Blender- Biały model | ||||||
Witam. Proszę o pomoc, zaczynam przygodę z blenderem.
Po dodaniu kamery i przeniesieniu w odpowiednie miejsce w blenderze model kamery jest biały, w blenderze zrobiłem UV/Editor tekstury i niby jest tekstura ale w omsi tego nie ma. W model.cfg dodałem wpis mesh i w folderze "texture" są tekstury odpowiadające za kamerę. Dzieje się to z każdym innym modelem jakim dodam. O co może chodzić? Screeny https://ibb.co/FxnfBPy https://ibb.co/GRGVXvm
Sprawdź czy w pliku .x nie masz gdzieś po rozszerzeniu tekstury dopisku typu .00X lub nie ucięło ci nazwy tekstury
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700 RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz MOBO: MSI B650 GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB D: 2 TB Kingston KC3000
Sprawdziłem, wszystko było w porządku. Z blendera od razu eksportowałem do .o3d zamiast do .x i dopiero po skonwertowaniu .x do .o3d zaczęło wczytywać teksturę. Myślałem że od razu jak się skonwertuje do .o3d to będzie działać. Dziękuję
Ale jeszcze coś zauważyłem , w wewnątrz modelu widać ten obiekt a z zewnątrz przez szyby już nie ? Co zrobiłem nie tak?
Musisz dać wpis kamery przed lub po wpisie do szyb zewnętrznych i wtedy powinna być normalnie widoczna
![]()
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700 RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz MOBO: MSI B650 GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB D: 2 TB Kingston KC3000
Dziwne mnie ten plik .x jakby importuje się do blendera po czym w ogóle go nie ma nawet na lewym pasku, tak jakbym nic nie dodał po prostu
| ||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |