Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Blender -> Omsi - Problem

#1

Witam,

Zmagam się z problemem przerzucenia obcego modelu do Omsi. W Blenderze jest już idealnie, a w Omsi dzieją się dziwne rzeczy. Bardzo proszę o pomoc, w przerzuceniu, bo mnie już skończyły się pomysły. Jak ktoś zna rozwiązanie to podeśle mu pliczki:)

[Obrazek: Bez-tytu-u.png]
Odpowiedz

#2

A czy na pewno nałożyłeś materiały na tekstury? Bo może być tak, że o czymś zapomniałeś:P
[*]
[Obrazek: WPAMJ3L.jpg]
[Obrazek: lrK9hXU.jpg]
Odpowiedz

#3

Problem jest bardziej złożony:) Widać np w filarach, jakby kasowało połączenia między vertexami, od drugiej strony jakby całkiem kasowało vertexy...
Moja wiedza dalej nie sięga:)
Odpowiedz

#4

A próbowałeś połączyć w jeden wielki obiekt? Może to rozwiąże w pewnym stopniu sprawę?
[*]
[Obrazek: WPAMJ3L.jpg]
[Obrazek: lrK9hXU.jpg]
Odpowiedz

#5
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.05.2020, 18:19 przez dalbiev.)

W sensie wszystkie figury w jedną? Tak się chyba zawsze robi, ponoć zwiększa wydajność :E
Odpowiedz

#6

Tak, miałem to na myśli. Prawda, że poprawia to optymalizację i jest więcej FPS na mapie;)
[*]
[Obrazek: WPAMJ3L.jpg]
[Obrazek: lrK9hXU.jpg]
Odpowiedz

#7

Problem rozwiązany przez PW. Bohater, którego potrzebujemy, ale na którego nie zasługujemy. Ratuje mnie od samego początku. Z tego co napisał, nie bawi się w Omsi, więc uszanuję, że się nie pokazał tutaj. Nie kumam jak to zostało naprawione, ale mam cynka jak to się robi, więc będzie szansa, że się w końcu nauczę modelowania, a nie jak zwierze:D

[Obrazek: Bez-tytu-u.png]
 Podziękowania za post: Szaqql(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości