Ankieta: Jaki chcesz front do Autosana Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie. |
|||
1 | 21 | 55.26% | |
2 | 17 | 44.74% | |
Razem | 38 głosów | 100% |
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie | [Wyniki ankiety] |
Autosan H9-21 by Coyotek & Ty-154 | |||
Na chwilę obecną jest normalne otwieranie, wyłącznie przez klawiaturę, ale spróbujemy to zmienić.
![]() ![]()
A dlaczego katować. Nie lepiej sobie pojeździć jak typowy kierowca PKS? :p. Co do samego autobusu, te kropki na podłodze mi się wydają dobre. Pulpit, jest chyba tak dobry, że można go tylko zepsuć. Ale tekstura siedzeń wygląda jak rozłożony, wymięty papier. A po co zmieniać drzwi. Moim zdaniem najlepiej, gdyby otwierały się jak w 080 Nicka.
Procesor: -
RAM: - Karta Graficzna: - System Operacyjny: - https://www.youtube.com/watch?v=-VRtaqCh-08 (31.12.2014, 08:50)rurkowiec napisał(a): A dlaczego katować. Nie lepiej sobie pojeździć jak typowy kierowca PKS? :p. Co do samego autobusu, te kropki na podłodze mi się wydają dobre. Pulpit, jest chyba tak dobry, że można go tylko zepsuć. Ale tekstura siedzeń wygląda jak rozłożony, wymięty papier. A po co zmieniać drzwi. Moim zdaniem najlepiej, gdyby otwierały się jak w 080 Nicka. Ewentualnie te kropki można jeszcze będzie zmienić, ale to się zdecyduje później. Co do tekstury foteli - brane z fototexa, a tam raczej tak pięknie nie wygląda. Poza tym to autobus międzymiastowy starszej generacji, który w środku rządzi się swoimi prawami ![]() ![]() ![]()
Mi się wydaje że obrotomierz jest chyba trochę za duży . Ale autobus wygląda super .
A propo drzwi toja widzial bym tu fotokomórke + cieplu guzik. Da to wrazenie, ze pasazery same se otwieraja i zamykaja drzwi. A model jak najbardziej dobry, chociaz ja przyjasnil bym ta podloge. Powodzenia w pracach!
A myśleliście nad skryptem urealniającym autosana dotyczącym jego uruchamiania?
Jak na każdy produkt z Sanoka przystało bez "pieca" nie ma mowy przy temperaturze ujemnej, bo do wyrzucenia będzie rozrusznik. Propozycję rzuciłem tylko dlatego, że znam to z własnego doświadczenia odpalania wozów godzinę przed wyjazdem, tylko aby temperaturę złapały.Na realia symulatora skróciłbym to do minimum, pompa 30 - 40 sekund i drugie tyle kociołek. Do tego odpowiednie dźwięki i uniemożliwienie odpalenia wozu bez tej czynności czyli piłowanie rozrusznika. BTW. Wczoraj (-14st 5 rano) zanim zająć się swoimi zajęciami, 3 autosany do odpalenia, 2 zaskoczyły, a do ostatniego potrzebna była interwencja matki.
Możliwość nieuruchomienia w OMSI 1 na ujemnej temperaturze jest nie możliwe. Dostępne jest to w drugiej wersji symulatora, ale Autosan będzie na O1 jak i O2.
(31.12.2014, 14:50)ibis19 napisał(a): Możliwość nieuruchomienia w OMSI 1 na ujemnej temperaturze jest nie możliwe. Dostępne jest to w drugiej wersji symulatora, ale Autosan będzie na O1 jak i O2. Niby dlaczego? Jest możliwe nieuruchomienie pojazdu w ujemnej temperaturze w OMSi1. Przykładem niech będzie EAG, który przy zbyt długim rozruchu wyczerpuje akumulatory w ten sposób, że potem nawet rozrusznik nie może zakręcić. (31.12.2014, 14:22)Kosa napisał(a): A myśleliście nad skryptem urealniającym autosana dotyczącym jego uruchamiania?Nie myśleliśmy i nie jesteśmy pewni czy da się coś takiego samemu zrobić, chyba, że przekładając skrypty. ![]() ![]()
Da się. Wystarczy użyć skryptu silnika z MAN-a ULxx2 do OMSI2.
Marszałek polny Bernard Law Montgomery:
" Ja sam przebiłem sobie drogę przez Afrykę i uczestniczyłem w wielu bitwach. Myślę jednak, że to, co osiągnąłem, nie dorównuje temu, co osiągnął marszałek Rokossowski." | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |