Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Blender- Biały model

#1

Witam. Proszę o pomoc, zaczynam przygodę z blenderem.

Po dodaniu kamery i przeniesieniu w odpowiednie miejsce w blenderze model kamery jest biały, w blenderze zrobiłem UV/Editor tekstury i niby jest tekstura ale w omsi tego nie ma. W model.cfg dodałem wpis mesh i w folderze "texture" są tekstury odpowiadające za kamerę. Dzieje się to z każdym innym modelem jakim dodam. O co może chodzić?

Screeny
https://ibb.co/FxnfBPy
https://ibb.co/GRGVXvm
Odpowiedz

#2

Sprawdź czy w pliku .x nie masz gdzieś po rozszerzeniu tekstury dopisku typu .00X lub nie ucięło ci nazwy tekstury
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700
RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz
MOBO: MSI B650
GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB
D: 2 TB Kingston KC3000
 Podziękowania za post: UrVis(+1)
Odpowiedz

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.09.2022, 23:03 przez UrVis.)

Sprawdziłem, wszystko było w porządku. Z blendera od razu eksportowałem do .o3d zamiast do .x i dopiero po skonwertowaniu .x do .o3d zaczęło wczytywać teksturę. Myślałem że od razu jak się skonwertuje do .o3d to będzie działać. Dziękuję

Ale jeszcze coś zauważyłem , w wewnątrz modelu widać ten obiekt a z zewnątrz przez szyby już nie ? Co zrobiłem nie tak?
Odpowiedz

#4

Musisz dać wpis kamery przed lub po wpisie do szyb zewnętrznych i wtedy powinna być normalnie widoczna:)
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700
RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz
MOBO: MSI B650
GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB
D: 2 TB Kingston KC3000
 Podziękowania za post: UrVis(+1)
Odpowiedz

#5

Dzięki, pomogło.

Można zamknąć.
Odpowiedz

#6

Dziwne mnie ten plik .x jakby importuje się do blendera po czym w ogóle go nie ma nawet na lewym pasku, tak jakbym nic nie dodał po prostu
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości