Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Blender export do .X i dziury w obiektach

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.07.2019, 20:51 przez kewin111.)

Witam.

Konwertuje sobie obiekt z blendera do .X.
W blenderze obiekt jest cały a w OMSI (czy to w .x czy .o3d) są dziury i inne anomalie.

Proszę o pomoc.

İmage İmage

https://drive.google.com/file/d/1AbeNmoN...sp=sharing

https://drive.google.com/file/d/10P4qP7c...sp=sharing

EDIT:

Uwaga! Problem został rozwiązany gdyż eksport musi być w sketchup'ie musi być na COLLADA (.dae). Wtedy wszystkie tekstury generują się i można spokojnie w blender'ze eksportować na .X
Pomogłem? kliknij +rep !
W ten sposób motywujesz mnie do działania!
Odpowiedz

#2

Dziury są związane z faktem że geometria OMSI opiera się na trójkątach, a Blender wspiera praktycznie dowolne wielokąty. Dla ułatwienia sobie życia polecam zajrzeć tutaj —> Klik!, model w OMSI zachowuje wtedy poprawną topologię z Blendera bez potrzeby dodatkowych poprawek.
[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
 Podziękowania za post: kewin111(+1)
Odpowiedz

#3

Gdzieś wyczytałem że .dae wyciąga tekstury. I zrobiłem to a tekstur było więcej.
Sam już nie wiem
Pomogłem? kliknij +rep !
W ten sposób motywujesz mnie do działania!
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości