Błąd w aktywacji omsi |
Witam dziś dostałem zakupione na allegro grę pt. OMSI. Instaluje...
Aktywuje... i wyskakuje błąd w aktywacji online: Nieokreślony błąd!: Err-Id(0).
Aha. I co mamy z tym zrobić? Napisać za Ciebie do Aerosoftu? Nawet nie byłeś łaskaw screena dać i oczekujesz, że pomożemy w "nieokreślonym błędzie"? Sorry, różdżkę zostawiłem u kolegi.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Przyciskiem PrtSc/PrintScreen na klawiaturze. Zapisze się w pamięci komputera. Otwierasz Paint i wklejasz. Zapisujesz i wrzucasz na hosting, np. imageshack.us
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
http://s1.pokazywarka.pl/i/2163627/17767...tytulu.jpg ok to jest screen
/ Nikomu nie pokazuj klucza! Zamaż go i wstaw screen ponownie do tego posta. - skawek / Poprawiłem-tomtom123123//
Szkoda, że nie mniejszy ten screen... Ale coś tam widać. Możliwe, że firewall blokuje Twoje połączenie z serwerem Aerosoft, jeżeli wiesz jak dodać wyjątek do firewall dla aeroSOFTLauncher.exe to zrób to, jeśli nie proponuję kliknąć w "Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej", aby wysłali Ci kod do aktywacji offline. Chyba, że masz taki, wtedy zrób aktywację offline.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Tak, tak jak napisałem. Będziesz miał tam po prostu "wyślij". Raport zawiera Twój adres e-mail, odpiszą pewnie i wyślą Ci link do aktywacji offline
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Ok dostałem wiadomość o to ona :
Dear customer, your support request has been received and is being reviewed by our support staff. Normally you will get a reply within 24 hours but in some cases it might take a bit longer. Should you have solved your problem in the meantime do us a massive favor and let us know by replying to this email. We also kindly ask you not to send this support question to one of our other support channels. If you like to follow the support ticket online you can do so by clicking: http://aerosoft.zendesk.com/tickets/55748. Note there is no need at all to use our web based system as we can handle everything via email! With friendly greetings, Aerosoft Support Services
W skrócie proszę Cię, żebyś poczekał ok 24h na odpowiedź
![]()
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |