| Blender -> Omsi - Problem | |||
|
Witam,
Zmagam się z problemem przerzucenia obcego modelu do Omsi. W Blenderze jest już idealnie, a w Omsi dzieją się dziwne rzeczy. Bardzo proszę o pomoc, w przerzuceniu, bo mnie już skończyły się pomysły. Jak ktoś zna rozwiązanie to podeśle mu pliczki ![]()
A czy na pewno nałożyłeś materiały na tekstury? Bo może być tak, że o czymś zapomniałeś
[*]
![]() ![]()
Problem jest bardziej złożony
Widać np w filarach, jakby kasowało połączenia między vertexami, od drugiej strony jakby całkiem kasowało vertexy... Moja wiedza dalej nie sięga
A próbowałeś połączyć w jeden wielki obiekt? Może to rozwiąże w pewnym stopniu sprawę?
[*]
![]() ![]()
Tak, miałem to na myśli. Prawda, że poprawia to optymalizację i jest więcej FPS na mapie
[*]
![]() ![]()
Problem rozwiązany przez PW. Bohater, którego potrzebujemy, ale na którego nie zasługujemy. Ratuje mnie od samego początku. Z tego co napisał, nie bawi się w Omsi, więc uszanuję, że się nie pokazał tutaj. Nie kumam jak to zostało naprawione, ale mam cynka jak to się robi, więc będzie szansa, że się w końcu nauczę modelowania, a nie jak zwierze
![]()
| |||
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |


![[Obrazek: WPAMJ3L.jpg]](https://i.imgur.com/WPAMJ3L.jpg)
![[Obrazek: lrK9hXU.jpg]](https://i.imgur.com/lrK9hXU.jpg)
