Odpowiedź 
Blender export do .X i dziury w obiektach
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 30
Dołączył: 10-2015
Podziękowań: 5
Post: #1
Blender export do .X i dziury w obiektach
Witam.

Konwertuje sobie obiekt z blendera do .X.
W blenderze obiekt jest cały a w OMSI (czy to w .x czy .o3d) są dziury i inne anomalie.

Proszę o pomoc.

İmage İmage

https://drive.google.com/file/d/1AbeNmoN...sp=sharing

https://drive.google.com/file/d/10P4qP7c...sp=sharing

EDIT:

Uwaga! Problem został rozwiązany gdyż eksport musi być w sketchup'ie musi być na COLLADA (.dae). Wtedy wszystkie tekstury generują się i można spokojnie w blender'ze eksportować na .X


Pomogłem? kliknij +rep !
W ten sposób motywujesz mnie do działania!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.07.2019 20:51 przez kewin111.)
05.07.2019 13:40
Szukaj postów Cytat

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 125
Dołączył: 05-2013
Post: #2
RE: Blender export do .X i dziury w obiektach
Dziury są związane z faktem że geometria OMSI opiera się na trójkątach, a Blender wspiera praktycznie dowolne wielokąty. Dla ułatwienia sobie życia polecam zajrzeć tutaj —> Klik!, model w OMSI zachowuje wtedy poprawną topologię z Blendera bez potrzeby dodatkowych poprawek.

05.07.2019 21:16
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: kewin111

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 30
Dołączył: 10-2015
Podziękowań: 5
Post: #3
RE: Blender export do .X i dziury w obiektach
Gdzieś wyczytałem że .dae wyciąga tekstury. I zrobiłem to a tekstur było więcej.
Sam już nie wiem


Pomogłem? kliknij +rep !
W ten sposób motywujesz mnie do działania!
05.07.2019 21:35
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: