Jestem sceptycznie nastawiony do obu producentów choć dziwi mnie wgl wybór autobusów elektrycznych w dobie silników choćby EURO 6 Mercedesa lub samego Solarisa i innych producentów
Zarówno nasze hybrydy jak i te elektryczne wozy są kupione dla picu. Żeby komunikacja miejska w Warszawie była na jeszcze bardziej zajebiaszczym poziomie niż w Niemczech czy Francji.
29.07.2014, 16:00(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.07.2014, 17:22 przez pabu24.)
@up
Jedna sztuka NG 272 też się spaliła
EDIT: Sorki za OT.
Wracając do tematu: osobiście postawiłbym na Solarisa, ale skoro początkowo wygrał BYD, to on powinien wyprodukować te modele, a Solaris - pogodzić się z tym
12.01.2016, 19:52(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.01.2016, 19:54 przez Allison.)
Poprawię post autobusu
Pewnie to było pisane, ale...
Czerwiec 2013 - BYD K-9 Ebus
Październik 2013 - Urbino 8,9 LE electric
Listopad 2013 - AMZ City Smile CS10e
i pewnie reszta innych elektryków w poprzednich latach...
W maju 2015 roku spotkałem Urbino 12 electric P0 919 B w centrum Warszawy, a prawie miesiąc później jechałem pierwszym warszawskim Urbino 12 electric #1904 na popołudniowym szczycie linii 168.