Abonenci UPC! Możliwość bezkarnej rezygnacji do 31.07.2013! |
Witam,
Otrzymałem niedawno od UPC wiadomość następującej treści: W związku z tym, że Kod: W przypadku braku akceptacji zmian, przysługuje Państwu uprawnienie do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie Później, niż w ciągu miesiąca od dokonania zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym takie oświadczenie wpłynęło do UPC. W tej sytuacji UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze ani zwrot ulgi. Jeżeli ktoś chce zrezygnować z usług UPC, zamieszczam poniżej wzór wypowiedzenia. zanim jednak to zrobimy, warto wejść na stronę UPC Obsługa Klienta>Kontakt>Wypełnij Formularz Zaznaczamy Inne>Zmiana Usług>Odłączenie Usług i wpisujemy, że "W związku z brakiem akceptacji zmiany oferty programowej, chciałbym zrezygnować z usług UPC. Proszę o kontakt w tej sprawie." Najprawdopodobniej skontaktuje się z nami "Dział Utrzymania Klienta" i zaproponuje nam jakiś upust. Słyszałem o rabatach -15%, pierwsze 3 miesiące gratis, Canal+ na pół roku za darmo. Będzie się to wiązało z podpisaniem nowej umowy, ale jeśli ktoś jest zadowolony z usług UPC, to nic nie szkodzi, a można coś zyskać. Jeżeli chcemy zrezygnować definitywnie, treść rezygnacji powinna wyglądać tak: Kod: ........(miasto)......., ........(data)........ Powodzenia ![]()
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Z tego co wiem, w przypadku zmiany programowej nie z winy nadawcy, a roszad operatora - zawsze przysługuje możliwość odstąpienia od umowy. Regulaminy na to (jeszcze?) zezwalają.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Niekoniecznie. W Multimedia Polska S.A. tak nie jest, dostałem właśnie informację, że w związku z przejęciem przez Multimedię mojego dotychczasowego operatora przechodzę pod "skrzydła" (a raczej diabelskie widły...) Multimedii właśnie. List informauje, że samo przejęcie wiąże się ze zmianą oferty programowej oraz cennika, ale niestety nie jest możliwe rozwiązanie umowy z winy Operatora (a musi być z jego, żeby nie płacić kary).
Ludzie strasznie kombinują
![]() Pracuję w UPC Polska właśnie i zdarzył się nam przypadek, kiedy klient tak bardzo kombinował, że wysłał nam podrobiony akt SWOJEGO zgonu tylko dlatego, że chciał zmienić umowę na żonę. Na tańszą umowę.. A przecież zawsze można się dogadać.. ![]() W tym roku było kilka terminów, kiedy klienci mogli zrezygnować bez konsekwencji. Mieliśmy pogrom zgłoszeń i nie wyrabialiśmy z odłączaniem. No i podłączaniem na innego członka rodziny ![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |