Odpowiedź 
Ustawienie/configuracja LoD (Level of Details) w OMSI.
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 14
Dołączył: 06-2014
Podziękowań: 1
Post: #1
Ustawienie/configuracja LoD (Level of Details) w OMSI.
Cześć wszystkim forumowiczom. Pytanie jak w temacie. Czy ktoś tutaj na forum orientuje się jak można zrobić LoD do OMSI ?

Level of detail (z ang. poziom szczegółów) – poziom skomplikowania trójwymiarowego obiektu znajdującego się w odpowiedniej odległości od punktu widzenia. Technika LOD zwiększa wydajność renderingu poprzez spadek liczby wyświetlanych punktów, zazwyczaj za pomocą vertex transformations. Zredukowana jakość modelu jest często niezauważalna z powodu małych zabiegów upiększających na ogólnym wyglądzie obiektu, gdy ten jest daleko lub porusza się szybko.

Najczęściej LOD jest stosowana do figur geometrycznych, podstawowa koncepcja może być uogólniana. Technika LOD jest dołączana również do kierowania shaderami, aby mieć kontrolę nad złożonością pikseli. Forma kierowania LOD jest stosowana do tekstur od lat pod nazwą mipmappingu dostarczając lepszą jakość renderingu.

25.09.2023 01:54
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: