Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Błąd E/A-Felher 32.

#1

Witam niestety po odpaleniu gry praktycznie cały czas odpala mi się błąd: E/A-Felher 32, dodam że błąd czasami nie załączy się podczas uruchamiania gry a więc potem uruchomi się podczas wybierania miejsca zrespienia się lub już po kilku minutach gry podczas jazdy co około 2 minuty się pojawia cały czas, błąd również pojawiał się w dopiero pobranej grze bez żadnych modów. Pytanie czy ktoś może wie co mogło by powodować błąd lub co by było potrzebne do sprawdzenia co powoduje błąd.
( Wiem że już był podobny błąd na forum ale niestety tamto rozwiązanie nie pomaga)
Z góry dziękuje za pomoc.

Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz

#2

Daj logi.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz

#3

Proszę.

Załączone pliki
.txt   logfile.txt (Rozmiar: 11.44 KB / Pobrań: 6)
Odpowiedz

#4
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.03.2024, 14:58 przez KMSzczecin.)

Usuń wszelkie pluginy z folderu plugins. Log mówi o niemożności wczytania jednego o nazwie "SuperRadio.dll".
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz

#5
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.03.2024, 19:18 przez edek1122.)

Usunięte błąd jednak pokazuje się dalej.
Odpowiedz

#6
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.03.2024, 19:37 przez Allison.)

Instalowałeś ostatnio BMC Procity z webdiska? Bo tam jest dodatkowy skrypt na radio i jak nie działa to warto go calkowicie wywalić z modelu aby Omsi nie próbowało go ładowąc przy włączaniu.
Odpowiedz

#7

Tak są zainstalowane, już wywalam skrypt i sprawdzam
Odpowiedz

#8
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.03.2024, 20:04 przez Allison.)

Ale musisz go wyciac z folderu modelu. Musisz wejsć do kazdego folderu .bus i trzeba wyciac całą linijkę z music/radio w nazwie (coś w tym stylu, piszę z pamięci). Zapisujesz i omsi nie bedzie wraz z busami ładowało odniesienia do folderu script modelu, a zarazem ładowanie błędnego pliku .dll.

Ja tak zrobiłem i mody działają a Omsi nie sypie errorami z powodu braku/błędu w .dll.
Odpowiedz

#9
Smile 

Faktycznie błąd przestał jak na razie wyskakiwać także raczej to pomogło.
Dzięki jeszcze raz za pomoc!:)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości