Arriva Transport Polska (Veolia) |
Od Grudnia w Warszawie ma pojawić się nowy-stary przewoźnik Arriva z 49x Nowych Urbino 12 i 5x Hybryd.
Więc zwracam pytanie do Mieszkańców Miejscowości w których Arriva jeździ, Jaki jest stan techniczny ich wozów?
Zależy jaki oddział i jacy mechanicy. U mnie większość wozów wyjeżdża zgodnie z planem, chyba tylko w Elblągu ta połowa nie wyjeżdża
![]() ![]()
Zwłaszcza, że ZTM ma regularnie kontrolować autobusy pod względem stanu technicznego, które będą miały swoje certyfikaty (jak będzie niesprawny to nie ma certyfikatu i nie może wyjechać). Nie ma także obaw o to, że będą oszczędności (tak jak w przypadku Grodzia, który strasznie muli), bo za punktualną jazdę będzie premia w postaci wyższej stawki za wozokilometr
![]()
Mam nadzieję, że ten przewoźnik tak jak powiedział @Matej będzie starał się dorównać R-3 Ostrobramskiej Tutaj macie link do filmu, jak R-3 dba o autobusy: Link . Chodzi mi głównie o poziom zadbania pojazdów. Fakt, że te Scanie OmniCity z Grodziska wyglądają jak "syf" na kókach, ale to jest wina tylko i wyłącznie przewoźnika. A czy wiadomo, gdzie będzie zajezdnia Arriva Transport Polska?
Słyszałem opinię o czwartej generacji solarisa - i boję się, że skoro to firma prywatna, a solaris nie może iść niestety na jakość (sporo zamówień) - wozy rozlecą się po krótkim czasie.
![]()
Takie myślenie to jest istny paradoks
![]() Autobusy zamawiane przez firmy prywatne, a zwłaszcza z Warszawy mają spełniać warunki z SIWZ. Po prostu nikt nie będzie zamawiał czegoś, czego zamówić nie musi. Skoro przetargi są nakierowane głównie na cenę, to trzeba się liczyć z tym że przewoźnik też będzie leciał po kosztach. Inna sprawa to utrzymanie taboru, ale w tym przypadku będzie musiało być wszystko sprawne. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |