Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Blender - konwersja

#1

Mam mały problem, chcąc skonwertować obojętnie jaki obiekt,
postępując oczywiście według wskazań jakie napisał Piotrwawrak,
dochodzę do momentu exportu w Blenderze obiektu do formatu .x.

Program OmsiXConv, nie chce mi konwertować plików większych
niż 6 mb (z tego co pamiętam), wyrzucając znany wszystkim użytkownikom OMSI
błąd "zugriffsverletzung bei adresse".
Z mniejszymi plikami nie ma problemu i konwert jest praktycznie od razu.

I tu następuje moje pytanie.
Jakie czynności należy wykonać (poza skalowaniem), w Blenderze
by zmniejszyć wagę pliku .x.

To jest dosyć ważne, zważywszy na to że za duża waga pliku .x,
powoduje problem w programie OmsiXConv (No chyba, że dzieje się tak tylko u mnie, ale wątpię).
Niestety w znalezionych w sieci poradnikach na temat konwersji obiektów,
nie znalazłem odpowiedzi, dlatego też zwracam się z prośbą o pomoc
do użytkowników, obytych w temacie konwersji.

Pozdrawiam.
Odpowiedz

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.12.2013, 12:33 przez mattez.)

Jedyny sposób jaki mi przychodzi do głowy jest dość logiczny - podzielenie elementu na kilka części (np. zamiast całej karoserii, to boki, dach, podwozie osobno). Duże pliki .x nie tylko wywalają błędy podczas konwersji, ale też są dużo gorsze wydajnościowo w OMSI niż kilka małych.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
 Podziękowania za post: Spons_(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości