| Blender export do .X i dziury w obiektach | |||
| 
 		
	Witam. 
		
  Konwertuje sobie obiekt z blendera do .X. W blenderze obiekt jest cały a w OMSI (czy to w .x czy .o3d) są dziury i inne anomalie. Proszę o pomoc. https://drive.google.com/file/d/1AbeNmoN...sp=sharing https://drive.google.com/file/d/10P4qP7c...sp=sharing EDIT: Uwaga! Problem został rozwiązany gdyż eksport musi być w sketchup'ie musi być na COLLADA (.dae). Wtedy wszystkie tekstury generują się i można spokojnie w blender'ze eksportować na .X 
Pomogłem? kliknij +rep ! 
	
		
W ten sposób motywujesz mnie do działania! 		
	Dziury są związane z faktem że geometria OMSI opiera się na trójkątach, a Blender wspiera praktycznie dowolne wielokąty. Dla ułatwienia sobie życia polecam zajrzeć tutaj —> Klik!, model w OMSI zachowuje wtedy poprawną topologię z Blendera bez potrzeby dodatkowych poprawek.
	
	
 
		
  ![]() Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆ Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever 
 		
	Gdzieś wyczytałem że .dae wyciąga tekstury. I zrobiłem to a tekstur było więcej. 
		
  Sam już nie wiem 
Pomogłem? kliknij +rep ! 
	
		
W ten sposób motywujesz mnie do działania!  | |||
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: | 
| 1 gości | 

 
![[Obrazek: MydO7iC.jpg]](https://i.imgur.com/MydO7iC.jpg)