Odpowiedź 
[Tekstura] (UPDATE 21.06) Szczecińskie tekstury by R.H.
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 7
Dołączył: 09-2015
Podziękowań: 0
Post: #1
(UPDATE 21.06) Szczecińskie tekstury by R.H.
Witam,

pobrałem modyfikację Szczecińskie tekstury by R.H. i niektóre Solarisy posiadają jedynie zmienione wewnętrzne tekstury (np. obicia siedzeń, poręcze itp.), a zewnętrzne są wyświetlane jako berlińskie BVG. Pobrałem każde malowanie dla poszczególnych wersji Solarisów z modyfikacją MOKI. Czy ktoś zna przyczynę występowania takiej sytuacji ?

Pozdrawiam,
Porscheee

mattez w dniu 03.10.2015 o 19:00 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Zmiana tytułu wątku


03.10.2015 18:56
Szukaj postów Cytat

Nazywam się N'Avoie
Super Moderatorzy
Liczba postów: 104
Dołączył: 09-2013
Podziękowań: 178
Post: #2
RE: (UPDATE 21.06) Szczecińskie tekstury by R.H.
Zmienione tylko wnętrze bo pewnie tekstura zewnętrzna będzie się wyświetlała tylko na konkretnej wersji solarisa (tj. 10/12/15/18m). Jeżeli masz samo wnętrze to spróbuj odpalić teksturę na innym solarisie (patrz nawias wyżej).

03.10.2015 19:13
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 7
Dołączył: 09-2015
Podziękowań: 0
Post: #3
RE: (UPDATE 21.06) Szczecińskie tekstury by R.H.
(03.10.2015 19:13)Kadziu napisał(a):  Zmienione tylko wnętrze bo pewnie tekstura zewnętrzna będzie się wyświetlała tylko na konkretnej wersji solarisa (tj. 10/12/15/18m). Jeżeli masz samo wnętrze to spróbuj odpalić teksturę na innym solarisie (patrz nawias wyżej).

Chodzi o to, że ja te Solarisy dopisałem do Ailistu i czasami mi generuje w ruchu AI szczecińskie malowania Solarek, ale w większość jeździ w BVG. Nawet jak wybieram dla siebie dany model Solarisa to około 80% numerów taborowych ma zewnętrzne malowanie BVG, dlatego też poszukuję rozwiązania, jak to zmienić.

03.10.2015 19:29
Szukaj postów Cytat

Technik Amator
Zasłużeni
Liczba postów: 922
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 1161
Post: #4
RE: (UPDATE 21.06) Szczecińskie tekstury by R.H.
Bo nie wszystkie numery taborowe są na dany autobus. Zobacz sobie w wątku z teksturami jaki numer taborowy odpowiada danemu pojazdowi.


Bądź miły dla osoby która próbuje Ci pomóc na forum, tym bardziej, że robi to bezpłatnie w swoim wolnym czasie.
03.10.2015 21:33
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 7
Dołączył: 09-2015
Podziękowań: 0
Post: #5
RE: (UPDATE 21.06) Szczecińskie tekstury by R.H.
(03.10.2015 21:33)CraherPL napisał(a):  Bo nie wszystkie numery taborowe są na dany autobus. Zobacz sobie w wątku z teksturami jaki numer taborowy odpowiada danemu pojazdowi.

Spostrzegłem to w grze, że mimo zmiany modelu Solarisa to w malowaniach widnieją tekstury numerów taborowych, które są przeznaczone do innych modeli. Czy jest taka możliwość, aby do poszczególnego modelu przypisać jedynie te malowania, które działają na nim w 100% ? Nawet nie chodzi mi o te numery taborowe, aby się zgadzały, jedynie o malowanie - zapewne autor modyfikacji robił ją pod swój zmodyfikowany Ailist, gdzie miał wypisane poszczególne numery taborowe dla odpowiednich brygad. Ja działam na podstawowym Ailiście dla Projektu Szczecin v.4.0.1. No chyba, że ktoś z Was ma pliki, które podmieniają podstawowe malowanie BVG na szczecińskie ?:)

03.10.2015 23:39
Szukaj postów Cytat

Tynkarz malarz akrobata ;)
Użytkownicy
Liczba postów: 676
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 297
Post: #6
RE: (UPDATE 21.06) Szczecińskie tekstury by R.H.
Nie lepiej pobrać ailist od autora malowan? :D

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


[Obrazek: poznan-logo.png]
04.10.2015 00:13
Szukaj postów Cytat

Technik Amator
Zasłużeni
Liczba postów: 922
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 1161
Post: #7
RE: (UPDATE 21.06) Szczecińskie tekstury by R.H.
No to w ailiscie wypisać dla np su12 tylko numery 1100-1109, 1247-1249, 1900-1908

04.10.2015 00:32
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 7
Dołączył: 09-2015
Podziękowań: 0
Post: #8
RE: (UPDATE 21.06) Szczecińskie tekstury by R.H.
(04.10.2015 00:32)CraherPL napisał(a):  No to w ailiscie wypisać dla np su12 tylko numery 1100-1109, 1247-1249, 1900-1908

Byłbym wdzięczny, gdybyś pokazał mi te wypisanie brygad na poniższym kodzie, który jest częścią mojego Ailist:

Kod:
[aigroup_2]
SPAK MAXI
Projekt Szczecin
vehicles\Solaris BVG_Modded\Urbino 12_3doorsMOKI.bus
[end]

05.10.2015 06:38
Szukaj postów Cytat

Technik Amator
Zasłużeni
Liczba postów: 922
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 1161
Post: #9
RE: (UPDATE 21.06) Szczecińskie tekstury by R.H.
No to będzie trzeba troszkę to pozmieniać ale proponuje ci pobrać realny ailist do szczecina tego samego użytkownika co malowań bo jest naprawdę świetny. Tzn kilka zmian i tak tam sobie wprowadziłem.

A tak to wyglądać powinno generalnie

Kod:
[aigroup_depot]
Projekt_Szczecin MAXI-Szczecin
Projekt Szczecin

[aigroup_depot_typgroup_2]
vehicles\Solaris BVG Modded\Urbino 12_3doorsMOKI.bus
1900        SPAK 1900
1901        SPAK 1901
1902        SPAK 1902
1903        SPAK 1903
1904        SPAK 1904
1905        SPAK 1905
1906        SPAK 1906
1907        SPAK 1907
1908        SPAK 1908
[end]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.10.2015 13:37 przez CraherPL.)
05.10.2015 13:37
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Porscheee

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 7
Dołączył: 09-2015
Podziękowań: 0
Post: #10
RE: (UPDATE 21.06) Szczecińskie tekstury by R.H.
Przerobiłem ailist od RH i teraz wszystko działa, jak należy. Dzięki za pomoc:)

Temat można zamknąć.

06.10.2015 00:45
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: