EDIT: Brakujące obiekty dodane, mapa zaktualizowana.





Spons_ w dniu 03.11.2015 o 16:38 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Przystosowanie do aktualnego szablonu.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.02.2016 19:22 przez Spons_.)
03.11.2015 05:39
Szukaj postów

Grysik > Kasza manna
Zasłużeni
Liczba postów: 250
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 412
Post: #2
RE: Projekt_Śląsk (BETA)
Mapy NIE DA się otworzyć. Brakuje koło 40 obiektów scenerii, w większości obiektów dedykowanych. Fakt ten od razu dyskwalifikuje tą mapę, a przy okazji hamuje wszystkich, którzy może nawet chcieliby ją dokończyć.

03.11.2015 11:39
Szukaj postów

Grysik > Kasza manna
Zasłużeni
Liczba postów: 250
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 412
Post: #3
RE: Projekt_Śląsk (BETA)
Z nadzieją ściągnąłem drugą paczkę z obiektami. Jakież było moje zdziwienie, gdy z 45 brakujących obiektów zostało tylko 35, co najdziwniejsze, obiekty które "doszły" to raptem 3 dedyki:D
Żeby nie było, że jestem gołosłowny poniżej dodaje liste brakujących obiektów:
Kod:
Sceneryobjects\Buildings_RW1HH\Zaun2_10m.sco
Sceneryobjects\Buildings_RW1HH\Zaun2_40m.sco
Sceneryobjects\ets\2.sco
Sceneryobjects\HamburgLinie109Objects\obj_zaun4.sco
Sceneryobjects\mauer\mauerruch.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Drzwi_red\plot.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Plot same szczeble\plot ze szczeb.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Plot ze szczeblami\plot ze szczeb.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Plot1_wiejska89\plot.sc​o
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Plot3_maly\plot.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Plot33\plot.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Plot34\bari.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Plot35\bari.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Plot36\plot.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Plot37\plot.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Plot38\plot.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Plot38_dlugi\plot.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Plot38_duzy\plot.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Plot5_maly\plot.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Tabliczki_Ulice\ADDON_P​LSigns\slup01.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Tabliczki_Ulice\Bukowa\​plot.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Tabliczki_Ulice\Cypryso​wa\plot.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Tabliczki_Ulice\Debowa\​plot.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Tabliczki_Ulice\Rzeczna​\plot.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Tabliczki_Ulice\Tablicz​ka_furtka\plot.sco
Sceneryobjects\nicer34567\odheiracochcialomisieoddzielac\Tabliczki_Ulice\Tablicz​ki_Rolna\Tabliczka_biala_Rolna\plot.sco
Sceneryobjects\ViewApp_Buildings\blumenland_ws.sco
Sceneryobjects\ViewApp_Streetobjects\HST_Haus_alt_schmal.sco
Sceneryobjects\ViewApp_Streetobjects\sodiumlight_2L_break_L.sco
Sceneryobjects\ViewApp_Streetobjects\sodiumlight_L_break_L.sco
Vehicles\BMW_520_F11\parked_BMW_520_F11.sco

Dodatkowo pragnę zauważyć, iż współtwórcą mapy jest Adamek, o czym Niupel nie raczył wspomnieć.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.11.2015 19:40 przez Ogon.)
03.11.2015 19:36
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 92
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 17
Post: #4
RE: Projekt_Śląsk (BETA)
ViewApp oraz RW1HH to autorzy płatnych dodatków, więc obiektów ich produkcji nie można udostępniać.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.11.2015 20:53 przez Lokführerfahrsimulator.)
03.11.2015 20:50
Szukaj postów

/watch?v=6VHHxpGcFxQ
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,601
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 772
Post: #5
RE: Projekt_Śląsk (BETA)
Tak samo z budynkami rw1hh i Hamburg linie 109.
Niemniej jednak, obiekty z folderu "nicer34567" raczej ciężko będzie gdzieś znaleźć.


[Obrazek: 5hxEbFT.png?1]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

W sprawach technicznych pisz na forum. Bądź miły dla osoby, która próbuje Ci pomóc, tym bardziej, że robi to bezpłatnie.

03.11.2015 20:53
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 38
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 23
Post: #6
RE: Projekt_Śląsk (BETA)
Obiekty z Hamburga zostały usunięte, więc nie powinno być żadnych problemów z ich brakami.

03.11.2015 20:58
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 203
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 27
Post: #7
RE: Projekt_Śląsk (BETA)
Proszę autora o uzupełnienie paczki z obiektami, bo wciąż jest niekompletna.
Dla ułatwienia podam spis tych, których mi brakuje, ale przypuszczam, że jest ich więcej, bo mam całkiem spory ich zbiór na dysku:D
Kod:
Sceneryobjects\Denlog\1et004\1et004.sco
Sceneryobjects\Denlog\1et007\1et007.sco
Sceneryobjects\Denlog\1et023\1et023.sco
Sceneryobjects\Denlog\1et049\1et049.sco
Sceneryobjects\ets\2.sco
Sceneryobjects\LcNiko edit by Heir\Reklama2\Reklama2.sco
Sceneryobjects\mauer\mauerruch.sco
Sceneryobjects\mmiki26\trawa.sco
Sceneryobjects\Slup\Zaun_uni.sco
Sceneryobjects\verschiedenes\Litfass.sco
Sceneryobjects\VIDEKI_PALYA\LMG123_fakitermeles\Mercedes_Actros_kamion.sco
Sceneryobjects\VIDEKI_PALYA\LMG123_fakitermeles\Mercedes_Actros_pk.sco
Sceneryobjects\VIDEKI_PALYA\novenyek\shrubbery_03_05.sco
Sceneryobjects\VIDEKI_PALYA\novenyek\shrubbery_03_10.sco
Sceneryobjects\VIDEKI_PALYA\novenyek\shrubbery_04_05.sco
Sceneryobjects\VIDEKI_PALYA\novenyek\shrubbery_04_20.sco

03.11.2015 21:53
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 9
Dołączył: 06-2014
Podziękowań: 0
Post: #8
RE: Projekt_Śląsk (BETA)
Czy są tu jakieś linie? Gdzie jest plik .hof?

05.11.2015 16:43
Szukaj postów

/watch?v=6VHHxpGcFxQ
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,601
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 772
Post: #9
RE: Projekt_Śląsk (BETA)
Mapa nie ma AI, rozkładów i zawiera dużo błędów. Proponuję poczekać na poprawkę, która wyjdzie w najbliższym czasie;)


[Obrazek: 5hxEbFT.png?1]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

W sprawach technicznych pisz na forum. Bądź miły dla osoby, która próbuje Ci pomóc, tym bardziej, że robi to bezpłatnie.

05.11.2015 16:47
Szukaj postów

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 49
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 119
Post: #10
RE: Projekt_Śląsk (BETA)
pause1 zdołał uruchomić mapę i usunąć z niej niepotrzebne kafle następnie przesłał wszystko mi. Mapa u mnie również się uruchomiła jednakże jest w dość opłakanym stanie i poniżej zamieszczam listę tego co według mnie muszę zrobić:

- całkowita poprawa infrastruktury drogowej (wiąże się to z położeniem dróg na nowo) i chodników (to samo bo latają w powietrzu),
- poprawa oznakowania poziomego i dopełnienie oznakowania pionowego,
- usunięcie dziur w terenie (wcale nie takie proste, gdyż mapa zawieszona jest 250 metrów wyżej od poziomu 0),
- redukcja użytych obiektów i dróg,
- odchudzenie mapy z obiektów nie do przyjęcia w środowisku OMSI,
- reperacja elementów scenerii,
- dogłębne przemalowanie mapy na nowo,
- usunięcie niepotrzebnych, niewidzianych oczami kierowcy elementów,
- ułożenie od zera ruchu AI i stworzenie kostek,
- utworzenie linii,
- testy efektu finalnego.

Stan mapy obecnie uważam za krytyczny tylko ze względu na brak doświadczenia autora (jest to jego pierwszy projekt). Poza tym mapa prezentuje się bardzo ładnie, ale podobny efekt trzeba uzyskać mniejszym kosztem. Podejmę się naprawy, ale niestety nie jest to kwestia kilku chwil. Trzeba uzbroić się w cierpliwość.


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
06.11.2015 09:51
Szukaj postów
 Podziękowania za post: eSeL , pause1 , Organmistrzu
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: