Odpowiedź 
Błąd E/A-Felher 32.
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 5
Dołączył: 05-2021
Podziękowań: 0
Post: #1
Błąd E/A-Felher 32.
Witam niestety po odpaleniu gry praktycznie cały czas odpala mi się błąd: E/A-Felher 32, dodam że błąd czasami nie załączy się podczas uruchamiania gry a więc potem uruchomi się podczas wybierania miejsca zrespienia się lub już po kilku minutach gry podczas jazdy co około 2 minuty się pojawia cały czas, błąd również pojawiał się w dopiero pobranej grze bez żadnych modów. Pytanie czy ktoś może wie co mogło by powodować błąd lub co by było potrzebne do sprawdzenia co powoduje błąd.
( Wiem że już był podobny błąd na forum ale niestety tamto rozwiązanie nie pomaga)
Z góry dziękuje za pomoc.


Załączone pliki Miniatury
   

11.03.2024 22:18
Szukaj postów Cytat

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,753
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #2
RE: Błąd E/A-Felher 32.
Daj logi.


11.03.2024 22:48
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 5
Dołączył: 05-2021
Podziękowań: 0
Post: #3
RE: Błąd E/A-Felher 32.
Proszę.


Załączone pliki
.txt  logfile.txt (Rozmiar: 11.44 KB / Pobrań: 5)

12.03.2024 13:46
Szukaj postów Cytat

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,753
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #4
RE: Błąd E/A-Felher 32.
Usuń wszelkie pluginy z folderu plugins. Log mówi o niemożności wczytania jednego o nazwie "SuperRadio.dll".


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.03.2024 14:58 przez KMSzczecin.)
12.03.2024 14:57
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 5
Dołączył: 05-2021
Podziękowań: 0
Post: #5
RE: Błąd E/A-Felher 32.
Usunięte błąd jednak pokazuje się dalej.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.03.2024 19:18 przez edek1122.)
12.03.2024 15:30
Szukaj postów Cytat

Ten od brzydkich tekstur
Zasłużeni
Liczba postów: 714
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1359
Post: #6
RE: Błąd E/A-Felher 32.
Instalowałeś ostatnio BMC Procity z webdiska? Bo tam jest dodatkowy skrypt na radio i jak nie działa to warto go calkowicie wywalić z modelu aby Omsi nie próbowało go ładowąc przy włączaniu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.03.2024 19:37 przez Allison.)
12.03.2024 19:36
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 5
Dołączył: 05-2021
Podziękowań: 0
Post: #7
RE: Błąd E/A-Felher 32.
Tak są zainstalowane, już wywalam skrypt i sprawdzam

12.03.2024 19:38
Szukaj postów Cytat

Ten od brzydkich tekstur
Zasłużeni
Liczba postów: 714
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1359
Post: #8
RE: Błąd E/A-Felher 32.
Ale musisz go wyciac z folderu modelu. Musisz wejsć do kazdego folderu .bus i trzeba wyciac całą linijkę z music/radio w nazwie (coś w tym stylu, piszę z pamięci). Zapisujesz i omsi nie bedzie wraz z busami ładowało odniesienia do folderu script modelu, a zarazem ładowanie błędnego pliku .dll.

Ja tak zrobiłem i mody działają a Omsi nie sypie errorami z powodu braku/błędu w .dll.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.03.2024 20:04 przez Allison.)
12.03.2024 19:42
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 5
Dołączył: 05-2021
Podziękowań: 0
Post: #9
Smile RE: Błąd E/A-Felher 32.
Faktycznie błąd przestał jak na razie wyskakiwać także raczej to pomogło.
Dzięki jeszcze raz za pomoc!:)

12.03.2024 21:02
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: