Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Solaris Urbino 12 i 18 III (BVG) (By alTerr)

#91

Tym razem na mój warsztat biorę SU12 i SU18 by alTerr.
Modele są po prosty przecudowne, zaczynając na bryle a kończąc na dźwiękach.
Wykonanie bryły jest bardzo dokładne, alter zadbał nawet szczegóły.
Wielu ludzi narzeka na to że modele posiadają dwie pary(SU12) i trzy pary(SU18) drzwi, lecz po prostu alter wzorował się na modelach z Berlina.
Co do dźwięków, to zewnętrzne są po prostu nie do przyjęcia ale mało mi to przeszkadza, bo nie używam kamery z zewnątrz. Zaś te w środku są po prostu cudowne. Na pochwałę zasługuję także pulpit który jest doskonale oskryptowany i oteksturowany.
+Plusy
-Dobrze wykonana bryła
-dobre dźwięki
-dobra optymalizacja
-drzwi odskokowo-przesuwne(bardzo mi się podobają)
-minusy
-słabe dźwięki z kamery zewnętrznej

Model oceniam na 9,5/10

Gorąco polecam
Sironelara
Odpowiedz

#92
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.06.2015, 15:35 przez pause1.)

Najnowszy patch (Wymaga podstawowej wersji Solarisów / Stan na 11.2014):
https://onedrive.live.com/?cid=27c9fa74a...Csi6mrOkXo
Źródło: http://omnibussimulator.de/forum/index.p...post568375
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#93

Wozy są naprawdę fenomenalne, widać ciężką i dokładną prace autora. Jedyne co mnie gryzie to dach, a dokładnie to lufty dachowe które są niestety tylko na zewnątrz. Otwarcie dachu jest widoczne od zewnętrznej strony, niestety w środku nie suficie znajduje się tylko klima a dziur samych w sobie nie ma.
Odpowiedz

#94

Bo w berlińcach z 2005 roku nie ma przezroczystych szyberdachów.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#95

Co poprawia tamten patch?
Odpowiedz

#96

Oprócz wcześniejszych zmian, wymienionych w pierwszym poście:
- Poprawa tekstury VDV
- Poprawa umiejscowienia świateł pozycyjnych
- Poprawa ostrzeżeń dla kierowcy o ASR
- Wyłączenie przyklęku przez constfile
- Przebudowanie skryptu przyklęku
- Dodano ikonę o rezerwie do wyświetlacza
- Działanie hamulca przystankowego jest dezaktywowane wyłączeniem hamulca FST lub wyłączeniem elektryki
VDV-Armaturtextur korrigiert
Positionslicht vorne korrigiert
ASR-Warnblinker-Fahrerlichtschalter korrigiert
Automatisches Kneeling lässt sich nun per Constfile einstellen
Kneeling überarbeitet
Tanksymbol im Display bei Reserve hinzugefügt
p-Soll für HST-Bremse sollte bei eingelegter FST-Bremse oder ausgeschalteter Elektrik abfallen und somit die HST-Bremse wirkungslos machen.

:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#97

Finałowy patch Morphiego do Solarek dostępny.
Aktualnie, zważywszy na fakt, że wprowadzony został mod na Hybrydę do SU 12,
patch znajduje się w fazie testów.

Download

W tej odmienianie Solarisa zmienia się uruchamianie i gaszenie wozu:

Kod:
Uruchamianie:
- Uruchamiamy wóz klawiszem "E". "M" w tej wersji już nie działa.
- Wciśnij klawisz E by włożyć kluczyk.
- Ponownie wciśnij klawisz E by przełączyć elektrykę. Poczekaj moment.
- Kolejny raz wciskamy klawisz E by załączyć system hybrydowy. Poczekaj moment..
- Trzymaj klawisz  E do momentu pojawienia się napisu "Hybridsystem startet (EN: Hybrid system starting)",
który zmieni się w "Hybridsystem bereit (EN: Hybrid system ready)". Teraz możesz puścić klawisz E.
- Zwolnij hamulec parkingowy, wciśnij hamulec oraz klawisz D, by wrzucić bieg.
Teraz można ruszać w drogę.

Wyłączanie:
- Zaciągnij hamulec parkingowy.
- Przełącz bieg na neutralny.
- Wciśnij klawisz E by wyłączyć system hybrydowy. Na ekranie pojawi się informacja: "Hybridsystem STOP".
- Po zniknięciu komunikatu, możesz wcisnąć ponownie klawisz E,  by wyłączyć główną elektrykę..
- Ponownie wciśnij klawisz E, by wyjąć kluczyk.
Zrobione.

Przetłumaczone z pliku Readme, dostępnego w paczce z łatką.
[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#98
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.06.2015, 22:09 przez Magister.)

Czy hybryda ma zmienione dźwięki, czy takie jak reszta Solarisów?

Setny post :party:
Odpowiedz

#99
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.06.2015, 16:02 przez cargonn12.)

@up
Dźwięki są zmienione i są zbliżone do prawdziwej hybrydy.
[Obrazek: 2822IN7.png]
 Podziękowania za post: Magister(+1)
Odpowiedz


Co do patcha:
Pobrałem, przetestowałem, oceniam.
Sposób odpalania silnika w hybrydzie bardzo mi się podoba, jest on dość mocno zbliżony do rzeczywistości. Dzwieki też całkiem ładne. U mnie (nie wiem czy tak ma być) na dachu autobus nie ma budy z akumulatorami, jest płaski jak zwykły spalinowy autobus. Nie wiem czy jest to celowy zabieg autora, czy jakiś błąd u mnie. Niemniej jednak gdyby nauczyć pasażerów wsiadać drugimi drzwiami, to z pewnością spędzę przy tym wozie dużo czasu.
Polecam każdemu!:)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości